KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 11 January 2013

PERKASA/PEKIDA/JATI MALU BESAR!!!!!...HIMPUNAN BANTAH PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DIPERKARANGAN MASJID SHAH ALAM TERAMAT HAMBAR.... TIADA SAMBUTAN LANGSUNG DARI PARA JEMAAH MASJID!!!!!!


BIAR GAMBAR BERBICARA SEBAGAI SAKSI DAN BUKAN CAKAP SEKADAR PAKAI AIR LIUR BASI...

Lihat dengan mata kepala sendiri... bukan nak mengata atau mencaci...tetapi ini adalah realiti.

Demo haram tanpa permit dan kebenaran polis anjuran NGO mesra ketat UMNO PERKASA/PEKIDA/JATI diperkarangan Masjid Negeri Shah Alam selepas solat Jumaat sebentar tadi langsung tidak mendapat sambutan.

Para jemaah masjid kelihatan tidak mau diheret dengan polemik yang mauk dipolitikkan oleh sekumpulan NGO Melayu berjiwa totok UMNO yang berselindung atas nama Perjuangkan Kalimah Allah.

Kelihatan hanya beberapa jemaah masjid yang dipercayai anggota penganjur dan beberapa wanita yang diangkut, sama ada isteri mereka atau pun kaum kerabat yang terdekat.

Yang nyata kelihatan seorang mamat bertopi beret merah salah seorang anggota Penari Tau Punggung yang diketuai Ali Tinju yang menjadi tukang jerit terlolong terlalak.

22 comments:

  1. puan blog, lain kali tolong post 2-3 gambar baru puas tengok. tq

    ReplyDelete
  2. Omak kau..ko setuju ke???

    ReplyDelete
  3. yang ni ulama muda umno tak kata khawarij pulak...

    ReplyDelete
  4. Kalau nak letak 2-3 gambar, yang pertama yang dilampirkan, kedua gambar dinding kosong, ketiga gambar parking lot kosong.

    ReplyDelete
  5. NGO jadi penyapu buruk umno....sapu sampah je lepas PRU13.

    ReplyDelete
  6. omakkau, di tv3 kata 1,000 hadir, ada ucapan Ezam dan Hasan Ali. Yang mana betul ni? Jangan kita pun sama macam orang di sana; suka tipu dan belit.Nanti orang kata awak/kita pun 2X5.

    ReplyDelete
  7. tv3 kata.. ada tunjuk video? gambar?

    tunjuklah baru kita blh compare yg mana betul?

    ReplyDelete
  8. itu la masalah nya..pihak dia ckap dgn air liur basi je xpun gambar time org solat jumaat tp pihak kita bg gmbr yg tulen je..tu kene tau perbezaan nya kt stu

    ReplyDelete
  9. Lihat rakaman berita tv3 malam 11 Jan 2013 jam 8-9 mlm. Yang benar kata benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dh kurang penyokong..terima la hakikat dah nak berkubur PRU 13.

      -ZAs-

      Delete
    2. bodoh..tak boleh pikir punya org..dah besar menyusahkan org...tukar tukar tukar..apa yg nak tukar...nuar tu yang tukar...baru boleh tukar...bongok

      Delete
  10. Apalah nak kecoh2 pasal isu kalimah Allah ni. Kat Indonesia dan negara2 Arab boleh je guna x timbul masalah pun. Kalau akidah org Islam kuat tak ada masalahnya org Kristian nak guna, scara x langsung juga mereka sebenarnya mengakui ttg kebenaran Islam, so gunakan sbg satu kaedah utk berdakwah. Hiburan kat media etc tu yg sepatutnya kita risaukan sbb semua tu yg buatkan org Islam jadi lalai dan akhirnya pegangan agama menjadi rapuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maka kat indon ramai dh jadi murtad - melayu kristian. Bukankah kristian juga akan boleh berdakwah..tuhan kami juga adalah Allah..confius2. Kanak2 ramai akan jadi mangsa..bahkan orang dewasa pun. Tuan bukannya ahli ilmuan islam..jgn tangkap muat aje.

      -ZAs-

      Delete
  11. Nak ada orang macam mana time depa demo tu masa khatib baca khutbah,,makmum semua dok dalam masjid...depa tak boleh masuk masjid pasai darah haid meleleh banyak kat kelangkang depa...

