KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 12 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI TERBARAI MALU!!!!!... SIARAN LANGSUNG NAJIB RUPA-RUPANYA PALSU BELAKA??????..SIARAN LANGSUNG SANDIWARA!!!!


Clever clever squirrel jumping at last fall on the ground also.

Dihebohkan seluruh negara kata malam ini ada siaran langsung berinteraksi dengan Najib Razak.. Rakyat soal dia jawab secara spontan.

Boleh tanya apa-apa jua soalan tetapi kena hantar soalan terlebih dahulu kepada penganjur...Ertinya soalan kena tapislah beb!!!.. Bukanlah kira secara langsung.

Paling memalukan Najib terkantoi terlondeh terburai terbarai ialah audien yang datang di studio rakaman mendengar jawapan Najib.

Ada dua kelompok yang berbeza duduk dibelakang Najib...WAKENA BEB!!!  SUDAH KANTOI MALU TERLONDEH TERBURAI TERBARAI!!!!!...

MANA NAJIB MAU LETAK MUKA....DAPATI SIARAN LANGSUNG ADALAH PENIPU SEMATA-MATA IANYA ADALAH SIARAN RAKAMAN AWAL!!!!!


SAMPAI SIARAN LANGSUNG PUN SANGGUP UMNO MENIPU RAKYAT!!!!

JADI APA JAMINAN PERKARA LAIN UMNO TIDAK MENIPU!!!!!!!,, JENIS SIARAN LANGSUNG SANDIWARA!!!!.. TAK HABIS-HABIS UMNO BERSENDIWARA.

35 comments:

  1. sy dah agk bukan live..sbb mana berani dia nk buat live...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beranikah Pakatan Rakyat nak buat sidang media rasmi untuk menerangkan kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat? Sila jelaskan dengan terperinci apakah hudud masih agenda Pakatan Rakyat atau tidak, sila buat di Dataran Merdeka untuk orang ramai hadir mendengar apa hujah Pakatan Rakyat terutama di pihak PAS yang selama ini menghina UMNO berkenaan hudud, sekarang kita lihat apa pendirian PAS pula jika hudud bukan lagi agenda Pakatan Rakyat. Minta Nik Aziz, Hadi Awang, Anwar, Lim Kit Siang dan Karpal Singh untuk beri penjelasan berkenaan isu ini. Ada berani ke?

      Delete
    2. berani. cuma tidak diberi peluang oleh media arus perdana gerombolan. minta live, rais yatim suh rakaman. takde telor la lu mat.

      Delete
    3. Hudud apa nak takut kalau kita tak buat salah sebab itu cina India pun insaf turut beri sokongan kepada Pas sekarang!

      Delete
  2. INI SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong-tolong. Selipar jepun aku hilang. Ini tentu kerja anwar ibrahim. Lepas ni, apa sahaja yang teruk-teruk.Yang buruk-buruk terus kata anwar yang lakukan. Itulah kalau tak belajar Ugama (Islam). Jadi macam ni lah sampai masuk lubang kubur. Innalillah....

      Delete
  3. klu tak menipu....bukan la namenye UMNO BN

    ReplyDelete
  4. Ni mesti anwar yg sabotaj TV3...hahaha

    ReplyDelete
  5. belum najib habis bagi jawapan, tiba2 kat screen dah ada jwapan or fakta yang dia akan jawab...live betul, tv lagi tau apa yang nak keluar dari mulut najib.

    sandiwara hidup! yang terburai

    ReplyDelete
  6. Soalan bocor boleh lah jawab....hihihi

    ReplyDelete
  7. dato seri...

    LEMBUUUUUUUUUU~~~~

    hahahahahhaha...semua orang tau

    ReplyDelete
  8. Hahahahahahaha PEMIMPIN PERINGKAT DUNIA YG PALING XDER TELOQ!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Kena baik sangka..audience kat belakang tu duduk kat atas pentas berpusing...sbb tu nampak dua kelompok berbeza kat belakang tu..kahkahkah.

    ReplyDelete
  10. Apa nak jadi...Apa nak jadi dah 5 tahun tak undi lagi. Apa nak jadiiiii - SM SELAM

    ReplyDelete
  11. saya tonton rancangan tu. saya perhatikan setiap kali selepas iklan, PM Najib akan pindah tempat duduk. Kejap duduk tengah, kejap di celah2 audience, kejap side lain pulak. So apa isunya ni? Apa yg terburai terbarai ni?

