KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 5 March 2013

RANGKUMAN GAMBAR MNLF BERSIDANG UNTUK MEMBANTU MILITAN SULU DILAHAD DATU TERSEBAR LUAS DIALAM INTERNET!!!!!!

Rakaman gambar dirakamkan difahamkan dua hari lepas 3hb Mac 2013 mengenai satu perjumpaan dari kalangan anggota militan MNLF kini telah tersebar luas diinternet.

Perlunya pihak berwajib ambil tindakan segera!!!

TARIKH : 3hb Januari 2013...

AGENDA:

1 -Mendapatkan sokongan dari Tausug Pergunungan untuk menghadapi PEMERINTAHAN MILF-FILIPINA yang bakal mentadbir Sulu Mindanao yang tidak mereka persetujui.

2 -Mendapatkan sokongan dan saranan apakah TAUSUG bersetuju menghadapi Malaysia untuk mendapatkan NOERTH BORNEO SEMULA? KALAU NAK TUNTUT BAGAIMANA?

ADAKAH PERLU MENGANGKAT KESULTANAN SULU? KALAU YA, SIAPA SULTAN YANG DISOKONG DAN DIDOKONG?

3 -Mencanangkan bahawa Malaysia dan Filipina bersama MILF bersekongkol memperbodohkan MNLF dengan membuat perjanjian baru sedangkan perjanjian lama belum dilaksanakan.

4 - APAKAH REAKSI TAUSUG di Sabah terhadap gerakan MNLF di Sulu ini?


WALLAHUAKHLAM BISSAWAB!!!!

10 comments:

  1. hahaha, woi lawan dan merdekakan mindanoa dulu, lawan askar filipin pon tak menang2 nak lawan malaysia,, cis dasar dok kenang budi, macam anjing tersempit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur Misuari memang dendam dgn Kerajaan Malaysia, pasal tangkap dia kat sabah dan serah pada Philipine tahun 2007. Kena pecat dari jadi gabenur Mindanao pun salahkan Malaysia.
      Dia dtg Sabah lagi, mampos lah riwayat hidup pengganas keparat ini.

      Delete
  2. tulah najib umnongok beri sangat ic kpd sulu kan dah jadi beban..mula2 bolehlah sulu undi bn tapi sekarang mereka dah ramai 800 orang kat sabah..tunggu je nanti mereka memberontak. bodo na lah umnongok ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahathir s/o Iskandar Kutty bagi lagi banyak.
      Kena dakwa mamak pengkhianat ini.

      Delete
  3. Oii korang marah sangat kat orang sekarang buat apa? Korang tak tahu ke siapa yang bagi senjata kat Moro, lepas senjata tu sampai ke KK siapa yang naikkan ke trak, siapa yang eskot, siapa yang jadi drebar., siapa yang turunkan siapa yang agih, siapa yang ajar guna senjata tu. Korang ingat Anwar ke atau Tan Sri Khalid ke atau Kit Siang ke atau TGNA ke atau CIA ke atau orang mongolia ke. Lu sendiri fikir la. Nak tanya Gadafi dia pun dah mati kena bunuh. KM dan PM yang terlibat masa tu pun dah lama pi!!!

    ReplyDelete
  4. MARI KITA RENUNGKAN BERSAMA.
    -
    MNLF(Nur MIsuari) iaitu penyokong Jamalul Kiram, ada 15,000 anggota bersenjata yg tetap(terlatih dalam perang gerila di Afghanistan dsb).
    Mindanao sahaja ada 21,000,000 Sulu/Moro. Setahun sekali mereka hantar anak lelaki pergi kem MNLF untuk latihan, untuk persediaan jika dipanggil berkhidmat(emergency).
    Mindanau ada kilang senjata/peluru sendiri.
    Sepanyol, Amerika, Kerajaan Filipina gagal kalahkan mereka selepas puluhan tahun mencuba.
    Tapi mereka cari gaduh dengan salah orang kali ini. Malaysia akan kirim bangsa lanun ini kekubur beramai ramai.
    Sultan Sulu yg pertama lahir kat Johor. Kalau kita tak hapuskan bangsa ini sampai habis, mungkin nanti Johor pulak dia claim.

    ReplyDelete
  5. Yaa....betulll 2

    ReplyDelete
  6. Kamu apa tahu..kamu bilang bodoh.sial.mampus.mnlf...nah skrang serang lgi oh..takut nya dtg lg potong kpala nie


    ReplyDelete
  7. Erm...hairan la...klau btull2 mnlf sla dh lama kna tngkap kot erm....

    ReplyDelete
  8. Mcm mcm mna mau klah klau mknan dorang suda??

    ReplyDelete