Tuesday 12 March 2013

GEMPAR!!!!!!... AHLI-AHLI PERKASA SENDIRI BANTAH KERAS SERANGAN PARA PENYANGAK UMNO/PERKASA KEATAS IBU PEJABAT PKR SEMALAM ??????


Adakah kita masih ingat betapa beberapa kerat ahli PERKASA buat demo tanda tidak setuju pasal satu Himpunan Kebangkitan Rakyat di Senawang Negeri Sembilan tahun lepas dimana tidak kurang 50,000 rakyat berhimpun?

Tidak kurang puluhan laporan polis dibuat mau supaya Himpunan itu dibatalkan atas alasan ianya berbentuk politik jalanan yang bukannya satu pegangang PERKASA.

Ini dinamakan cakap tak serupa bikin.. bikin lebih teruk dari cakap.

Dey!!! yang rakan-rakan kamu dok serang macam teroris tidak berakal dan bertamdun Ibu Pejabat PKR semalam apa cerita nya.

Itu bukan lagi politik jalanan tetapi politik tepi longkang.

Sebelum berkokok dan menyalak adalah lebih baik cermin muka kalian dulu.

Rakyat dah naik meluat, menyampah dan benci sampai tidak boleh diukur lagi.

Sebab itu rakyat yang waras tolak UMNO pada PRU 13 nanti. Politik ganas samseng tidak ada tempat dalam negara kita.

TOLAK UMNO NEGARA GEMILANG... TERAJANG PERKASA NEGARA AMAN.

1 comment:

  1. puak-puak perkasa ni penakut sebenarnya..sekali kena sergah lari x cukup tanah,berani sebab ramai..dasar puak-puak "no eggs"

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...