Sunday 6 January 2013

KHIDMAT DAN KEHADIRAN DSAI PADA CERAMAH ANJURAN PAKATAN RAKYAT SUDAH TIDAK DIPERLUKAN LAGI!!!!!



BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA...


Bila kebencian rakyat kepada UMNO sudah sampai kepada kemuncaknya...siapa jua yang datang memberikan ceramah, sudah pasti ribuan yang hadir.

Nama-nama besar pemimpin Pakatan Rakyat seperti DSAI, TGNA, TGHA, Hj Mohamad Sabu, Mahfuz Omar, Tuan Ibrahim Tuan Man, Salahuddin Ayub, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng seakan-akan sudah tidak diperlukan lagi bagi menarik rakyat hadir.

Contoh terbaik, program kemuncak Himpunan Kebangkitan Rakyat peringkat Negeri Pahang di Taman Muhibbah, Temerloh Pahang. malam ini 6hb Januari 2013.

Semasa gambar ini dirakamkan, yang sedang berucap ialah Sdr Safwan Anang, pemimpin Mahasiswa jer.

Penceramah-penceramah lain ialah Chegu Bard, YB Ng Swee Lim ADUN Sekinchan, Dato' Fauzi Abd Rahman Pengerusi PKR Negeri Pahang dan aktivis Hishamuddin Rais @ Tukar Tiub.

Cuba bayangkan jika DSAI/TGNA/TGHA/MAT SABU/LKS/LGE yang hadir...

Sebab itu Najib Razak sedar yang majoriti rakyat dinegara ini, sudah tolak UMNO/BN,  dan maukan ianya diganti dengan PR dibawah kepimpinan DSAI.

BILA RAKYAT DAH MELUAT MELUAP-LUAP....SIAPA JUGA YANG MENYAMPAIKAN CERAMAH SUDAH TIDAK DIAMBIL KIRA LAGI.

INI KALILAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

1 comment:

  1. Saya ada kat sana malam tadi. Memang ramai sungguh orang. Yang peliknya Cina India pun ramai.

    Cikgubard kata Najib kenal Altantuya di Singapore. Ada kemungkinan besar Polis SB Singapore ambil gambar Najib dengan Altantuya dok miang. Najib pulak nafikan dia pernah jumpa/kenal Altantuya kat dalam akhbar Malaysia.

    Singapore guna gambar tu blackmail Najib. Pasal tu Pasir kita bagi S'pore, Pulau Batu Puteh, Tanah KTM, semua lepas kat Singapore.

    Berat nih... Apa komen Omak.


    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...