KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 6 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI TERBARAI!!!!... GELOMBANG BIRU DIRASMIKAN TSMY AKHIRNYA BERTUKAR MENJADI GELOMBANG HARU BIRU!!!!!!!!! UMNO JOHOR SUDAH GOYANG SEBAB BAKAL TUMBANG!!!!!


ANAK-ANAK MUDA JOHOR SUDAH MULA TOLAK UMNO!!!!!!
Rakaman gambar sebagai bukti berbicara bukan cerita pakai air liur basi punya.

Utusan dok kelentong satu dunia kata melebehi 5,000 anak muda hadir hakikatnya.. sekitar 500 orang saja walau pun siap ada kugiran dan konsert lagi..Baju T percuma dengan disediakan makanan nasi bungkus dan minuman air mineral.

Parlimen Pasir Gudang Ins'ya Allah bakal tumbang ketangan Pakatan rakyat.. Ini disebabkan janji MB Johor pasal nak beri geran tanah dah 25 tahun masih tergantung tidak bertali.

Ini kali rakyat Johor akan ajar para pemimpin UMNO yang kurang ajar kepada rakyat Johor.  Layan rakyat Johor macam warga bangsat.

Jangan UMNO ingat dan berangan-angan Johor sebagai kubu kuat UMNO dan deposit tetap pada PRU 13 akan datang.

Rakyat sudah bijak menilai.. UMNO bakal berlayar jauh dari Johor.


17 comments:

  1. Gambar sblm acara start,mmg r xrmai lg smpai..pastu edit letak gmbar org bg talk,stage je..amik la gmbr time TSMY skali nga penonton..omakkau betul laa..sure macai PR bangga dgn banggangnye..puuiihhh!!

    ReplyDelete
  2. Dia belajar taktik drp macai Umno/Bn tu..haha..

    ReplyDelete
  3. bukan omak kau aje......bapak...opah.,..atuk...moyang....monyet ekau......mangkuk hayun punya pencacai ubn.....

    ReplyDelete
  4. PakNgahYobKider keturunan monyet ke????

    ReplyDelete
  5. hahahaa.. Malam tadi saya nak pergi sebenarnya, tapi oleh kerana saya ni pelupa, Masa Lunch tadi saya lalu masih ada banner tergantung baru saya tepuk dahi, Lupalah pulak..

    Pergi pun sebab teringin nak tengok meriah macammanalah agaknya.

    Stadium Pasir Gudang ni tidaklah besar manapun. Itupun masih nampak kekosongannya. Kasihannn

    Memang saya yakin, Pasir Gudang akan jatuh merudum ke Pakatan lepas ni, PRU lepaspun, ciput jer beza, Apalagilah sekarang ni, dah tak boleh buat Ceramah Politik dalam kawasan rumah orang dah sekarang, kena main padang atau kawasan luas. Lain pulak kalau Biru yang buat ceramah, kalau buat ceramah dalam kawasan rumah Corner Lot baru Biru nampak penuh. Tapi tulah degil nak jugak buat kat Stadium.

    ReplyDelete
  6. ramai budak2 motor isi minyak malam tadi kat stesen minyak pusat bandar. mungkin dapat duit minyak kot hehehehe

    ReplyDelete
  7. Ada tak hasann ali babi dan harunsanisanasini bersila doa mcm nik ajis PR KO..ko pr..terang x berani punya..sebab umno dah nak mampooos

    ReplyDelete
  8. aljubs nyanyi 'tanya sama najib, apa sebab goyang..' tapi aku rasa aljubs yg goyang jawab merapu sampai nak saman reporter yg tanya dia kenapa tak nak saman reuters dan sumber perisikan filipina. pemimpin sprt aljubs yg cuba menyembunyikan kebenaran dgn mengugut reporter mesti ditolak


    keza

    ReplyDelete
  9. reuters dan sumber risikan filipina tu tuduh pembangkang filipina la bodoh, bukannya pembangkang malaysia. kecik2 tak nak mampus.

    ReplyDelete
  10. Aahlaa bodoh nak mampoos macam siamang laut pencacai umgok .

    ReplyDelete
  11. Kalau tak bodoh bukan umno namanya

    ReplyDelete
  12. Utusex dan tv3 suku sama ngan polis hurung palat ngan keza kena blacan adik cipan dan adikberadik siamang laut

    ReplyDelete
  13. Halangan ganas tentera sulu? Tapi ada IC Kah kah kah

    ReplyDelete
  14. ini kali la...

    ReplyDelete
  15. ada gambar kat utusan?

    ReplyDelete
  16. Aku org pasir gudang.aku g ke majlis ni.mmg xde org pun.bapak bosan giler.xde org johor yg nak tgk muka muyidin bodoh ni la.dulu dia ni mak jual johor tau x.tu yg kene halau dr johor
    jd pm nnt malaysia dia jual.hahaha.

    ReplyDelete