Tuesday 12 March 2013

AMBIL PERHATIAN!!!!!...NYAWA DSAI DALAM BAHAYA!!!!!... ADA MACAI UMNO BERTEKAD MAU BUNUH DATO' SERI ANWAR IBRAHIM !!!!!!


Dua orang macai tua UMNO bertaraf macai beriktizam melalui akaun FBnya mau membunuh DSAI kalau jumpa.

Kini nyawa DSAI dalam bahaya..Kalau ugutan serupa ditujukan kepada Najib Razak sepantas hali lintar ribuan laporan polis dibuat dan secekap hebat PDRM mampu kesan, jejak dan cekup mereka ini.

Demi kedaulatan Undang-Undang dan keluhuran perlembagaan serta keadilan ditegakkan tanpa memilih bulu dan darjat, maka amat wajat pihak polis bertindak segera.

Ini bukan sebarang ugutan.. Tetapi ugutan mau membunuh pemimpin adalah suatu kesalahan yang amat serius sekali.

Pihak polis bertindaklah tanpa berpihak dan gentar.

Kepada rakyat lain.. Laporkan segara kepada pihak polis dengan membuat laporan polis.

Negara kita negara hukum.. Ada undang-undang yang patut dipatuhi..Kalau UMNO sekadar gentar dengan ahlinya bertaraf pencacai, dengan kroni kaya lagilah dia ketar kepala lutut dan sujud menyembah takut.

Buktikan kepada rakyat yang UMNO tidak melindungi penjenayah dilakangan ahli-ahlinya.

31 comments:

  1. NYAwa SEEKOR ANJING LEBIH BERMAKNA dari nyawa AL Jubur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba ko rasa jubur mak kau dulu sebelum kata orang ALJubur.

      Delete
    2. ternyata saudaralah AL Jubur itu..memang nyawa seekor anjing gila lebih bermakna dari saudara.. =)

      Delete
    3. Tahukah kamu secara SECARA JELAS menuduh orang liwat dan zina..... Jika tidak ada bukti yang NYATA MAKA KAMULAH ANJING KURAP..... MENYEBAR FITNAH ANDAI DIA MATI KAU TAK SEMPAT MEMINTA MAAF NERAK JAWABNYA........ solat, haji, puasa, sedekah jariahdan zakat terbatal kerna FITNAH...... Istighfarlah.....

      Delete
    4. Macam mana pula dengan Pakatan Rakyat yang sibuk tuduh Perdana Menteri ada skandal dengan Altantuya, malahan Pakatan Rakyat juga sibuk tuduh Dr. Rais Yatim merogol pembantu rumahnya, sedangkan tak ada bukti pun, tak ada rakaman video, tak ada rakaman cctv, tak ada bukti DNA, malahan tak ada 4 orang saksi lelaki beriman, tetapi hanya bersandarkan kepada kenyataan akuan sumpah palsu oleh P.Balasubramaniam, apa ini semua?

      Pakatan Rakyat memang golongan bangsat, dasar penjahat yang berpura-pura. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima Kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. tetapi yang paling nyata umno adalah syaitan dikenali..betul kan??

      Delete
    6. kepala hotak kau la yg JU***!!

      Delete
    7. Mudah nak kenal macai umno, berhujah guna emosi, tak pernah guna akal.. Haha..

      Delete
  2. jgn di layan macai2 umno ni...sembang besar tapi dgn tua kutuk mamak yg bagi ic kat penganas, macai2 umno senyap sunyi. Sembang dlm FB bole la, tapi bila ada yg buat report, mentah2 time tu la gak tutup akaun FB....dan bila PR menang sok, muka2 ni la yg mula2 sekali menepek kat kat sebelah Anwar...pigi daaaa

    ReplyDelete
  3. lebih baik bunuh macai umno terlebih dahulu..baru aman negara...nyawa org sulu lebih bernilai drp nyawa macai umno.knp anwar menyusahkan hidup macai2 umno ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tangkap je macai2 umngok ni..buat umpan tentera sulu..kah kah kah..ade bran??

      Delete
    2. Pakatan Rakyat penyebar kesesatan, golongan mungkar yang akan merosakkan masyarakat dengan politik jijik ala jahiliyah, zionist dan komunis, mengajarkan perkara keji untuk kepentingan politik jahat mereka.

      Rakyat Malaysia sekalian, negara ini akan punah kalau ada golongan mungkar dan jahat yang sanggup buat apa saja hatta memperdagangkan agama sebagaimana yang dibuat oleh Pakatan Rakyat ini.

      Oleh itu PRU 13 pastikan kemenangan 2/3 Barisan Nasional di Parlimen. Sekian, terima kasih.

