Thursday 7 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI TERBARAI!!!!!... PENGARAH HOSPITAL KUALA LUMPUR YANG MENGELUARKAN ARAHAN MENGHARAMKAN SEBARANG PELIKAT PAKATAN RAKYAT DITEMPEL DIKERETA KAKITANGAN HOSPITAL KUALA LUMPUR ADALAH SAKSI UTAMA DALAM PERBICARAAN KES LIWAT II DSAI!!!!!


Patutlah dia beriya-iya benar mengharamkan sebarang kereta yang ada pelekat Pakatan Rakyat diharamkan berada dipremis Hospital Besar Kuala Lumpur.

Sebabnya Dato Dr Zaininah binti Mohd Zain adalah saksi utama dalam perbicaraan Kes Liwat II DSAI.

Cish!!! kiranya minah ini bukanlah seorang yang non partisan.. Tetapi berjiwa anti PR pekat.

Jadi keterangannya di Mahkamah Tinggi boleh diragui akan kesahihannya.

TERUKLAH NI WEH!!!!!!!

7 comments:

  1. Alang-alang artikel tentang hospital ni, aku ade berita baik untuk pembawa Hepatitis C (HCV). Gabungan dua jenis ubat dari dua buah syarikat gergasi farmaseutikal Amerika, 'sofosbuvir' dan 'simeprevir' akhirnya membuahkan hasil apabila berjaya menyingkirkan virus ini dari badan pesakit. Sebelum ni memang takde vaksin atau rawatan untuk singkirkan virus ni, kalau ade pun menyakitkan. Dalam setahun dua lagi ubat tu akan sampai ke Malaysia. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Nenek saudara aku tu.....

    ReplyDelete
  3. Doctor ini telah membohongi sumpah sebagai Dr.Segala nya telah ternyata bohong dan bohong tetang kes lewat juga satu pembohongan. Kalau ia sudah berbohong ia akan sanggup apa saja, jangan sempat anda di rawat oleh nya di klinik atau hospital kerana dia boleh melakukan apa saja kepada anda

    ReplyDelete
  4. Nampak muka pun dah tau mmg penyokong umngok....hrp jawatan sj besar tp otak takdak. Taktau nak beza mn yg zalim mn yg baik.Lembu pun pandai lg.

    ReplyDelete
  5. lpas jd sksi utma trus dpt jwtn pngrah.tu pe tndanya...sm2 fkr

    ReplyDelete
  6. Klu betul la dia menipu.....mmg makan gaji haram.....laknat

    ReplyDelete
  7. semoga Allah membuka sinar kepada beliau dengan cahaya iman
    hanya iman mampu mengatasi fitnah dunia
    kekadang semalam kita tersilap
    tapi siapa yang berani kejutkan
    kita mampukah kita menerima hukuman Allah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...