Monday 4 March 2013

"INI KALI LAH ANWAR PM KE 7" JANJI AMK KAPAR UNTUK MENOBATKAN DATO' SERI ANWAR IBRAHIM SEBAGAI PM KE 7... INI KALI LAH!! PROGRAM DILANCARKAN DENGAN JAYANYA!!!


ANAK-ANAK MUDA PENCETUS KEBANGKITAN RAKYAT MELAKUKAN PERUBAHAN MENUJU KE PUTRAJAYA

Berkesinambungan daripada kekuatan dan kemantapan Cabang sebagai tulang belakang, Jawatan Kuasa Sukarelawan JPRC dengan restu Keadilan Cabang Kapar kini lebih progresif untuk menbentuk barisan pemimpin pelapis dengan menganjurkan Program Taklimat Khas PRU 13 Sukarelawan AMK Cabang Kapar.

KC Kapar Tuan Azizi Ayob dalam ucapannya memberitahu inisiatif untuk Program khusus untuk anak-anak muda ini adalah bagi membolehkan parti menyiapkan platform terbaik untuk mengasah minat dalam bidang politik dalam masa yang sama melahirkan golongan pelapis yang mampu diketengahkan dan juga sebagai Jentera mantap tenaga muda untuk gerak kerja menjelang PRU 13 yang akan muncul tidak lama lagi katanya kepada lebih 300 tetamu yang hadir pada masa itu.

Di Majlis itu juga Dr Nedunchelian selaku Timbalan JPRC juga tidak ketingalan menyeru anak-anak muda untuk berani tampil untuk menyumbang dan mengambil bahagian dalam usaha memperkukuhkan parti ini mengikut acuan mereka sendiri dengan idea-idea yang segar dan masih menghormati etika memahami polisi dan prinsip parti.

Majlis perasmian telah dijalankan dengan suasana yang amat hebat pada pandangan omakkau kerana kita tidak boleh menafikan bahawa anak-anak muda ini benar-benar bersedia untuk menuntut perubahan. KC Tuan Azizi Ayob juga amat bersemangat melaungkan slogan keramat Pakatan "INI KALI LAH" berulang-ulang kali dan mendapat tepukan dan laungan "REFORMASI" dengan penuh rasa bangga.

Hadir sama dalam majlis tersebut ialah saf kepimpinan JPRC terdiri daripada Tuan Hj Rahman Pengarah, Dr Nedunchelian Timbalan, Tuan Wan Adnan Pengarah Strategi, Sdr Firdaus Mohder Pemangku AMK, Sdr Zakaria Ayob, Mr Maneyvanen bertindak sebagai penganjur program tersebut, Sdr Deepakaran wakil pimpinan PAS serta beberapa lagi dif-dif jemputan pada petang bersejarah itu.

INI KALI LAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA

























4 comments:

  1. ketua amk kapar yg mulut logkang tu mne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahmad tu ke? agagaga..sbk nak bertanding lwn ngn A jib gor kt pekan..bodoh lwn bangang..cantekk

      Delete
  2. lain kali lah.....wkakakakakakka.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...