KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 7 March 2013

RAKAMAN GAMBAR 9 MAYAT DALAM SATU KUBUR YANG DITUNJUKKAN ZAHID HAMIDI DI PERTIKAIKAN RAKYAT!!!!!!!


Rakaman gambar yang dihebahkan oleh Zahid Hamidi, Menteri Pertahanan disidang media selama mengenai beberapa mayat ditemui dalam satu kubur besar adalah militan Sulu yang menceroboh Lahad Datu menimbulkan pelbagai persoalan yang wajar dijawab secara logik dan boleh diterima akal oleh pihak berwajib.

Perkara-perkara yang dibangkitkan ini perlu ditangani segera demi kebenaran dan pencerahan minda.

Dikhuatiri mayat yang dijumpai itu mayat-mayat anggota keselamatan kita sebab kelihatan mayat-mayat itu berpakaian lengkap seperti anggota komando VAT69 PDRM.

Perkara sebegini besar tidak patut ada langkah-langkah mahu menyembunyikan serta disorok kebenaran didedahkan kepada rakyat.

PAKATAN RAKYAT SENTIASA DIBELAKANG PARA ANGGOTA KESALAMATAN KITA DALAM MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN DAN KESELAMATAN NEGARA.



11 comments:

  1. Oooww...ngeri nye..

    ReplyDelete
  2. Senang cerita..omak kau pegi la sana buat liputan..dak pun jadi pakar forensik. Tukang Karut betul la blog ni. Orang sepatutnya sokong tapi blog ni..sebaliknya.

    Lagi satu statement.."PAKATAN RAKYAT SENTIASA DIBELAKANG PARA ANGGOTA KESALAMATAN KITA DALAM MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN DAN KESELAMATAN NEGARA"...nak muntah aku dengar. Si bangsat Tian Chua tu siapa?..orang parti PKR = Parti Kencing Rakyat. Dibelakang konon..uuuuwweeeeekkkkkk!. Apa cerita mat sabu pasal Bukit Kepong, apa cerita Bukit Sauk dulu (pembangkang kata sandiwara), apa cerita kes pompuan cina kena telanjang dalam lokap polis dulu! dan macam2 yang Pakatan Haram dok kondemkan anggota keselamatan negara. Ini kau kata "SENTIASA DIBELAKANG PARA ANGGOTA KESALAMATAN".

    Tangan tu tetap busuk walaupun basuh macam mana sekali pun...

    -Zas-

    ReplyDelete
  3. zas ko akal kontot tak nak fikir. ko kena banyak baca dan analisis secara adil. aku yg nak muntah tengok tulisan ko weeeeektuiiii. ko punya otak tapi letak kat bontot ko. orang umnongok kenapa semuanya bongok2? agaknya terlebih makan duit haram tu yg tak dapat hidayat.

    ReplyDelete
  4. bongok nya org parti kelentong rakyat.

    ReplyDelete
  5. Perot pun dah kembong dah tu. Dah mati 2 - 3 hari.
    Sarong tangan memang kena pakai kalau nak handle assault rifle. Seluar yg ada poket kat peha tu kat pasar malam kat tawi tawi pun ada jual.

    Yang penting dan tak boleh tipu adalah perot mayat yg dah lama mati tak sama dengan perot orang boroi.

    ReplyDelete
  6. Benda bab mati-mati nih mna leh wat men2!aku rsa btul la mmg penceroboh yg mati.stakat but ngan sarung tgn tu je..aku rsa xyah penig2 la..mmg sah pun berita nih!sedara aku polis kat Tawau nu.klau ade yg mati xkan sume anggota kselamatn nk duk saje!plig kurag pun msti bocor mklumat or gmbr...

    Gen

    ReplyDelete
  7. Parti org yang sudah ketandusan idea gambar mayat pun nak di politikan. cakap tak serupa bikin selesaikan hal di selangor dulu baru ceta nak ambil putrajaya. ukur lah baju di badan sendiri," kalau kail panjang sejengkal laut dalam jangan di duga." tak dam maklumat yang bocor di ops daulat blog ni saja yang buat cerita kerana nak undi simpati. rata rata org melaya kutuk si laknat tian chua nuar bediam diri gentil telut kit siang dgn kapal. kalau ada telur dan akn perjuangkan hak org melayu komen lah . memang tak berani takut DAP dan PAS tak pilih dia jd PM. Org mcm ni sanggup buat apa saja ............utk dapat apa yg di idamkan.........

    Tahniah najib tindakan yg betul ops sapu bersih jgn tinggalkan seorang pun penceroboh jahanam. najib bincang dgn kerajaan filipina tapi nuar bincang dgn MNLF.. Ooooop lupa najib ada kerajaan nuar apa ada menanguk di tepi gantang. Org yg kecewa aje yg menyokong pembankang mcm anuar sebab anuar terlalu kecewa

    ReplyDelete
  8. aku hairan la..apsal penceroboh sulu pki t shirt gambar najib erk.. pstu tgn x bergari..kira mereka ni x berbahaya la kn kn...tp dl kes kt memali kedah xsempat berbincang terus tembak ja..nm pon op hapus!!!

    ReplyDelete
  9. bangang punya statement la..aku berjuang kat sana..aku tahu situasi,klu anggota aku yg dlm gmbr tu..aku takkan biarkan anggota2 aku mati tak bemaruah..bdoh nk mampus.,

    ReplyDelete
  10. SONYAP JO COGHITO LAHAD DATU. DAH SOLOSAI KO BOLUM? ATAU ADO KO EPISOD BARU.

    ReplyDelete
  11. Hahahahaha...mcm certa hindustan... nonton dua tiga kali pun tak puas2 nih...

    ReplyDelete