      Delete
  4. Anon 14:15. Saudara ni sedang mengecap dosa. Saya sedia bercerita baik2 dengan saudara dengan fakta yang teliti bahawa sega sangkaan, tuduhan dan...apa-apa lah... yang menyebabkan saudara sebut perkataan "hina" di hujung komen saudara, adalah fitnah. Saya tak tau lah, kalau seorang yang suci hati...bila dibentangkan segala fakta, tapi masih percaya pada fitnah...saya tak tau lah nak kata apa. Melainkan saudara memang tak pernah nak buka hati. Cuba lah dengar, selidik baik2. Kalau tak, sampai ke mati saudara akan tanggung dosa. Saya tak mau cadang apa2. Cuma..., teliti lah...dengan hati yang ikhlas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakta? Kenapa dah terang2 adanya fakta masih nak bersengkongkol dgn DAP yang terang2 anti Islam/Melayu. Baca sejarah 13 Mei 1969..laporan Mageren (ini fakta yang nyata).

      Antara fakta lain:
      1) Kalimah Allah (jejas akidah) - PAS U-turn
      2) Isu pecat Hassan Ali & Nasha - mereka perjuangkan Islam (arak, murtad, Gaza)
      3) Sandiwara Lahat Datu - Tian Chua
      4) Hudud - karpal

      Ini semua fakta yang nyata.

      -Zas-

      Delete
    2. Mcmmane lak fakta ni?

      1.mahathir keluarkan surat utk ambil tindakan sekiranya kelantan laksanakan hudud?
      2. There will be no hudud in malaysia-3 pm said so ok.?
      3.kite memang punyai hubungan dagang dengan israel- khairy jamaludin
      4.APCO-siap bentang lam parlimen-bg komen sket bro...
      5.isu hudud - chua soi lek (itu jamil baharom kene pegi blajar agama islam lagi ...
      6. Isu hudud-chua soi lek(itu kemelah(adun) sudah hilang akal..
      7.isu ic kt sabah..
      8. tragedi memali,sauk..
      9.jambatan bengkok-insentif berpakej(lu cete skit)

      Sejarah tu kene tulis semula- lu punye professor kangkung cakap,malaya x pernah dijajah( sesat lagi menyesatkan)..


      In bukan fakta bro...ini bukti..

      Delete
    3. Berkenaan tuduhan kononnya Tun Mahathir keluarkan surat untuk ambil tindakan terhadap PAS Kelantan jika buat hudud adalah pembohongan nyata dari Nik Aziz kerana Tun Mahathir hanya beri surat untuk nasihatkan Nik Aziz supaya nilai dengan hati nurani yang suci jika nak buat hudud biarlah kerana kepentingan agama dan kepentingan masyarakat, tapi Nik Aziz menipu tuduh Tun Mahathir nak tangkap dan penjarakan dia jika buat hudud.

      Jika benar tuduhan Nik Aziz itu, sila bacakan surat yang diutuskan oleh Tun Dr. Mahathir kepada dirinya pada tahun 1994 itu.

      Jangan nak membohong lagilah, PAS memang golongan penyesat, sanggup menipu, sanggup memfitnah, hukum hakam agama sanggup diselewengkan demi kepentingan politik sesat mereka.

      Mengundi PAS adalah menyokong kesesatan. PAS tuduh UMNO asobiyah sebab tolong orang bumiputera, tapi PAS yang bodoh, bila tolong bangsa sendiri bukannya asobiyah, itu wataniyah iaitu sayangkan bangsa, berbeza degnan asobiyah iaitu fanatik terhadap bangsa dan puak. Sebenarnya PAS, PKR dan DAP yang asobiyah, mereka sanggup bela kemungkaran puak mereka tetapi sanggup buang kebenaran kerana politik jijik mereka.Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    4. berdasarkan fakta yang aku baca..kalau kelantan laksanakan hukum hudud..maka kerajaan persekutuan UmngokBarisan Neraka akan ambil tindakan saudara..jangan SPIN fakta saudara yang bongok..kemanalah nasionalis melayu ko bila mati..yang asobiah tu puak umngok yang amalkan rasis..banyakkan menelaah saudara

      Delete
  5. anon 14:31- x payah nak bagi nasihat kat org yang dah diTUTUPkan pintu hati dan jiwanya oleh Allah. biarlah, dah takdirNya...

    ReplyDelete
  6. Subhanaallah!!!! Mengucap la bebyk sket anon 14:15!!! Kita ni termasuk awak sekali tu cuma hamba Allah. Sebagai hamba apa hak awak nak menghukum manusia ni!!! Astaghfirullahhal'azim!!! Cepat la taubat sementara pintu taubat masih terbuka. Policicians bergaduh, awak dapat apa eh??? Kalau terer sgt doalah pada Allah minta turunkan bala pada siapa yg bersalah...

    ReplyDelete
  7. Andai kata Anwar meninggal dunia esok hari..minta polis tolong siasat orang yang ugut nak bunuh anwar tu....hidup polis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah suruh polis siasat, suruh saja Nik Aziz dan Karpal Singh dan Nurul Izzah yang siasat, nanti jika polis buat laporan siasatan, mereka tuduh konspirasi UMNO pula.

