Tuesday 12 March 2013

BUKTI BERGAMBAR PARA PENYANGAK YANG SERANG IBU PEJABAT PKR SEMALAM ADALAH BERJIWA DAN BERDARAH UMNO PALING PEKAT DAN TOTOK!!!!!!


Nah!!!!!... lihat rakaman gambar sebagai bukti kukuh betapa para penyangak yang menyerang Ibu Pejabat PKR di Tropicana, Petaling Jaya semalam adalah terdiri dari mereka yang menyokong anutan UMNO paling pekat dan totok.

Cuba berselindung dibelakang nama NGO tetapi hakikatnya para penyangak ini adalah mereka yang menyokong Najib Razak dalam teriakkan beliau agar mempertahankan Putrajaya dari tumpas ke tangan Pakatan Rakyat walaupun hancur daging berkecai tulang.

Seruan dan permintaan Najib Razak semasa berucap di Perhimpunan Agung UMNO di PWTC rupa-rupanya disambut dengan ghairah sekali oleh para penyokongnya.

Tapi mereka lupa terutamanya Najib Razak... Lagi ghairah membuat kerja samseng ganas lagi cepat dan mudah kerja Pakatan rakyat mau menumbangkan UMNO pada PRU 13 nanti.

PRU 13 adalah PRU anak-anak muda.  Anak-anak muda amat bencikan politik samseng ganas yang tidak bertamadun. Anak-anak muda pilih politik ilmuan dengan menggunakan otak dan bukan politik rimba yang menggunakan otot.

UMNO tidak pernah belajar dari kesilapan dan sejarah silam...Anak-anak muda melihat kerja terdesak jahat UMNO ini menunjukkan yang UMNO kini berkedudukkan terumbang ambing dalam mempertahankan Putrajaya.

Gelagat dan telatah para penyokong UMNO yang menyambut seruan Najib kini menjadi perhatian bukan saja rakyat tempatan malahan seluruh dunia terutamanya dari kalangan negara-negara Islam.

Apakah Islam Wassatiyah yang dicanangkan UMNO dibawah kepimpinan Najib Razak ialah bertindak diluar batas-batas kemanusian dan melanggar undang-undang negara secara terang demi mempertahankan kuasa yang kini hampir terlucut?

PRU 13 akan memperlihatkan UMNO bakal ditolak keluar dari Putrajaya oleh anak-anak muda.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...