Tuesday 22 January 2013

UTUSAN DIEDAR PERCUMA DI UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA (UIAM), TAPI TIADA SIAPA NAK AMBIL BACA!!!!!


BIAR GAMBAR BERBICARA SENDIRI.

Betapa hina dan jijiknya akhbar lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia dimata rakyat terutamanya dikalangan pelajar Intitusi Pengajian Tinggi...Diberi percuma pun tak de siapa yang terliur nak ambil belek jauh sekali nak membaca... Nak jadikan kertas kesat tahi ayam dan bungkus nasi lemak pun mereka tidak teringin.

Begitulah pandangan ikhlas Omakkau apabila melihat rakaman gambar suasana longgokkan akhbar yang paling banyak kalah kes fitnah dalam sejarah negara...

Yang terbaru semalam, apabila kalah lagi dengan DSAI yang memfitnah kononnya DSAI sokong kegiatan serta mau halakan LGBT ( Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender ) cara pemindaan undang-undang.
Kena perintah bayar kos RM45,000 dan hukuman ganti teruk akan ditentukan pada 15hb Febuari 2013 ini.

Ratusan ribu ringgi tidak lari punya.

Kepada Utusan, ini pesanan jujur lagi ikhlas dari Omakkau...Jangan nak hina, perleceh dan perlekehkan kebijaksanaan rakyat.

2 comments:

  1. Paper Lama pun terkejut..... saya mau beli paper lama, tapi ini UTUSAN MASIH BARU harga sama tau.....
    Ambik sajalah PERCUMA tak sudi duit hasil paper lama UTUSAN....

    ReplyDelete
  2. student tgh cuti. sape yg nak amek? konpius agaknye org yg bg 2...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...