KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 12 March 2013

EDISI KASI DEDAH!!!!!... ANTARA MUKA-MUKA PENYANGAK UMNO/PERKASA YANG MENYERANG IBU PEJABAT PKR SEMALAM!!!!!!!!

Inilah antara muka-muka penyangak UMNO/PERKASA yang menyerang Ibu Pejabat PKR di Tropicana, Petaling Jaya semalam dengan telur, kayu dan cone menyebabkan seorang kakitangan cedera dan harta parti rosak.

Ada yang dah warga emas, kubur dah panggil rumah dah mula nak halau pun terlibat juga selain beberapa budak hingusan.

Berani tunjuk lagak sebab merasakan para pemimpin tertinggi UMNO dibelakangi mereka.

Mereka ingat cara ini akan meningkat sokongan rakyat kepada UMNO tapi mereka silap besar termasuklah para pemimpin tertinggi UMNO... Rakyat lagi menyampah, benci dan meluat.

Lagi kuat tekad dan azam rakyat mau menumbangkan kerajaan UMNO yang zalim dan tidak bertamadun dan berakhlak ini.

Jenis politik guna otot bukan otak..Itulah budaya UMNO dalam menghadapi Pakatan Rakyat.

Ajak berdebat dan berhujah secara ilmiah dan berhemah langsung UMNO tidak berani dan mampu.

Sejarah negara luar telah menunjukkan mana-mana pemerintah yang menggunakan cara kasar dan ganas dalam berpolitik pasti akan tersungkur terkubur ditangan rakyat.

PRU 13 adalah peluang terbaik bagi rakyat yang cintakan keamanan terajan keluar UMNO dari Putrajaya.

23 comments:

  1. muka xde nur langsung...mungkin ada nur pd nama sahaja mcm nor mohd yaakob..semua tu adalah petualang2 yg menjadi parasit dlm masyarakat.. ingat akan angguk2 geleng2 je apa yg dibuat.. rakyat semakin meluat dan menyampah..mana pemimpin2 ameno..sunyi sepi ats kelakuan pecacai2 yg x bertamadun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaum melayu yang bersengkongkol dgn DAP tu la pengkhianat namanya. Sanggup bersama DAP tapi ditolaknya bermusyawarah bersama kaum Islam yang lain. Sedangkan DAP tu terang2 anti Islam / Melayu..mereka hanya berlakon.

      -Zas-

      Delete
    2. sapa yg bodoh hang ka zas sbb mmg pun dapigs anti Islam shingga ketuanya kata nak tubuh negara Islam langkah mayat nya dulu....sila terangkan maksud beliau kpd kami org Islam di bumi M'sia ini.....ckp guna akal bukan guna kpala lutut...

      Delete
    3. umno yg bodoh... kenapa marah DAP halang laksana hukum islam. PR tiada kuasa. yg umno setengah abad memerintah langsung tk terdetik laksana hukum islam. apakah umno sebenarnya yg sokong DAP sbb taknk negara Islam?

      hihihih umno jgn bercinta dgn DAP dlm diam ye. kat rakyat konon marah DAP. rupanya sama2 tknk negara Islam.

      Delete
  2. Kata-kata Pemimpin umno/bn yang sering didengar di mana-mana
    "..jika PR memerintah....
    ...jika tukar kerjaan tergesa-gesa... "
    ...jika bukan bn kerjaan....
    ...jika bn kalah dan banyak lagi jika yang negatif untuk umno / bn....."

    MAKA
    "... negara huru hara...
    ....Melayu hilang kuasa....
    ....Negara bengkerap......
    .... Agama Islam akan di hina...
    .... rakyat menderita dan banyak lagi MAKA MAKA ang menakutkan...."

    TAPI SEKARANG INI SIAPA YANG MEMBUAT HURU HARA....
    SIAPA BALING BATU
    SIAPA UGUT NAK BAKAR BANGUNAN PARTI PEMBANGKANG
    SIAPA HINA ISLAM dengan kalakuan lucah, bersepah kalimah syahadah di atas jalan dan loroang ketika lepas demo.....

    DAN untuk setiap kali keganasan, provokosi puak ini - LAPORAN POLIS DIBUAT..... apa tindakan piahk polis yang sepatutnya bekerja untuk ketenteraman rakyat bukan umno/bn.....

    ..... MAKAN GAJI HARAM DAN MENYEDIAKAN IBU BAPA, ANAK ISTERI DAN SESIAPA SAJA YANG MAKAN HASILNYA UNTUK JADI BAHAN BAKAR API NEREKA.....




    ReplyDelete
    Replies
    1. Semenjak tahun 2008 negara dh hura-hara bila pakatan memerintah. Dulu tak ada isu2 ini..top 10 :
      1). Kalimah Allah - oleh DAP / PKR / PAS(U-Turn)
      2). Penceroboh Lahat Datu - oleh anuar PKR
      3). Pecat Hassan Ali / Nasha - PAS atas nasihat PKR/DAP
      4). Manifesto Bukan Janji - khalid gagap/PKR
      5). Arak / Cina Doll - PAS / DAP /PKR
      6). Murtad - nurul izah/PKR
      7). Hudud - karpal / DAP
      8). Dong Zhong - DAP
      9). Sandiwara Lahat Datu - Tian Chua / DAP
      10). Bersengkongkol dgn DAP yang terang2 anti Islam/Melayu:

      27 Mei 2008 Kit Siang mahu mansuhkan perkataan “Ketuanan Melayu” dan menggantikannya dengan “Ketuanan Malaysia yang kononnya lebih adil.

