Tuesday 5 March 2013

AWAS RAKYAT KELANTAN!!!!.... SATU PERHIMPUNAN NAIK NAIK AKAN DIADAKAN OLEH NGO KEPALA ANGIN, PERKASA SABTU INI!!!!!!

Satu perhimpunan naik angin akan diadakan di padang Sekolah Menengah Kebangsaan, Tengku Panglima Raja, Lemal, Pasir Mas Kelantan petang Sabtu ini.

Yang menganjurkannya ialah NGO yang terkenal seantaro dunia NGO KEPALA ANGIN, PERKASA.

Pencerama utamanya ialah negarawan yang kebelakangan ini sentiasa NAIK ANGIN SATU BADAN jika UMNO/BN tumbang pada PRU 13 akan datang, tidak lain tidak bukan Tun Dr Mahathir Mohamad.

Nasihat ikhlas Omaka kau ialah supaya warga Kelantan menjauhkan diri dari Perhimpunan ini kerana akan berlaku peristiwa ANGIN PUTING BELIUNG yang boleh menyebabkan nanti badan kita masuk angin.

6 comments:

  1. tak. kita gi ramai2 bawak taik lepas tu bila madey keling paria berucap baling ngan taik biar padan muka. muaahkah kah kuimuimuikuikui.

    ReplyDelete
  2. BETULTU BALING MADEY KUTTY DEGAN TAIK ADA SIAPA ORANG KELATE GEDEBE YG BERANI GUA SALUITE SAMALU ORANG?

    ReplyDelete
  3. Perhimpunan ini khas untuk ahli2 Umno Kelantan kepala angin. Biarkanlah mereka melalak dan menjerit2 sesama mereka yang kepala dah pusing.

    ReplyDelete
  4. Negarawan taik kinzir..pendatang dibagi ic..itu mengadai negara..mcmmana jenerasi akan / anak2 aku akan hadapi nanti. Siamang laut lagi mulialah..

    ReplyDelete
  5. Nak tau apa kata Soros tentang mader cuba baca Bangkok Post. Habis dia kirai. Yang kelakarnya kata Soros orang Jepun kata Mader otak kecik, Kecik kecik pun kaki belit juga??

    ReplyDelete
  6. cian kat brahim ali...nak jd calon la 2...umno x nak dia..kat madey la dia nak bodek..ha..ha..kaki belit...suma org dah tahu.. katk puru...mmang cam 2...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...