    ReplyDelete
  12. Pendapat ana lebih baik kalimah ALLAH tidak digunakan sewenang wenangnya..kat malaysia ulama banyak tapi ulammamak pun banyak.tv3 hanya siarkan pendapat ulam mamak saja kat tv...pendapat ulamak langsung tak disiarkan. sebabitu ana pendapat kat arab saudi ulamak nya boleh berbahas serta merta apabila timbul isu berkenaan akidah..tak kisah la depa bagi guna Nama ALLAH ..tapi kalau jadi isu akidah kat malaysia hassan akidah pun lari...sultan pun 2 bulan punya kes baru keluar pendapat...walaupun pendapat nya pendat bodoh...lebih lebih sultan yang anak beranak tak dak akhlak...

    ReplyDelete
  13. tentang penggunaan nama Allah oleh orang kafir apa masalahnya....dr maza dah jawab dah...haih...jahi x kena tempat...

    ReplyDelete
  14. Tak setuju...
    Tekut nnti kanak kanak akan keliru...
    Jgn gunakan kalimah Allah pd kitab bible ..
    Pertahankan!!!!!

    ReplyDelete
  15. Ramai 'ustaz2' dlm bog ni. Jgn ikut hati..ikut senang cakap aje. Biar org yang berilmu agama membicarakan. Walau pun Nik Ajis berilmu tinggi..tapi sebab nak jaga DAP, di bolehkannya..ini pun tak boleh pakai ni. Dr Maza & Mat Sabu lagi la. Kena la bermusyawarah..pendirian ustaz haron din & Majlis Syura PAS dh halang..tk majlis syura..menghentikan kebimbangan rakyat. Malu la..sokong DAP semata2 nk jaga hati kawan hingga kalimah Allah dilacurkan. Tak kan nk tuduh kerja UMNO gak kot..dh terang lagi nyata keluar dari Majlis Syura.

    Mad dol..jahi x kena tempat? Kau tu yg sebenarnya jahil. Dah Majlis Syura kata tak boleh..tak boleh la. Terima la hakikat. Komen la kat Majlis Syura hehe. Eii..malunya

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sokong......kalau mat ckp tak betul...kalau minah ckp tak betul gak..kalau..semua nama himpun pun semua tipu belaka...tapi kalau la si nuar yg ckp betul sokmo...pikir lah...bongok

      Delete
  16. Buat apa nak berhimpun..menyusahkan orang aje. Tak puas hati..pangkah. Dah banyak bukti PAS menggunakan agama semata2 nk jaga hati DAP. Bab doa, berebut nk jadikan Hadi PM..DAP sanggah..sonyap mcm tikus mondok (beriya & hangat2 taik ayam), amanat yang memecahbelahkan umat islam melayu la, kafirkan org la...hei mcm2.

    Dap dlm pemilihan ahli parti baru2 ni main tai chi..seribu lebih kira pun ada yang silap..bila betulkan terus dapat masuk wakil melayu celop..waaa hebat. Kata telus kat SPR tapi dlman DAP sendiri pun tak main tai chi. Belum bab benci kat org Melayu - bacalah sejarah 13 Mei 1969..baru kenal DAP. Lagi nak sokong?

    ReplyDelete
  17. Renunga bersama:
    Sebahagian maksud al-kafiruun,
    " aku tidak meyembah apa yang engkau sembah, engkau tidak meyembah apa yang aku sembah..bagiku agama ku bagimu agamamu"
    Jadi kalau dalam bible kata tuhan mempunyai anak dan kita membenarkan tidak kah orang itu mengiakan perkara itu sedangkan ia tidak begitu..apakah orang itu seakan msetuju ia adalah begitu..kalau mereka nak menggunakan perlu mengakui sifat allah itu tidak seperti apa mereka percaya..mereka memang percaya allah itu tuhan tapi sifat berlainan pula..dan adakah ia tidak mengapa padahal ia ia bukan begitu? adakah orang meng-iakan itu termasuk golongan yag bagaimana? sesiapa boleh sebut nama allah..bila melibatkan ia dlm hal kepercayaan agama masing2 tidak sama. bagaimana hal orang mengiakan ya..padahal dgn tegas allah mengataan ia tidak begitu..orang itu seolah-alah setuju pula..bagaimana ia dimata allah?

    ReplyDelete
  18. otak tak ada...lupa diri...bongkak...dah pandai, mcm mcm lak cerita...pikir balik mcmana dulu korang nak sekolah ...guna daun ..

    ReplyDelete