Tuesday 5 March 2013

HEBAT SUNGGUH INSAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM!!!!!!...SAMPAI PADI BOLEH MUSNAH HANYA DISEBABKAN OLEH BELIAU LALU TEPI SAWAH PADI!!!!!


Begitulah sekali kehebatan luar biasa insan yang bernama Anwar bin Ibrahim.. Bukan saja beliau Maha ejen segala Maha ejen didunia. Dari ejen, Yahudi, ejen CIA, Ejen KGB, Ejen MI5, Ejen Mossad, Ejen Komunis, Ejen Liberal, Ejen Demokrat, Ejen Bank Dunia, Ejen IMF dan macam-macam ejen. Yang terbaru ejen Sulu.

Kini dirinya dianggap sebagai pemusnah segala-segalanya dalam dunia ini oleh UMNO dan para macainya yang dikepalai Najib Razak.

Sampaikan padi pun boleh terjejas hasilnya hanya jika Anwar Ibrahim lalu tepi sawah padi saja.

Kalau dah sampai padi pun takut dengan Anwar Ibrahim sudah pastilah para pemimpin UMNO termasuk Musryidul Amnya Mahathir Mohamad lagi kecut perut ketar kepala lutut bila berdepa muka dengan DSAI.

Patutlah Najib dan Mahathir bila nak diheret ke Mahkamah Tinggi untuk menjadi saksi, megelupur minta peguam negara dan peguambelanya memohon kepada Mahkamah agar batalkan segera sapina mereka.

Jenis pemimpin bacul penakut menikus.. Diluar berlagak singa garang.. Bila diajak berdepan dengan DSAI lebih menikus dari tikus mondok!!!!

Malu berketuakan pemimpin macam Najib Razak dan Mahathir Mohamad. Cukup-cukup malu.

3 comments:

  1. ini mmg sgt lawak..hebat sungguh anuar ini...hahahaha

    ReplyDelete
  2. sampai kucing pun bila ditanya siapa curi lauk atas meja? kucing akan jawab anuar. kihkihkihkih.

    ReplyDelete
  3. Mana diorang letak akidah diorang nih..rezeki tu di tangan tuhan...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...