      DAP menggunakan Nizar Jamaluddin (bekas MB Perak) untuk memberi status hak milik kekal selama 999 tahun kepada penduduk yang mendiami lot-lot tanah di kampung baru.

      25 November 1999, Lim Guan Eng (ketika menjawat jawatan Timbalan Setiauasaha Agung DAP) berjanji akan menghapuskan hak orang Melayu.

      Bacalah Tragedi 13 Mei 1969..bila mana mak bapak kamu semua dihina.

      -Zas-

      Delete
    2. Fakta kau bodoh zas..retard

      Delete
  3. polis polis polis gambak dah ada muka pelaq-pelaq ni dah jelas, vieo pun ada bila nak ambik tindakan, kalau polis dah tak cukup pasai pi ke Lahat Datu, bila balik nanti jangan lup nu.... di Penang ni pun ghamai yang bewarna cekelat dan kehitam-hitaman yang buat macam tu.... bahan bukti dah jelas bertindaklah........

    kerja hampa untuk semua bukan bn / umno saja....

    ReplyDelete
  4. MEREKA-MEREKA YANG BERANI MENENTANG KECELUPARAN MULUT BUSUK TIAN PUKI CHUA DAN DISOKONG OLEH MELAYU-MELAYU LAHANAT,TAK PAYAH NAK PAKAI BAJU MELAYU!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa hebat baju melayu hang menikah pakai toxedo apahal.
      Allah dan Nabi s.a.w tak akta pakai baju Melayu masuk syurga... tutup aurat lebih utama, jadi Islam teragung didunia jadi Melayu tolah syariat Allah dan Agama

      Delete
    2. Tak nak pakai baju melayu..kau pakai la kau sari..

      -Zas-

      Delete
    3. Dah terang2 Keadilan Daily yang laporkan. Ni la kerja orang PKR (Pakatan Kencing Rakyat)..macam Nurul Izah.

      -Zas-

      Delete
  5. semua muka2 di atas...muka penjilat burit perempuan belaka...hebat sgt ke baju melayu? sejarah baju melayu bersusur galur dr china ooiii...melayu mana ada identiti tersendiri..aku pun melayu...ko ingat pakai baju melayu dpt pahala ker.?ko pun aku rasa bukan hari2 pakai baju melayu...bebal betul lah bagi hujah..knp bila umno jer akan jadi bebal secara otomatik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka orang bangang

      Delete
    2. Dia ikut nafsu amarah..beremosi..rilex bro..pasal baju apa kaitan lak dgn China? Kalau kau tak nak pakai baju melayu tak apa..kau pakai la baju sami cina warna oren tu..lebih kurang sari gak.

      Yg kau agungkan China tu buat apa...pi la duduk di sana..buat malu diri aja dok kat Tanah Melayu ni (susur galur jadinya Malaysia).

      -Zas-

      Delete
    3. DSAI g dua mesjid bagi ceramah + idea politik beliau... x salah pun...ok jer asalkan x menyesatkan lagi mensyirikkan.. tapi masalah selepas itu...selang seminggu ke dua minggu.. masjid tersebut ditenggelami (dimasuki) air.. xpenah2 jadi gitu...tetiba lepas dari 'lawatan amal' DSAI, terus masjid kebanjiran.. maknanya? itu baru permulaan bencana kecil yang diturunkan oleh-Nya jika kita menyokong DSAI.. apa akan jadi kalau DSAI jadi PM?... Malaysia akan digenangi bencana??.. sejarah membuktikan kaum Nabi Lut lenyap dalam keterbalikan bencana...penyokong2 PKR khususnya n pro-DSAI amnya patut kaji dan siasat dgn teliti dulu perihal pemimpin yang korang agungkan tu....am i rite?

      Delete
    4. Anon 16:42, masjid mn pulak?, hang pi ckp kat bdk bwh umor boleh la, depa nganga mulut. hang pi masjid dak? ka hang pi 2 thn sekali ja sbb nak tayang bj Melayu....... jgn hang tenggelam nanti sudah

      Delete
    5. Anon 16:42, aku rasa kau ni ahli jawatankuasa mesyuarat tingkap kot, suka gossip banGANG!!!
      tajuk cerita: cik bedah nak pinjam garam di tepi tingkap cik kiah

      Delete
    6. Sila ke

      http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2012/11/penduduk-insaf-ceramah-anwar-di-masjid.html

      dan

      http://sel13.com/petunjuk-masjid-tempat-anwar-sampaikan-kuliah-maghrib-dimasuki-air/

      Delete
    7. Agak Menarik..

      http://www.selangordaily.com/?p=7891

      Delete
    8. Hai Anon 16:42 12 March 22:08 and Anon 16:42 12 March 14...
      takkan diam terus lepas baca blog di link yang aku bagi tu??? nape xreply dengan ayat bodoh korang tu lagi? ke malu dah nak ngaku ko sokong fanatik gila kat DSAI tu? bodoh punya penyokong DSAI... Nonsense... Penyokong yang xkenal orang yang disokong sama lah macam kerbau diikat hidung yang bleh diusung sesape pun...

      Delete
  6. UMNO CUKUP MARAH DAP TAKNAK HUKUM ISLAM... TAPI UMNO SENDIRI TAK PERNAH SOKONG APATAH LAGI MELAKSANA HUKUM ISLAM...

    YG AKAN DIBIACARA DI AKHIRAT ADALAH ORG YG BERKUASA.

    ReplyDelete