Monday 11 March 2013

JOM BANTU POLIS JEJAKI PARA PENJENAYAH MERBAHAYA LAGI GANAS YANG MELAKUKAN KESALAHAN JENAYAH DIBAWAH SEK 9(1) AKTA PERHIMPUNAN AMAN 2012 DIPULAU PINANG TEMPOH HARI!!!!!!!



Perhimpunan anti-Guan Eng haram, kata polis

Polis mengisytiharkan perhimpunan berhubung isu kalimah Allah melibatkan beberapa NGO pada Jumaat lalu sebagai haram.

Ketua Polis Daerah George Town Gan Kong Meng mengesahkan menerima laporan daripada wakil kerajaan negeri dan pihak polis Jalan Patani.

Katanya, perkara itu akan disiasat bawah Sek 9(1) Akta Perhimpunan Aman kerana menganjurkan perhimpunan tanpa permit polis.

Gan berkata tiada tangkapan dibuat setakat ini kerana pihaknya masih mengenal pasti individu dan kumpulan yang bertanggungjawab menganjurkannya.

Pada 8 Mac lalu, kira-kira 50 orang berarak daripada Masjid Benggali di Jalan Chulia ke Komtar selepas solat Jumaat dan dilapor cuba merempuh masuk ke dalam pejabat pentadbiran Pulau Pinang bagi mendapat penjelasan Ketua Menteri Lim Guan Eng berhubung isu kalimah Allah.

Kumpulan berpakaian serba hitam itu dihalang oleh pihak keselamatan daripada menyerahkan sebuah jam, tanda tempoh pentadbiran ketua menteri akan berakhir tidak lama lagi.

Dalam perarakan kira-kira 3km itu, mereka melaungkan tuntutan agar Ketua Menteri Lim Guan Eng diusir daripada Pulau Pinang, sekali gus meletakkan jawatan yang disandangnya.


JOM KITA BANTU PDRM JEJAK, KESAN SAMPAI TERTANGKAP PARA PENJENAYAH YANG DIANGGAP CUKUP MERBAHAYA DAN GANAS INI.

NEGARA KITA NEGARA HUKUM... SIAPA YANG MELAKUKAN KESALAHAN WAJIB DIHUKUM.

PASTIKAN KELUHURAN PERLEMBAGAAN DAN KEDAULATAN UNDANG-UNDANG SENTIASA TERPELIHARA, DIPATUHI DAN DIHORMATI.

7 comments:

  1. Yang letak kasut kat cermin tu dapat rm25.00 boleh jadi gagah macam sylvester stallone....
    Lepas tu syuuuuur punya tarik.....
    Haprak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syuuuuur punya tarik...!!!! Maaasyuuuk!

      Delete
  2. Ni kerja anwar jugak la ni!
    Umat Melayu Nomad Otak nyaaaaaa!

    ReplyDelete
  3. kerja bodoh mcm budak hilang akal truk betul petrangai melayu mamak si kitol leluhur dari si kitol yg menjatuhkan kerajaan melayu melaka..

    ReplyDelete
  4. Hahaha..ini semua kerja mamak dok mengaku melayu...hihh...serabut aku...kenapa tak bagi jam kat najib jugakk???simbolik berkesan

    ReplyDelete
  5. Ada muka mcm balik solat jmt ke mamat yg letak kasut tu..aku rsa solat jmt berapa rakaat pn dia x tau kot

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...