KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 7 March 2013

PANASSS!!!!! TERBUKTI PENGGANAS SULU YANG MENYERANG DAN MENCEROBOH LAHAD DATU DITAJA DAN DIDALANGI ANWAR IBRAHIM DAN PAKATAN RAKYAT?????


Akhirnya terbongkar jua.. Kebenaran terserlah walapun pemimpin Pakatan Rakyat cuba nak menafikannya.

Mana mungkin Najib Razak dan kuncu-kuncunya terutama para bloggers pro UMNO nak menipu.

Memang pengganas militan Sulu ditaja dan didalangi Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat.

Omak kau terasa selama ini ditipu bulat-bulat oleh Pakatan Rakyat.

Rasa tersentap jiwa ini.. Sedih apabila ditunjukkan rakaman gambar salah seorang pengganas yang kena berkas oleh polis komando VAT69 memakai baju T ada wajah " Anwar Ibrahim"..

Tak caya?...Sila lihat betul-betul...Bukankah wajah "Anwar Ibrahim"..

Oppss silap dah.. Rupa-rupanya wajah Shafiee Apdal.. Naib Presiden Kanan UMNO merangkap Ahli Parlimen Semporna.

Jadi siapa yang mendalangi pencerobohan Lahad Datu sekarang?...Ikut hukum logik para penyokong tegar akan hanya memakai baju T yang ada wajah pemimpin kesayangannya saja.

Ini sudah kes berat ini beb!!!!.. Patutlah sejak pencerobohan Lahad Datu sehingga kini tiada sepatah haram perkataan keluar dari mulut Shafie Apdal sedangkan yang kena serang dan ceroboh ialah kawasan parlimennya.

Kalaulah pengganas ini benar-benar memakai baju T ada wajah DSAI.. Taubat lahom akan dipaparkan dimuka depan semua media lidah biawak rasmi UMNO terutamanya Utusan, Berita Harian, Harian Metro dan Kosmo.

LAGI DIFITNAH LAGI KEBENARAN TERSERLAH!!!!


23 comments:

  1. Biasa lah omak.. Geng2 pencacai taik UMNOgok mmg camtu.. Kalu pic nuar brahem..nik aziz..conpem front page paper2 SIAL diaorg.. Kuar TV3 sial.. Kalo kuar muka dia org...???????? Umno mmg xder TELOQ!!! Bodoh piang!!!!

    ReplyDelete
  2. Fitnah jgn tak fitnah...undi ku tetap kepada BN..Pukitan Rakyat hanya pandai buat fitnah dan janji kosong.

    ReplyDelete
  3. Nmpak sgt kebangangan korang...kalau dia pakai baju MU maknanya MUlah taja? Bangang tahap anjing kurap korang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2 aku setuju sgt...org kita memang bangang sebab tu lebih rela bersatu dgn org lain dari sesama agama dan bangsa

      Delete
    2. alah bangang...cube kalau die pakai baju gambar mat sabu ke, anwar ke kompem kuar kt tv3 suku kan...kan 3x??? sendiri bangang tahap anjing kurap nak cakap kt orang...

      Delete
    3. Tahap pemikiran blogger omak kau memang down..low gred & pencacainya PKR (Parti kencing rakyat) pun sama. Macam tu aku nak pakai baju belakang gambar NELSON MANDELA la..hahaha. Stupidos

      -Zas-

      Delete
  4. BN-SYAITAN YANG DIKENALI,BUKAN AKU CAKAP TAU,DR.MAHATHIR YANG CAKAP,AKU TAK CAMPUR,BYEEEEEEEE....

    ReplyDelete
  5. Agaknya polis yg pakaikn mamat tu baju Pi'e Bedal tu...fitnah sabotaj la konon. Tp kan lebih baik dan senang klu pakai baju Anuar, ada duit masyukkkk...tv3 utusan boleh jdkn berita... mungkin semua org dh hormati akal kecuali keza..reza..kera...dan pecacai bongok bertingkat yg jauh dr hidayah yg masih dlm kegelapan mcm yg kt atas ni...

    ReplyDelete
  6. Betul..tu bro,..tengok muka pemimpin dia tuu pun dah kusut......banyak pembohong siang2 lagi dah dibakar mukanya..

    ReplyDelete
  7. salam Omak Kau, minta tolong pautkan www.kakisembang.com..

    ReplyDelete
  8. Tak nampakpun tangan belakang kena ikat...mcm pelik je gambar tuh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tangan die tengah genggam kupon BR1M tu...awat hang tak nampak?

      Delete
    2. Memang tak ada gari..VAT69 memang tak pernah ada & guna gari daaa..lain le polis. Ini polis komando namanya. Pi la baca kisah2 anggota keselamatan...

      -Zas-

      Delete
    3. Yg tgh bawa pengganas ni kluar vat 69 ke PGA..pi la baca kisah2 anggota keselamatan

      Delete
  9. X payah ikat2lah telor dia pon dah hilang macam telor najibol

    ReplyDelete
  10. bn jgn kn baju dia x bagi ngan mamat pti ni....ic pun dia dh banyak bagi..... sekarang rasa la local sabah yg nk sngt undi bn dh kena bahana nya....

    ReplyDelete
  11. umnongok memang bongok. peie pedal ayam ada saham dlm pencerobohan ni. konon nak main sindawara tapi tak menjadi. tuhan dah tunjukkan penipuan dan pembohongan umnongok semuanya gagal. lepas ni apa pulak yg dirancang untuk fitnahkan pr. kita sama2 tengok je nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala bapak kau sandiwara...bodoh mcm babi. Tulah orang suruh pegi sekolah ponteng, terus bodoh tak blh di ajar sampai dah jadi kurang ajar sampai mamposss.

      Delete
    2. cantik bahasa macai umgok ek?

      Delete
  12. Nama pun tali barut.. mestilah menyamar bro.. takkan nk pakai baju cop sultan kiram..
    Nk cywar pada2 la..
    Dulu skip kelas intel ke..
    Cuba la upgrade otak hang tu..
    Aku 4 thn duk intel pakatan bro..
    Jgn bg malu company la.

    ReplyDelete
  13. ko sokong pakatan janji kosong....wawawawahahaha......kena kencing la korang ngan karpal singkong.....lee haruan end....tu....yg terbaekkkkk pas n umno hidup bangsa melayu........

    ReplyDelete
  14. http://gadisjb.blogspot.com/2013/03/episod-3-anwar-teros-terkam.html

    ReplyDelete