Wednesday 13 March 2013

KEADILAN CABANG KAPAR MENGAMBIL LANGKAH PROAKTIF DENGAN MEMBUAT LAPURAN POLIS TERHADAP SAMSENG TELUR 1 MALAYSIA (ST1M) YANG MENYERANG IBU PEJABAT PARTI KEADILAN RAKYAT SEMALAM



Demi kedaulatan Undang-Undang dan keluhuran perlembagaan serta keadilan ditegakkan tanpa memilih bulu dan darjat, maka amat wajar pihak polis bertindak segera terhadap samseng-samseng yang membuat onar di hadapan Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat petang semalam.

Kira-kira 20 ahli Keadilan Cabang Kapar diketuai oleh KC Tuan Azizi Ayob dan Dr Nedunchelian telah membuat laporan polis bertempat di IPD Klang Utara pada Jam 12.31 tengah malam berhubung dengan tindakan yang tidak bertamadun yang dilakukan oleh sekumpulan mereka yang mengelarkan mereka "NGO".

Pengarah Strategi JPRC Kapar Sdr Wan Adnan berkata, laporan yang dibuat adalah bagi mendesak pihak polis membuka kertas siasatan terhadap samseng-samseng tersebut dan menyelar tindakan biadap yang tidak mencerminkan demokrasi dan transformasi yang sering dilaungkan oleh Dato' Seri Mohd Najib.

Turut hadir bersama adalah Pengarah JPRC Tuan Haji Rahman, KW Puan Ruzilah Hanim serta Ketua-ketua JDM yang turut sama memberikan sokongan padu untuk bersama-sama mengangkat kembali maruah parti yang tercalar.

Negara kita negara hukum.. Ada undang-undang yang patut dipatuhi.. Pihak polis bertindaklah tanpa berpihak dan gentar.

Buktikan kepada rakyat yang PDRM tidak melindungi penjenayah dikalangan ahli-ahlinya UMNO dan PERKASA.

NEGARA KITA NEGARA HUKUM... SIAPA YANG MELAKUKAN KESALAHAN WAJIB DIHUKUM.

PASTIKAN KELUHURAN PERLEMBAGAAN DAN KEDAULATAN UNDANG-UNDANG SENTIASA TERPELIHARA, DIPATUHI DAN DIHORMATI.

10 comments:

  1. Syabas Cabang Kapar atas tindakan pro aktifnya....buat lapuran polis....ST1M ( Samseng Telur 1 Malaysia ) dah cabar integriti maruah ahli dan pemimpin PKR......

    ReplyDelete
  2. Buat lah laporan polis beribu pun kami pahlawan teloq tak takut aih...polis di pihak kami...itu janji polis kepada kami....hidup umno hidup melayu hidup umno hidup umno dalam kebaculan.

    ReplyDelete
  3. PDRM nak siasat ke? Buang masa je kato eh..tuiiih

    ReplyDelete
  4. Anon 10:38 PDRM kena lh sedaq diri, tk lama lg dh umngok akn tumbang, nanti PR pegang Msia PDRM kena akur gak kan so rentikn la perpeksi rakyat yg PDRM ni sebagai anjing kerajaan!!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. samseng jalanan pun ade standard & maruah..ni bkn damseng jalanan,ni ST1M, samseng taik 1 malaysia..xde telur punye org..ajak berbicara & debat cara berhemah, takut..puak2 xde akal, otak lembu basi

      Delete
  6. Patutlah najib dah takde telur lagi! Habis kene lempor dek babi2 gile ni.

    ReplyDelete
  7. kami pahlawan telor umnongok dah taubat sebab bila kami balik kerumah kami semua kena sakit cerit berit. ketua kami mamak paria tu kena lagi teruk sampai sekarang masih kat sepital kl cerit berit sampai keluar darah dari jubo dia. maafkan kami ye!!!

    ReplyDelete
  8. ITU AJA LAH KERJA PKR, REPORT..REPORT..REPORT..MASA KENA SERANG SEKOQ PON TAK NAK PERTAHANKAN LAMBANG YANG KAU ORANG AGUNG2KAN TU..SEKARANG TERBUKTI SIAPA YANG TAKDE TELOR SEBENARNYA..PTUUUI!!

    ReplyDelete
  9. ele polis ambik report pastu campak lam tong sampah..kah kah kah.. korang buat kerja poyo je



    -PAK JOKO PETANI MODEN-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...