KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 4 March 2013

GEMPAR KANTOI TERBURAI!!!!....AKHBAR MANILA BONGKARKAN JANJI NAJIB KEPADA PENCEROBOH LAHAD DATU!!!!!


KANTOI TERBURAI!!!...Patutlah beriya-iya sungguh UMNO melalui semua media lidah biawak rasminya hentam dan serang DSAI/PR kononnya sebagai dalang pencerobohan pengikut Sultan Sulu keatas Lahad Datu.

Mereka menuntut JANJI DITEPATI dari Najib Razak.

Maklumlah..Najib Razak pernah cakap besar berdegar-degar yang beliau pantang janji kalau tidak ditepati.

KERANA NAK TUNTUT JANJI DITEPATI BEBERAPA WIRA NEGARA MATI.

NAJIB DAN SELURUH KEPIMPINAN UMNO/BN WAJIB BERTANGGUNG JAWAB!!!!!

15 comments:

  1. jgn jd bangang sgt brother... belajar sejarah n belajar membaca dgn byk lg... klu otak tu dh mcm bangkai mmg busuk gak ati ko...

    ReplyDelete
  2. Penulis ni paham ke maksud 'allegedly' seperti yang ditulis dalam artikel diatas? maknanya pencoroboh di atas telah dituduh, dan tak ada pembuktian dalam tuduhan ni. kau jangan nak tunjuk pandai la bro, kalau mengaji pun setakat darjah 6 tak pass, 'allegedly'.

    WS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib memang menjanjikan tanah rancangan dan membangunkan bandar baru untuk penempatan rakyat sultan sulu di Sabah.
      Aku tahu tentang ini dari tahun 2009 lagi semasa aku kerja di Sabah.
      Sejak itu ribuan IC diberi pada kaum Tausug. Mesti angkat sumpah undi BN dan sertai UMNO.
      Janji dicapati. kini mereka menagih janji janji Najib.

      Delete
    2. Betul tu alledgedly adalah satu tuduhan shj, belum tentu betul atau tidak. Apa kata bro kau suruh Najib sue (saman le tu) surat khabar tu. Jgn duduk diam, nanti org ingat betul. Apa mcm boleh ke? Gua nanti salute kat kau bro.

      Delete
  3. edisi kantoi terburai...macai - macai tak senang duduk...nk sgt umno bagus, ambik bagus sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu kata Puak UMNO cuma fikir perot dan bawah perot.
      Kini kita faham setakat mana kebenaran kata kata Mat Sabu.
      Undi PR next PRU. Mat Sabu sebagai Menteri Dalam Negeri.
      Insyallah.

      Delete
  4. ini akhbar Philipine...bukan akhbar Utusan Malaysia...yg selalu spin...

    ReplyDelete
  5. Ini adalah kesan daripada Suruhanjaya Diraja yg sekarang ini menyiasat projek IC di Sabah.
    Pendatang haram dan pengganas Filipina di beri IC. Dijanjikan tanah dan macam macam jika undi BN. Kini mereka marah pasal janji tak ditepati dan IC segera mereka dipertikaikan pula.
    Nur Misuari ancam akan hantar militianya untuk bantu Militia Sulu.
    Apa pula hubungan Shafie Apdal dengan puak sultan Sulu ini.
    Shafie berjasa sangat dengan mereka hingga diberi pingat kebesaran oleh sultan sulu.
    Mahathir beri 800,000 IC pada pendatang haram Filipin. Kini bencana dari dosa Mahathir menimpa kepala rakyat biasa.
    Mahathir senang lenang sebagai orang no.3 terkaya dunia dengan USD 44billion.
    Malaysia kini telanjang bogel dimata dunia. Segala kebodohan dan kerakusan UMNO kini tak dapat diselindungi lagi.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak maaf bang. Masa Tun mustafa jadi KM siapa PM? Masa tu ramai yang tahu senjata dibawa masuk ke Filipina melalui Sabah dengan bantuan Gadafi!!! Siapa yang bagi senjata kat Moro dan siapa yang beri latihan? Panjang ceritanya bang. Sebab itu jangan sesekali melepaskan anjing tersepit kecuali anjing itu sudah dipakaikan penutup muncung. Barulah tak kena gigit. Orang berpolitik memikirkan 50 atau 100 tahun akan datang dan bukan fikirkan setakat nak kontak lepas pilihanraya saja. Melayu....terus layu.

      Delete
    2. 20,000 pedatang pilipin ada IC biru sudah berada di Johor, semua dalam kandang UMgNOk .
      Orang Johor yang taksub sangat dengan nilai purity ...sekarang tarak la...

      Balance dari 800,000 tu dalam kandang umngok Selangor...

      Delete
  6. yg penting dalang disebalik pencerobohan askar sultan sulu ialah umnongok setan tu..yg penting umnongok adalah pembunuh polis mesia 8 orang tu. terdapat beratus2 ahli umnongok dapat datuk dari sultan sulu. sehingga persidangan umnongok dihantar wakil sultan sulu. malah sultan sulu ahli umnongok dan ketua pukida sabah...bangkai punya umnungok babi.

    ReplyDelete
  7. Jgn dengar khabar angin..dieorg bkn pengganas atau merbahaya(bkn aku yg ckp, abg hishamudin yg ckp)...
    Anggota keselamatan yg maut tu mcm xde erti bg org2 umno ni...

    ReplyDelete
  8. Nur Misuari dalang disebalik serangan ini. Masa era Markos kita lindungi dia & penganas Moro. Sampai dia dapat jadi gabenor Sulu(Masa tu dia file tuntutan atas Sabah). Tahun 2001 dia dipecat presiden filipina. Malaysia tahan dia dan serah pada filipina. Dia salahkan Malaysia. Dendam kesumat lah dia.
    Semua militia bersenjata selatan filipina dikuasai secara langsung oleh Nur Misuari.
    Sekarang dia offer nak jadi orang tengah. Baling batu sembunyi tangan.
    Tembak saja anjing keparat ni.

    ReplyDelete
  9. spinner dah kering idea.. Sampai terlupa nak check kat google translate dulu..lolz

    ReplyDelete
  10. YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PENGHINAAN SAMI BUDDHA, SAYS DESA JAYA PEOPLE

    Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Pemuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    ReplyDelete