    ReplyDelete
  12. Maaf la cakap. Perkara betul harus di betulkan. Sy bekerja sbg technician dan terlibat dlm program tersebut. Mengapa blog ni sengaja mencari isu yg boleh menampakkan kebodohan sendiri. Dulu masa pru lepas sy sokong PR tp sejak akhir ini sy melihat byk sekali bloggers dan penceramah PR memainkan isu remeh yg menampakkan.identiti sbg pencari keburukan dan fitnah..insaf dan takutlah pd balasan Allah swt. Jgn kerana politik kita sanggup membuat perkara yg menampakkan kebodohan.sendiri. Mohon.maaf kalau ada yg terasa namun perkara benar harus dibenarkan wp ianya pahit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke tchnician??tnjuk muka n nma betul la bro..sekadar bgtaw cmni, aku boleh cakap aku penerbit program..

      Delete
    2. kebenaran hotak hang technician jamban..kah kah kah.. bgtau kebenaran wlaupun pahit..puuii..dasar cai umngok totok..blogger pencacai UBN tu pemfitnah segalanya..lepas tu mainkan isu lucah..ape semua ni?..matang la sikit nak berpolitik

      Delete
  13. Dato sri hj najib soalan saya ialah: Apakah itu najis mughalazah...? Jawab dato sri ..jawab...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hj Ajib: Mmmmmmmm..'sambil pandang Hj yiddin'
      Hj Yiddin: Mmmmmmmmmmmmmm..@#$%"..'sambil pandang Hj Ajib'
      Budak Darjah 5:Saya cadangkan B*B* Datuk Seri itu pun xtau..keh keh(gelak dalam hati)

      Delete
  14. Mcm ni pun ade ka? Kalau berani jawab je la semua soalan xyah tapis2...........malu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Anwar berani, pasal apa dia sibuk nak gagalkan kes kelakuan tak senonoh dia sebelum ini, sampaikan lebih 60 kali percubaan gagalkan kes, kemudian dia tak berani untuk berhadapan dengan soalan dari barisan pihak pendakwaan, tapi lebih sibuk baca teks yang entah siapalah yang mengarangnya, merapu yang bukan-bukan, semunya tuduh UMNO sajalah. Apa cerita ini semua?

      Delete
  15. Isu mcm ni tak payah la kecoh2.. bincang isu besar boleh tak.. Adoi admin. gua pun penyokong PR jgk


    http://www.youtube.com/watch?v=IuSXLgsAACI

    http://www.youtube.com/watch?v=Kd5vY7-NwXk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pyokong?pr?
      macai?nk isu?
      pesal kau xpg kt mkini?harakahdaily?roket dll?ini blog bkn kau punye...per xbayar gaji pun.. kau sibuk mAki2 suh die tukar isu..lantak la die nk cite ape pun..
      kalau die nk cite kerbau umno pnjat pokok klapa pun aku xbising..blog die, pc xdie, tenet die die, lu sapa?undi die ke?
      cai

      Delete
  16. MEREKA FIKIR SEMUA RAKYAT BODOH SPT MEREKA.....BODOHNYA MEREKA BODOH KERANA MENGANGGAP SEMUA RAKYAT BOLEH DIPERBODOH...

    ReplyDelete
  17. siaran langsung???? x nmpk pn tulis siaran langsung kt iklan dia tu.

    ReplyDelete
  18. Sekurang2nya manifesto BN dia kata janji.
    Manifesto PKR - Khalid kata bukan janji.
    skrg ni buat manifesto lg...... lps ni kata plk .. HAHA Yg ni janji.
    4 tahun kemudian .... manifesto ... bukan janji. buat lg yg baru. Kata hah yg ni janji. 4 thn kemudian .. oooops bukan janji..
    PKP ..... PANDAI KELIRUKAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. xfhm aku dgn BN ni, lepas 1, mai lagi 1 benda yg kantoi, mcm mn rakyat mcm aku ni nk sokong BN ? Kalau benda baguih kita sokong, tp kalau benda jd buruk c ni, cm mn nk sokong ? Malu kt anak cucu nnt bila depa tanya soalan2 sensetif.

    ReplyDelete
  21. Mujur tak ada soalan kepada najib....apakah contoh najis murhallazah??.....klu x....kelam kabut nk jawab!!

    ReplyDelete
  22. Penceroboh sulu najib cakap nama dia KARIM. Errrr ye ke? Hahahaha apa la pemimpin kerajaan sementara ni.

    ReplyDelete
  23. la kau x tau ke ni mmg x live xde tulis pun kt bawah tv3 tu live..

    ReplyDelete
  24. haaa siaran langsung ape...beza tv1 dgn tv3..waktu yg sama..siaran ulangan...haaaa mane berani nk live..klu live mau penonton bg soalan maut

    ReplyDelete
  25. Anak-anak muda yang biadap dan tidak tahu menhgormati pemimpin dan orang yang lebih tua

    ReplyDelete