KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 6 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI!!!... PROGRAM NAJIB DI PEKAN KERUSI KOSONG SETIA MENDENGAR CELOTEHNYA!!!!!


AKHIRNYA KANTOI TERBURAI JUGA!!!!!

Rupa-rupanya program Najib  minggu lepas di kawasan parlimen yang diwakilinya sejak tahun 1975, Pekan, Pahang tidak mendapat sambutan sepertimana yang digembar gemburkan oleh semua media lidah biawak rasmi UMNO.

Ternyata walaupun diangkut rakyat luar Pekan dengan puluhan bas bagi menampakkan sambutan diterima Najib kelihatan hebat dan meriah namun hakikatnya banyak kerusi kosong tanpa penghuni yang setia mendengar celoteh beliau yang terkenal amat boring dan muak itu.

Jadi Omak kau tidak hairan mengapa Najib masih teraba-raba mencari tarikh untuk bubarkan parlimen.

Beliau sedar sokongan yang beliau terima adalah palsu dan superficial..Diputar belit dan digembar gemburkan secara berlebih-lebihan oleh semua media lidah biawak rasmi UMNO.

Warga Pekan pun dah ramai yang sedar dari lamunan mimpi. Kini lamunan sudah terhenti.. Sebab itu macai-macai UMNO guna taktik samseng apabila Mahasiswa/i turun padang ke Pekan tempoh hari sebab sedar sokongan rakyat keatas Najib semakin hari semakin menipis dan mengecut sampaikan Najib pun dah jadi kecut perut.

INI KALI LAH....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA.

21 comments:

  1. nak menipu pun,cerdik la skit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg nipu tu? bg pencerahan skit..

      Delete
    2. macai yg sayu....xleh terima hakikat...kalau program UMNO/BN aje mesti penuh dgn bas sumbat budak2 nk ramaikn majlis mcm kat Kuala Terengganu aritu....Jelajah janji ditepati...tp bwk budak2 PLKN dri luar..kalau ada org tempatan pn yg nk amik BR1M yg tpaksa pegi....kat 30 buah bas PLKN...haha UMNO/BN da goyang...bila ada event je paksa org dtg...

      Delete
    3. bodoh pnye macai..kau skong sgt umno ko dpt ape bahlol??

      Delete
    4. ANON 6 MARCH 2013, 10;40 TU TANYA KO NAK NIPU CERDIK LA SIKIT CAM TUAN DIA HAJI NAJIB AL-ILANGI AL-TULURI! KAN TUAN DIA MMG PANDEY KUTTY SEKALI DALAM PENIPUAN NIE..X CAYA TANYA DIA MASA DIA TGH NYAWA-NYAWA IKAN DULU MASA ELECTION THN 1990AN- DAH NAK MAMPUS DAH..NTAH CAM NA ADA TALIAN HAYAT DIA? TU LAH CARA PENIPUAN YG GLAMER DAN BENAR- SEPT YG DIMAKSUDKAN OLEH ANON 6 MARCH 2013, 10;40 TIGA SUKU TU!!

      Delete
  2. xde button like la plak.. huhu

    ReplyDelete
  3. macai umno ni cume caye kt btv3 je .. bangang abadi . hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2 biasa nya macai ni caya kat tv3 sahaja tu sbp kena bodoh dan macai ni sememang nya bodoh.tp jgn marah dia kita kena fikir positive mungkin macai ni berasal dari kg yg xde internat klu mcm org bandar contoh belah kl, kota kinabalu dan bandar besar semua ada altenetif baru utk mendapat berita.

      Delete
  4. macai PR lak percaya kat post2 macam ni.. bangang abadi jugak.. dengan 3 gambar ni terus percaya... bangang lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno laknat hanya cakap saja lebih.. aku memang pcaya pd 3 gambar ni. Itu bukti. Kau ada bukti kah cai umno?

      Delete
    2. Cai cai UMNgok.... Kalau nko ada gambar2 lain tunjukkan le. Tak yah nak melalak kat sini mcm lembu tak cukup makan. Klu 3 gambar nko rasa tak cukup sebagai bukti, tunjukkan la gambar2 lain. UMNgok... Dulu, Kini dan Selamanya bodoh, bebal, bengap nak mampus.

      Delete
    3. macai UMNGOK yg abadi...haha

      Delete
    4. macai umno pandi kutty

      Delete
  5. Whatever lah.tp sememangnya stiap kali Najib trun rakyat terutama kaki tangan awam akan dikerah utk dtg dgn diaediakan pelbagai kemudahan pengankutan makanan malah pocket money berbanding kehadiran rakyat dlam majlis yg mana rakyat terpaksa mengeluarkan duit poket sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...group2 aku pn kne paksa pg msa program najib kt kelantan...dri kl tu....wat penat je...

      Delete
  6. dulu mak aku pergi..byk makanan yg disediakan tak terusik.. mak aku pergi pun sbb die kene ikut kawan die..sbb kawan die tu tentera... mak aku malu sgt..pergi event tu.. last2.. mak aku dapat tapau makanan byk2 bawak balik...

    ReplyDelete
  7. Aku dari IKM pekan 1981-1982 mandi kat pili bomba perkara biasa masa tu...
    tapi dah 30th aku kerja kes x air masih berlaku dipahang..pencacai umgok memang tapir

    ReplyDelete
  8. saya dengan segala rendah hati merayu kepada semua pengundi pekan supaya membantu datuk seri hj mohd najib mengekalkan kerusi pekan. tolonglah. please. sebab kalau tidak tak merasa dia jadi ketua pembangkang.

    ReplyDelete
  9. org kemboje pekan, x datang ke? atau dh memberontak... hahaha

    ReplyDelete
  10. Aku nak tambah sikit.. mmg betul, klu najib dtg, habis dipaksa org datang. FYI, sabtu n i najib dijangka merasmikan sebuah bangunan di Melaka. Dr sumber dalaman, aku difahamkan, pegawai2 kerajaan terpaksa memerah otak dan tenaga utk memastikan sekurang2nya 20ribu org dtg. Tak ke giler keje tu. Nak rasmi bangunan kerajaan, tapi sibuk nak panggil org dtg ramai dgn celoteh dia (tu pasal mulut asyik bebuih je bila cakap - banyak yg tipu dr yg betul)... hancus la Msia klu PM mcm ni..

    ReplyDelete
  11. ni cuma 4 ari sebelum event..tu pun nk kecoh..hukhuk

    ReplyDelete