KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 4 March 2013

GEMPAR!!!!... AGENSI BERNAMA TELAH HEBAHKAN SELURUH DUNIA PERGERAKKAN KERETA KEBAL ATM KE LAHAD DATU !!!!!!


Lihatlah dengan mata kepala sendiri betapa Agensi Berita Nasional (BERNAMA) bermenterikan Rais yatim tanpa ada rasa tanggung jawab dan engkar nasihat pihak Polis dan tentera kita agar tidak menyiarkan segala pergerakkan anggota keselamatan mengenai pencerobohan berdarah Lahad Datu, telah menyiarkan rakaman gambar pergerakkan kereta kebal sehingga dikutip pihak Tentera Laut Filipina Modernize the Philippine Navy dan siarkan dilamannya.

Apa punya akhlaklah BERNAMA ni.

Langsung tidak boleh dijadikan contoh teladan.

Sanggup membahayakan nyawa dan keselamatan para anggota keselamatan kita yang kini cukup terancam.

Jika apa-apa berlaku keatas anggota keselamatan kita maka BERNAMA akan lantas menunding jari ke pihak PR...Kalau tak caya nanti kita sama-sama tengok.

Inilah susahnya apabila bermenterikan gila glamer!!!!!


13 comments:

  1. Sultan Sulu ada banyak, Sultan Sulu sebenar, Sultan Sulu yang angkat diri sendiri, Sultan Sulu yang sebenar tapi jenis low-profile, Sultan Sulu yang jenis tak gila kuasa, Sultan Sulu yang berketurunan Sultan tapi mengaku Sultan, Sultan Sulu yang berbulu dan berbagai-bagai lagi. Lihatlah sini ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sultan Sulu yg pertama lahir di Johor.
      Suruh mereka gi tuntut Johor je lah.
      Sulu lawan Bugis. Mesti best. Apa guna ada Askar Timbalan Setia. Dok jaga team bolasepak je. Bugis ada butir tak? Najib pon Bugis. Tapi takde.

      Delete
  2. xde ke mana pimpinan2 tertinggi tentera atau polis yg berani herdik si tua kutuk tu?. Tapi jgn herdik hishamuddin, nnt dia nangis ngadu kat najib...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe. Nanti dia nangis, Anuar Zain pujuk.

      Delete
    2. Anuar zain? ceh!!

      Delete
  3. Rakyat didahulukan politik diutamakan he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perot dan bawah perot diutamakan.

      Delete
  4. Yg janjikn penempatan kat Sabah sultan yg sebenar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada 60 Sultan Sulu. Yg mana satu yg benar.
      Kesultanan Sulu dah defunct 150tahun dulu. Yg ada ni cuma orang gile je. Macam yg mengaku Sultan Melaka ari tu.

      Delete
  5. Loose lips sinks ship.
    Rais Yatim dok buat apa?
    Dok ehem ehem bibik lagi ke?

    ReplyDelete
  6. http://www.youtube.com/watch?v=m8XHTYnsJtk dalam youtube ni ade komen dari seorang tentera..antara komen beliau

    yudaibetta 1 hour ago
    pelik..diperairan sabah ade 4 agensi maritim yg mengawasi perairan sabah,peralatan paling canggih boleh mengesan penceroboh sekitar 100km,dan menpunyai bot yg lengkap senjate canggih..persoalannye.??,kenap­a kerajaan secara tiba2 mengluarkn perintah berbentuk surat untuk menghentikn operasi pemantauan laut sabah,hal ini berlaku sebelum berlakunye pencerobohan...aku sebagai anggota pun myuskil dgn tindakan kerajaan buat begitu..yg pelik lg penceroboh tersebut ade ic kerakyatan malaysia..

    ReplyDelete
  7. Tentera patut beritahu rakyat cerita sebenar.

    ReplyDelete
  8. menteri umnongok semuanya bongok2. sebab tu nak selesai masalah pencerobohan tu makan masa lama sebab bengap. askar malaysia berjuta orang. anggota polis beratus ribu orang. penceroboh cuma 150 orang je. yg pelek nya perairan mesia dapat bolos. tak dijaga ke? menjadah punya zahid. harapkan sengeh sana sini jela. inilah kelemahan bn. bn memang dah tak mampu sangat2 mentadbir negara.

    ReplyDelete