KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 13 January 2013

AMARAN TEGAS DAN KERAS DARI RAKYAT!!!!....TIPU PRU, RAKYAT BANGKIT HUMBAN KAMU!!!!!


Ini adalah satu peringatan dalam bentuk amaran...TIPU PRU, RAKYAT BANGKIT HUMBAN KAMU..

Terpulanglah dari sudut mana mau pihak yang ingin melakukan penipuan menerimanya.. Amaran, Nasihat, Peringatan atau pun Ugutan.

Yang pasti, rakyat akan bertindak bila penipuan dilakukan.

Kalah PRU kalau berjalan dengan bersih dan adil rakyat mampu terima...Menang dengan cara penipuan itu yang rakyat akan buru sampai kamu tercampak dan terhumban dari singgahsana kuasa.

10 comments:

  1. agak2nye..apa la yang akn jadi nnt law pru13 mlakukan penipuan...hakikatnya Allah itu maha Adil

    ReplyDelete
  2. Memang la hakikatnya Allah itu maha adil. Dan hakikatnya :

    - masa PRU12 dulu, 5 negeri jatuh ke pembangkang. Itu hakikat yang nyata. (Bantah la..tapi tak bantah pun)
    - DAP baru2 ni main tai chi dlm parti..semata-mata nak jaga hati Melayu..dikata kiraan undi salah. Banyak pulak tu kenaikan sampai bila dh betul dikira balik dapat kat orang melayu celop ni. Tapi DAP ni punya la perjuangkan BERSIH!..undi kena telus! corruption!..tapi DAP sendiri dok main wayang. Lagi orang melayu dibodohkan. Itu hakikat yang nyata..baru seribu lebih yang undi..belum beratus ribu. Kalau baru setibu lebih dah menipu..inikan pulak beratus2 ribu..lagi banyak penipuan akan jadi.

    So..man dol..lagi nk sokong DAP..dh terang lagi nyata..cuma tak nak terima hakikat (belum bercerita tentang bencinya DAP pada kaum Melayu - baca buku sejarah 13Mei 1969...kan gitu?..

    -ZAs-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau orang kata DAP tu jahat tapi bagi aku UMNO,MIC dan MCA lebeh jahat daripada yahudi Israel. BN tu cukup sifat Syaitan, perompak, penyamun, perampas, pembunuh, penipu, rasuah dan banyak lagi perkara keji dilakukan olih parti haramjadah BN.

      Delete
    2. UMNO,MIC dan MCA lebeh jahat daripada yahudi Israel...? Buktikan..jgn tulis aja. Saya pun boleh cakap..irish tu lebih jahat dari dari UMNO, MIC, MCA..tapi buktinya mana? DAP tu memang dah ada bukti..Laporan Mageran..buku2 sejarah Trajedi 13 Mei 1969. Baca...

      -ZAs-

      Delete
  3. Kah.kah.kah... Cerita zaman jepun r cai... Rakyat tau nilai... Bukan tolol mcm puok umno... Kerja nok laga rakyat je... Piraaaaaah... 55thn doh kena tipu PM melayu tokey Arak... Kih.kih.kih... Insaflah cai....

    ReplyDelete
  4. UBN perasuah pencuri penyamun penipu besar!!! Rakyat dah sedar ada pengundi hantu, pengundi warga asing. SPR baik ko bersihkan!! Bersihkan! AMARAN! Tipu PRU rakyat bangkit humban kamu!!! PANAS MEMBARA...jgn main main arr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeiiiii...takutnya..eeeii eeeiii eeiii

      -ZAs-

      Delete
  5. FYI...aku Pemimpin UMNO perasuah makan duit rakyat penipu ni tak takut la dengan ALLAH..apatah lagi manusia macam korang lagi aku tak gentar sikit pun...jangan nak mimpi aku tak tipu! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  6. -ZAs- ni budak sekolah ke apa? Tak faham apa yg nak dia sampaikan... Baca buku sejarah 13 Mei 1969?... Cuba lagi sekali explain balik betul2?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tau hati budi parti politik DAP..beli buku Trajedi 13 Mei 1969..baca dulu. Jgn sokong DAP membuta tuli..kaji dulu.

      Delete