KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 11 March 2013

GEMPAR TAPI BENAR!!!!!... BANGUNAN UMNO MENGIBARKAN BENDERA PKR!!!!! BANGUNAN UMNO MASUK PKR!!!!!!!


Omakkau dapat rakaman gambar yang memberitahu bangunan UMNO Temerloh, Pahang kini sedang mengibarkan bendera Parti KeADILan Rakyat.

Apa sudah jadinya ni.. Sampai bangunan UMNO pun dah masuk PKR dan menyokong Pakatan Rakyat!!!!

UMNO bermegah bila beberapa kerat anggota PKR masuk UMNO tapi yang ini satu bangunan masuk PKR????

UMNO IS DEAD!!!!!!


9 comments:

  1. kat temerloh nih..kampung koi

    ReplyDelete
  2. bangunan ni dh jadi reban ayam dh...sama gak dgn umno yg bakal jadi tukun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. reban ayam tu kire macam pusat berzina la kan?? dulu org penah ckp, kalo nk bzina tp xnk kantoi, main je la kt dlm bangunan KEBAL ni..hehe..

      Delete
  3. Betoii ke en ahmad, depa pasang bendera pkr di bangunan umno...nanti samseng umno marah pula.....mcam2 adaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh marah pasal kes mahkamah belom selesai.
      UMNO tak bayar cina (Tauke Hitam) yg bina bangunan ini.
      Melayu Cina India semua sama saja.
      Semua kena kapor sama UMNO.

      Delete
  4. Cuba tropong bangunan TV3. Pulak mana tau ada bendera yang sama, ,ahakkk

    ReplyDelete
  5. aittt kenapa pic ini di crop???...bukan ke ada bendera BN juga pada bangunan tinggalan lama UMNO ni???

    ReplyDelete
  6. Tempat maksiat dan penagih dadah.
    Dulu Masa Sabaruddin Chik ada lagi, UMNO pakai kejap bangunan ni. Dah bertahun terbiar. Ahli Parlimen Temerloh dok sibok business besar kat KL. Jengok Kawasan sendiri sebulan sekali pon susah.
    Koi ingat PKR dah tawan bangunan UMNO Temerloh...HuHuHu
    Tak lama lagi, PKR tawan plok Putrajaya.

    ReplyDelete
  7. Macam macam ada dalam umno. Parti Melayu terbesar dalam dunia dan parti paling kelakar diangkasa lepas.

    ReplyDelete