Thursday 10 January 2013

EDISI MAHARAJA LAWAK KL112....PEMUDA UMNO SEPUTEH BUAT LAPORAN POLIS PASAL DINDING PAGAR PEJABATNYA KENA CONTENG PERKATAAN "JOM #KL112"...

PEMUDA UMNO PONDAN!!!!!
Pemuda UMNO Bahagian Seputeh, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang dikepalai oleh Ketuanya sendiri, dengan beberapa kerat ahlinya buat laporan polis di Balai Taman Desa, Kuala Lumpur atas alasan Pusat Khidmat Masyarakat Seputeh yang menempatkan Pejabat UMNO Bahagian Seputeh dan Ah Long berlesan, TEKUN Nasional Cawangan Seputeh diconteng dengan perkataan "JOM #KL112".

Satu insiden yang sama tapi yang buat laporan polis sampai 4 orang...Tujuan dia nak bagi ada sedikit "happening".

Yang lawaknya tu dia boleh cakap Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 adalah satu perhimpunan haram sedangkan pihak polis dan Kementerian Dalam Negeri telah pun memberikan keizinan, malahan pihak pengurusan Stadium Merdeka juga telah bersetuju untuk menyewa Stadium Merdeka kepada penganjur Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 yang dipengerusikan oleh Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Mohamad Sabu.


Pemuda UMNO Bahagian Seputeh desak pihak Polis DiRaja Malaysia jejak dan kesan yang buat conteng sampai kelubang cacing.

PERKARA SEKECIL INI PUN NAK KASI GEMPAR DAN DESAK POLIS BERTINDAK...

KALAU MAMAT DAN BALACI-BALACI UMNO INI INGAT CARA MEMBUAT LAPORAN POLIS PADA KES YANG BOLEH DITAKRIFKAN SEBAGAI "NON-ISSUE" BOLEH MENYEKAT KEMARAAN RAKYAT BERHIMPUN SECARA AMAN SABTU INI....DIA SILAP PALING BESAR.

1 comment:

  1. Puak-puak bengong ni memang dah sakit otak. Oii kawasan korang tu banyak bendera dari ahli. Masjid kau dekat Danau Desa tu waktu solat tak berorang!! Cuba penuhkan masjid. Ini ramai orang yang solat orang luar yang singgah macam aku. Cakap Islam macam alim sangat. Masjid sendiri kosong. Pimain jauh jauh lah!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...