Sunday 13 January 2013

BERITA YANG DISOROKKAN UTUSAN DAN BERITA HARIAN... 95 AHLI TEGAR PBS DITENOM, SABAH MASUK PKR!!!!!..NAJIB SUDAH GOYANG SEBAB SABAH NAK HILANG!!!!



TENOM-Seramai 95 orang lagi ahli ahli PBS Bahagian Tenom telah menyerahkan borang keanggotaan mereka kepada Halik Zaman Ketua Cabang PKR Tenom petang semalam. Ketika menerima borang tersebut Halik Zaman berkata kian ramai ahli ahli PBS dipedalaman sedar berada dalam PBS yang bertuankan UMNO dalam BN tidak dapat merubah halatuju hidup rakyat dipedalaman Tenom.

Halik menekankan bahawa 65% jalanraya dimukim pedalaman masih lagi bertanah merah. Tidak ada bekalan letrik dan air minuman bersih Tidak disediakan Klinik Kesihatan untuk rakyat pedalaman dan langsung tidak ada perancangan memperbaiki masa depan rakyat pedalaman.

Terdahulu Encik John Eling yang mengetuai rombongan 95 orang ahli ahli PBS menyertai PKR dari Mukim  Pedalaman Tenom itu berkata mereka sangat berharap agar Pakatan Rakyat dapat mengambil alih Kerajaan Sabah dan Kerajaan Malaysia dalam PRU13 nanti maka  dapatlah nasib mereka terbela. Kami sudah bosan selama 49 tahun dengan Kerajaan BN. Yang kaya dan senang lenang cuma YB YB dan kroni kroni YB dalam BN sahaja

Kata John Eling lagi, untuk mendapatkan rawatan klinik kesihatan bagi keperluan orang orang kampung mereka terpaksa berjalan kaki berbatu batu, Jalanan yang paling teruk dikala musim hujan. Dikampung kami tiada bekalan letrik dan air bersih. Kami sudah putus harapan bersandarkan harapan cerah kepada Kerajaan BN pimpinan Najib. Kami mahu tukar Kerajaan BN ini,katanya.

TANYA SAMA NAJIB MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB... SABAH NAK HILANGGGGGG

INI KALILAH TUKAR...JOM UBAH.. SELAMATKAN MALAYSIA DEMI MASA DEPAN ANAK CUCU CICIT KITA.


No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...