      Pakatan Rakyat memang jahat, dasar komunis, zionist dan jahiliyah. Sedarlah semua rakyat Malaysia.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  8. ugutan macam tu dikira jenayah ke..
    lebih lebih lagi dari mulut busuk umnoporn

    ReplyDelete
  9. Mcm la ko xphm geng umno.ckp mmg dialah plg gagah..tp mcm haram jadah.

    ReplyDelete
  10. puak penyokong terlalu taksub dengan apa yg diberitakan oleh media yang dikuasai oleh mereka,http://www.youtube.com/watch?v=eBJ-h0LjTochttp://www.youtube.com/watch?v=rov86pEXAlA

    ReplyDelete
  11. Minta jasabaik Admin buat laporan polis diatas kenyataan tersebut. Segera ini amat penting dan merbahaya .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama terbaru Pakatan Rakyat, dulu lari ke kedutaan turki kononnya hendak dibunuh oleh UMNO, sekarang tuduh UMNO nak bunuh dia lagi, tapi selama ini lihatlah Anwar bergentayangan macam hantu raya menghasut orang di sana sini, ada pernah cubaaan untuk bunuh Anwar selama ini? Memang Pakatan Rakyat penipu.

      Mempercaya Pakatan Rakyat adalah seperti mempercayai syaitan, banyak sangat tipu daya Pakatan Rakyat ni, macam syaitan yang suka tipu daya manusia. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  12. LEBIH 50 TAHUN MEMERINTAH. NEGARA BERTAMBAH MUNDUR KALAU DIBANDING DENGAN THAILAND DAN INDONESIA (DARI BIDANG PERTAHANAN, PERTANIAN, PENDIDIKAN DAN PELANCUNGAN). DENGAN SINGAPURA JANGAN CAKAPLAH JAUH PANGGANG DARI API. KUTUK SINGAPURA TAPI BAWA LARI DUIT RASUAH KE SANA BAHKAN BAWA BINI ANGKAT PUN KESANA UNTUK MEMADU KASIH!!! ITULAH MELAYU. NEGARA FIZIKALNYA MEMBANGUN (ITUPUN TENGOK TEMPAT!!). ORANGNYA??? YANG MELAYU RAMAI YANG HISAP DADAH, RAMAI YANG MABUK, RAMAI YANG JADI GRO, RAMAI YANG MALAS. BILA TENGOK CINA MAJU, INDIA MAJU MULALAH DENGKI. KALAU ADA KUASA MULALAH PAU. LEPAS TU BAGI ANAK BINI MENTEDAGHAH DUIT HARAM. HIDUP NAK BERLAGAK TAPI BELAJAR MALAS DAN BERUSAHA JUGA MALAS. BILA ADA DUIT (SELALUNYA DUIT HARAM) MULALAH BERLAGAK. KERETA BESAR, RUMAH BESAR, SIMPAN BETINA DAN SOMBONG. ITULAH MELAYU ALAF BARU BERBANDING DENGAN ORANG TUA TUA DULU YANG BERKERINGAT DI SAWAH, KEBUN, LAUT, HUTAN DAN SUNGAI. BERTUNGKUS LUMUS MEMBUKA HUTAN, MENYARA 7,8,9 BAHKAN SEPULH ORANG ANAK. NAIK BASIKAL KEMANA MANA DAN SEMPAT LAGI BERIBADAT DAN MENGAJI DI SURAU DAN MASJID. SEMUA ITU SUDAH HILANG YANG TINGGAL HANYA MELAYU YANG MALANG. HARTA DAN ILMU DUNIA TAK SEBERAPA BEKALAN AKHIRAT SIKIT TAK INGAT.

    ReplyDelete
  13. SATU BUKTI KUKUH RAMAI ORANG AMENO BERPERANGAI MACAM TAK ISLAM JE!!!

    ReplyDelete
  14. Kalu nak tahu macai umno ker bukan, bila berhujah.. Ikut emosi tak guna otak. Haha

    ReplyDelete
  15. Pencacai veteran ni pandai ckp je. kt umah asyik kena marah ngn bini je.. kakakakaka Ada ati nk bunuh org. Anak haram!

    ReplyDelete
  16. salam sejahtera
    1.jika ada bukti DSAI bersalah maka tangkaplah. jgn macaix semua buat tuduhan melulu.
    2.kes LD- ada bukti siapa salah tangkaplah.jgn drag lamax.
    3.baca 13 mei 69- fikir dan analisa.
    4.BN menang kerusi. Tapi analisa Individu menunjukkan PR lebih undi. fikirkan. Jiwa rakyat ke arah mane? so silap siapa?
    5.Rakyat mahu di utamakan... minyak mau diturun xdisokong, TPTPN xperlu bayar xdisokong, so fikirkanlah.
    6. Yg beri kesejahteraan & keselesaan adalah Allah. so pemimpin wajib sedar.jawabla diakhirat.
    salam utk semua

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...