Monday 11 March 2013

GEMPAR!!!!!!... RIBUAN PEMUDA UMNO DAN PERKASA BERDEMO DEPAN IBU PEJABAT PARTI KEADILAN RAKYAT DI TROPICANA, PETALING JAYA SEBENTAR TADI!!!!!!


Inilah dia ribuan para pejuang ketuanan Melayu terdiri dari macai-macai UMNO, balaci-balaci PERKASA buat demo bising terpekik terlolong depan Ibu Pejabat Parti KeADILan Rakyat di Merchant Square, Tropicana, Petaling Jaya, Selangor sebentar tadi.

Sebelum itu hujan turun dengan lebatnya maka bertempiaran lari litang pukang mencicit tak cukup tanah cari perlindungan.

Sebaik saja hujan reda barulah mereka keluar dari tempat persembunyian berteduh.

Yang datang menyalak terlolong pun boleh dikira dengan jari.

Bawa kain rentang yang difahamkan ada kaitan dengan pencerobohan Sulu dan kemasukkan ayah Saiful Bukhari kedalam PKR pagi tadi.

Sekadar terlolong lepas itu baling bendera dan cone .. Puih!!!!! taik kucing kering punya samseng!!!!

Kalau beginilah semangat dan jati diri yang ditunjukkan oleh para pemuda UMNO dan PERKASA, alamatnya PRU 13 INS'YALLAH UMNO BUNGKUS.


8 comments:

  1. hahaha...kesian kat depa ni. dah kemaruk takut sangat. politik kotor.

    ##Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

    ReplyDelete
    Replies
    1. pillpuss@yahoo.com15 March 2013 at 00:20

      Kalau beginilah semangat dan jati diri yang ditunjukkan oleh para pemuda UMNO dan PERKASA, alamatnya PRU 13 INS'YALLAH UMNO BUNGKUS.
      bukan insyallah lagi broo, conform

      Delete
  2. Bos pekasam ibrahim alkataki pasir massi....
    Bacul yang terlampau, dari masa studen ITM cakap lebih.... Lari lentang pukang demo siswa masa tu, aku kena tolak dengan polis masuk longkang Masjid Arrahman UM.
    Tak sangka Bersih 02 aku dengar dia nak keluar... Setelah sekian lama mungkin bertambah gagah.....CHIS bedebah tu menikus kat kedai kopi Pasar Seni, cakap nak lawan Bersih 02.

    Anti assobiah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku terkandas di tugu negara.gara2 termakan semangat brahim ni dengan sorang lagi manusia yang nama dia apa bonyamin tak tau.

      Delete
  3. Ala boss tak cukup bajet tu nak upah ramai orang.....tak pun kepala macai dah korner masuk paket dier.....agak-agak lerr baper sorang dapat upah tu? penah dengar big bos bagi sekepala sorang RM100...tapi yg sampai kat bawah tu takat 20-30jer.....yang lebey tu entah leeerrr kena cilok. ?

    ReplyDelete
  4. pakatan buat perhimpunan 3 kali stahun.. deme2 ni hari2 dan byok puak pulok tu, kalu campur semua ramai lagi deme2 hak wat demo jalanan, tu pasal duk warning arab spring dulu agaknye

    ReplyDelete
  5. umno dah lame mamposss. yang ade ialah umno baru. ITU PUN TAK LAME LAGI AKAN MAMPOS JUGA DAN JADI UMNO BARU MAMPOSSS!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...