Monday 21 January 2013

INFO TERNOW!!!!....KAK PAH JABEEN LISTEN TIDAK BERANI TURUN KEDEWAN PERHIMPUNAN CINA SELANGOR MALAM ESOK UNTUK BERDEBAT SECARA TERBUKA, BERHEMAH DAN BERILMIAH DENGAN SERIKANDI IPTA KS BAWANI????


Dapat info yang Presiden Suara 1Wanita Malaysia (SW1M) yang buli dan hina mahasiswi KS Bawani awal bulan Disember tahun lepas di Universiti Utara Malaysia (UUM) dengan mempopularkan istilah LISTEN...LISTEN...LISTEN....Syarifah Zohra Jabeen Syed Syah Miskin a.k.a Kak Pak Jabeen Listen, tidak akan turun ke Dewan Perhimpunan Cina, Selangor, Kuala Lumpur malam esok 22hb Januari 2013 jam 8.00 malam untuk berdebat secara bertamadun dengan mahasiswi tersebut atas tajuk FORUM KEBEBASAN AKADEMIK DAN HAK ASASI.
Alasan yang bakal diberikan ialah atas keselamatan diri dan keluarga.

Kalaulah info ini menjadi kenyataan maka amatlah malang apabila ruang dan peluang diberi untuk menjelaskan pandangan dibuang begitu saja dengan mengwujudkan alasan picisan.

Omakkau amat berharap Kak Pah Jabeen Listen turun malam esok dan tunjukkan kepada dunia yang beliau lebih berilmu dan faham masalah yang dihadapi semua makhluk dalam dunia termasuk haiwan.

5 comments:

  1. omak kau jangan berharap sangat. Kak pah listen mungkin sedang sibuk menyelesaikan masaalah masaalah haiwan seluruh dunia atau sibuk berkempen untuk menjadi presiden PAH1M.

    ReplyDelete
  2. Kak Pah Jebon sedg sibuk membasuh buntut anjing2 krn anjing2 tersebut bermasaalah xgheti nk cebok selepas berak smnjk dr lahir...

    ReplyDelete
  3. Kak pah mamak kunjik ni ngan binatang dia berani laa...

    ReplyDelete
  4. Kesian Kak Pah ni..mesti nangis sorang2..Stress...hari2 kena kutuk...tu la....lain kali jgn tsalah langkah...skrang dunia multimedia/cyber..informasi di hujung jari...majoriti dah sokong PR pulak tu..Tambah lg umngok pun xnak bela dia..aku rs xpyh la korang sume melampau sgt.. Bawani tu pun bukan bagus sgt...Lps ni dia persoal hak melayu... Abis jahnam..keling ni bukan boleh kira sgt

    ReplyDelete
  5. kak pah kata jgn ganggu dia. #LISTEN DAH BUAT LAPORAN POLIS.

    http://ohgadisitu.blogspot.com/2013/01/listen-jangan-ganggu-saya-laporan-polis.html

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...