KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 12 January 2013

HIMPUNAN RAKYAT BERSAMA NAJIB RAZAK DISEMENYIH BERTUKAR MENJADI HIMPUNAN REBUT BERAS SEKAMPIT!!!!!!!



HIMPUNAN RAKYAT BERSAMA NAJIB RAZAK DIDATARAN TESCO, BANDAR RINCHING, SEMENYIH, SELANGOR DARUL EHSAN. JAM 9.30 PAGI 12HB JANUARI 2013.

Rakyat diangkut dengan bas dari merata tempat di negeri Selangor..Majoriti yang hadir ialah warga kaum India..

Pada majlis tersebut bungkusan berisi sekampit beras, gula, tepong dan tidbits telah diagih-agihkan.

Difahamkan  2 buah treler panjang berisi penuh dengan bungkusan digunakan.

Suasana menjadi kelam kabut kerana para hadirin berebut-berebut sehingga ada yang pengsan.

Untuk melayakkan hadirin mendapat sekampit beras, mereka dikehendaki memaki baju-T sama ada warna merah atau biru yang ada lambang BN dan angka 1 dengan berwajah Najib Razak.

Begitu terdesak UMNO/BN dibawah pimpinan Najib Razak nak kumpulkan rakyat dimajlis kieramaian yang digelar HIMPUNAN RAKYAT...

Dahlah kena rasuah sekampit beras.. tetapi bersyarat pula.. kena pakai Baju T ada lambang BN angka 1 berwajahkan Najib Razak.

BERI BERAS RAKYAT REMBAT...UNDI TETAP DIBERI KEPADA PAKATAN RAKYAT!!!!

23 comments:

  1. kesian,,,macam bagi makan ayam ..lepaih tu sembelih

    ReplyDelete
  2. Sokong 100% orang atas!

    ReplyDelete
  3. LEPAS TABUR BERAS,PAS TU SEMBELIH....

    ReplyDelete
  4. pegi perhimpunan dapat beras free.....bodoh....x habis2 nak merasuah...

    ReplyDelete
  5. ape la nak jadi. heishh -m

    ReplyDelete
  6. Betui sgt ler 100%

    ReplyDelete
  7. Kalau rakyat BODOH DAN SUSAH Ini la jadi..MUDAH DIPERLEMBUKAN..DAN ITU LA YANG JADI PADA PENCACAI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan saja rakyat, pengikut juga dilembukan. inilah akibatnya kalau malas berusaha dan sanggup jadi hamba firaun.

      Delete
  8. Aku berasa amat sedih,rakyat hadir berebut rebut utk mendapatkan sekampit beras dan gula sebagai hadiah kerana datang utk meramaikan majlis utk menyambut pemimpin. Sampai bila kah kita boleh melihat rakyat diperbodohkan seperti ini.

    ReplyDelete
  9. mentaliti pemimpin negara ketiga

    ReplyDelete
  10. Kesian juga pada rakyat sbb trpaksa berebut beras...
    Macamla negara kita ni miskin sangat..
    Kalau nak beri dengan ikhlas tu kenapa perlu sampai bersesak2..
    Mungkin juga rata2 yang hadir tu hana cuma nak beras je dan bukan kerana mahu dengar ceramah..

    ReplyDelete
  11. hmmm...inikah cara utk meraih undi? politik sempit dan terdesak umno/bn

    ReplyDelete
  12. ..ksian-ksian...

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Macam agihan bantuan makanan pada mangsa gempa bumi.

    ReplyDelete
  15. kalau sapa yang memerlukan akan ambil! kalau yang agk mampu tak payah la! ambil! hidup bn hidup najib!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  16. umno semakin nazak
    aku dpt rasa umno akan hancur
    aku nk che det masuk bantu umno
    tak ada sapa bole ganti che det
    lawan anwar adalah che det bukan najib
    org umno jgn berkhayal lagi
    kali ni kalau x berjaga hancur umno
    umno dah mcm telur kat ujung tanduk

    ReplyDelete
  17. Macam cara depa nak tangguk rakyat leka sekejap kepada acara yang mereka buat tapi selalunya terkantoi juga kerana rakyat dah bijak. Masa tu lah ada majlis bantuan, majlis ramah tamah.....macam-macam digula-gulakan

    ReplyDelete
  18. sama la kami diperak.arahan surat ppd wajib guru hadir majlis bersama TPM di bidor ingatkan majlis menteri pelajaran rupanya majlis BN.kesian guru2 bertali leher n bertanda nama p pogram ptg tu. salah guna kuasa betul puak ni.mcm mana warga pendidik nak sokong kerajaan.

    ReplyDelete
  19. Saya tinggal di semenyih. Memang benar apa yg diceritakan. Rebut beras..kesian majoriti kaum india dan sebahagian kecil kaum melayu dan cina....xsangka mcm itu sekali perhimpunan rakyat.

    guru kat N9 pun mcm tu gak kesian cikgu2 kena wajib pergi bersama TPM waktu malam lak tu esknya sekolah. Bila sampai rupanya majlis BN.Org yg menyokong BN pn sumpah seranah sbb tertipu.

    ReplyDelete
  20. Tangan yang memberi lebih baik dari yang meminta...
    Apa yang dilakukan tu adalah amal jariah..
    Mungkin bagi kita hanyalah sekampit beras tp bg mereka yang memerlukan adalah amat bemakna walaupun hanya sekilo beras sekalipun.
    Tangan kanan memberi jangan sampai tangan kiri pun tahu.
    Susah untuk puaskan hati semua orang..
    Kita ni bukanlah sempurna..
    Jangan tanya apa sumbangan kerajaan pada kita tp tanyalah apa sumbangan kita pada kerajaan..
    Kuasa terletak di tangan anda..
    Jangan sorak kampung tergadai..
    Tapi kalau nak cuba tukar tak salah..
    Belum cuba belum tahu..
    Kita beri peluang..

    ReplyDelete