KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 7 March 2013

RAKAMAN GAMBAR TALI BARUT PENGGANAS SULU DILAYAN MACAM TAHANAN VVIP TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!!



Omak kau banyak menerima rungutan dan keluhan mengapa para tali barut penceroboh Lahad Datu yang dicekup anggota komando VAT69 PDRM tidak digari tangan mereka.

Mereka sekadar berlakun/bersendiwara seolah-olah tangan mereka digari bahagian belakang sedangkan mereka adalah amat merbahaya sekali.

Berlainan sekali denga pesert BERSIH yang diistiharkan oleh Mahkamah Tinggi bukan pertubuhan haram tetapi dilayan lebih teruk dari pengganas militan Sulu yang menceroboh Lahad Datu serta memunuh dengan kejam beberapa wira negara.

Masihkah kita ingat lagi bagaimana seorang gadis belasan tahun telah digari sebaik saja menyerah diri di Balai Polis kerana dikatakan sekadar memijak gambar Najib.

Antara gadis Tionghua belasan tahun itu dengan peserta bersih yang tidak membawa sebarang senata bahaya dengan para barua militan Sulu mana dilihat amat merbahaya?...Sudah pastilah barua-barua militan Sulu.

Persoalannya.. MENGAPA MEREKA DILAYAN MACAM PESALAH VVIP?

ADA UDANG DISEBALIK BATU KE?


Perlu satu jawapan yang logik dan diterima akal oleh pihak yang berwajib.

18 comments:

  1. Pasukan VAT 69 tak ada gari sbb mereka komando. Mereka bukan polis peronda yg sentiasa bawa gari...hehe.

    ReplyDelete
  2. Berlakun puak2 ni

    ReplyDelete
  3. Pandai tak bertempat omak kau ni...kau pegi la sana senang cerita. Dalam blog ni boleh la Omak Kau jadi Tukang Karut..cuba try pegi sana..silap2 kena culik dek penceroboh, bawak ke Sulu kawin dengan Kiram...hahaha.

    Lagi satu..bahlul betol la..komando memang la tak ada gari. Hee tahap tenging la Omak Kau & pencacai PKR ni.

    -Zas-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai umporno detected....hehehe

      Delete
    2. Komen ko bangan zas

      Delete
  4. walaupun x de gari tali atau zipper boleh digunakan tapi kenapa x pakai?

    ReplyDelete
  5. sebab umnongok bodo sebenarnya. bongok.

    ReplyDelete
  6. apeke bodo..
    benda mcm ni pun kau x boleh pikir sendiri ker?
    kalau bangsat bersih tu x di gari, diorg lari polis boleh tembak ker?
    rasional yg sama, dgn keliling polis pegang senapang tahanan sulu tu berani lari ker?
    alololo, bodonyer admin neh..

    ReplyDelete
  7. Pegi perang mana bawak gari. Apa daaaa..

    ReplyDelete
  8. Ramai jugak minah minah bangang tahap dungu yang jadi penjilat Anwar

    ReplyDelete
  9. Cubalah berfikir dengan mata hati.jangan hanya nak cari salah sahaja.

    ReplyDelete
  10. ini BLOGGER dah kering idea..benda mcm nie pun dia pertikaikan..org macam inilah yang akan menjadi pembelot negara if negara kena serang. inilah OMAKKAU seorg insan yang sanggup menyalahkan pasukan keselamatan demi mancapai cita-cita politiknya..OMAKKAU adalah blog yang paling sundal antara-antara blog yg aku pernah baca..kerjanya adalah mnyundalkan kerajaan..

    ReplyDelete
  11. setuju dengan pendapat di atas..(time 00:26)mane ade dalam sejarah komando g perang bawak gari???NOT A TACTICAL ADVANTAGE la beb bwk gari.ya, mgkn mrk2 yg pro blog ni tak phm ttg fungsi dan peranan.byk sgt tgk tv.geng2 komando ni takde mase nak gari2 orang beb.dan ko kene paham operasi yang dijalankan ketika itu.MOPING and SWEEPING.bknnye CATCHING(tangkap).So mamat dua org ni kira nasib baik la tak kene tembak dek geng2 komando ni.
    AKu mmg pro dorang sbb aku paham tugas dan tanggungjawab dorang.kemampuan dorang tak perlu dipertikaikan!!to OMAKKAU owner,hati2 le bila nak mensensasikan sesuatu.kalo tak paham,jangan cakap,jgn ulas.hormat sket la...ni semua ko nak palam.kalo ko pandai sgt,pegi la lahad datu sane.bunyi je lebih, macamne nak operate M16 sah sah la ko tak tau.
    hati hati bila berblog,tak suma mende ko boleh cakap aaa...

    ReplyDelete
  12. LETUP DENGAN C4 BARU TAU

    ReplyDelete
  13. Biar je dia tu, biasalah budak baru belajar...

    ReplyDelete
  14. banyak salah ejaan...

    ReplyDelete
  15. BM fail...ni pon krg follow yerr mmm...

    ReplyDelete