KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 March 2013

BERITA TERKINI!!!...AYAH SAIFUL MASUK PKR!!!!!



Ayah Saiful Bukhari, Azlan Md Lazim umum sertai KEADILAN di ibu pejabat KEADILAN di Tropicana, PJ.

Borang penyertaan keahlian diserahkan kepada Setiusaha Agung PKR Dato' Saifuddin Nasution pagi tadi disaksikan oleh beberapa ahli parlimen PKR/PAS.

Apakah ayah Saiful akan diberi kawasan untuk bertanding pada PRU 13 nanti sebagai mewakili tiket PKR?

Suatu perkembangan yang menarik.
Ayah kandung Saiful Bukhari..Azlan Mohd Lazim dalam  sidang akhbar di Ibu Pejabat KeADILan sebentar tadi menyokong penuh DSAI sebagai PM ke-7 sambil mendoakan agar Pakatan Rakyat menang cemerlang pada PRU 13..

Beliau berkata,"Saya tidak khianati anak kandung, kasih sayang tak berbelah bahagi."

Tetap dgn pendirian seperti kenyataan akhbar bahawa DSAI tidak bersalah dan wujud konspirasi untuk jatuhkan beliau yang diketuai sendiri oleh Penasihat Khas Najib Razak, Khairil Anas Jusoh dan peguam Zamri.



6 comments:

  1. Bertambah berang lah si anak tu....

    ReplyDelete
  2. Pendapat aku, tak perlu ganggu lagi senarai calon tu... lagi pun, dia baru jer masuk, takkan dah nak pilih jadi calon? Apa kelayakan dia? Adakah kerana dia popular, dah nak dipilih jadi calon? Tak sesuai.... Biar dia tunjukkan komitmen dulu, baru boleh jadi calon...

    ReplyDelete
  3. Itulah janji satu daripada Nuwa utk bagi tempat jadi calon selain habuan2 yg lain, Dasar Pengkhianat..

    ReplyDelete
  4. Nanti akan timbul cerita dari puok UMNO yg bapak Sepol ni kaki botol, kaki judi, kaki betina dsb.
    Buat cerita apa saja untuk hilangkan kredibiliti orang tua tu.

    ReplyDelete
  5. knp skrg dah dekat pilihan raya baru sedar?baru nak masuk pkr?ini yg musykil...... mungkin dah habi duit imbuhan ker. harap pr berhati-hati org begini jangan jadi mcm dua tiga ekor malaun di perak dulu

    ReplyDelete
  6. knp skrg dah dekat pilihan raya baru sedar?baru nak masuk pkr?ini yg musykil...... mungkin dah habi duit imbuhan ker. harap pr berhati-hati org begini jangan jadi mcm dua tiga ekor malaun di perak dulu

    ReplyDelete