KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 5 March 2013

PENCEROBOHAN LAHAD DATU....BERITA TERLATEST.. PIHAK TENTERA SUBUH TADI TELAH MELAKUKAN SERANGAN KEPADA PENEMPATAN PENCEROBOH.. BEBERAPA LETUPAN KUAT KEDENGARAN!!!!!!


Jam 7 .00 pagi tadi 5hb Mac 2013, pihak Angkatan Tentera
Malaysia telah  melancarkan serangan ke atas penceroboh Filipina di Kampung Tanduo, Felda Sahabat di Lahad Datu. Serangan ini disahkan sendiri oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu kenyataan sebentar tadi

Tembakan telah kedengaran  dan jet pejuang telah dilihat mengelilingi sekitar ladang Felda Sahabat. Empat letupan juga didengar di Kampung Tanduo
.

Laporan akan menyusul dari masa kesemasa...STAY TUNE!!!!!

21 comments:

  1. Najib silap langkah bila dok serang puak Sulu ni. Patut dr awal buat rundingan. Camna bleh terus g bom je Kg tu... camna ngan nasib org awam??? Peringatan utk dpt IC xpress ni... inilah cara umno balas jasa korang undi dia. kalau rasa x leh guna lg... hapuskan je... ATM ngan PDRM jgok jd mangsa. Selamatkan mereka dan selamatkan Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kampg tu dah dikosongkan ke. xkan la nak bom sedangkan ade org awam.

      Delete
    2. dan untuk itu.. PDRM kan dah bagi warning bukan xbagi

      Delete
  2. Jgn nnti bila dah reda yg terkorban adalah makcik-pakcik yang sedang tidur.. ataupun yang bangun solat subuh..

    Harap Polis dan Atm selidik betul2 kawasan dan jgn main serang sahaja. Takut mereka jadikan rakyat sebagai perisai manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorang tau la buat kerja dorg....jgn komen byk kalo ilmu xckup....igt dorg ni org mcm nko ke bckp pun pakai redah je....berapa tahun dah nko keje jadi polis or army....nak nak plak bhgian strategi...kalo stakat pandai main dam aji jgn byk komplen....politik dangkal...

      Delete
  3. Serang salah ..... Tak serang salah.... Tu laaa komen ja tahu.... Apa lagi nak bincang kalau tak mahu balik.. Nak mati kat situ.... Bior laaa mati

    ReplyDelete
  4. Komen mcm budak tadika la ko ni sura jeti! Ko ingat senang2 je nk declare war?senang2 je nk bunuh org?jgn politikkn isu keselamatan negara kalau ko betul2 rakyat Malaysia!bila org kata bodoh nnt kau marah..kalau ko penyokong PKR sekali pun cuba jgn lantang sgt suarakn pendapat,hormat skit pejuang2 yg gugur di medan perang..kaji la skit pasal kerajaan sulu ni sebelum menuduh...

    ReplyDelete
  5. tulah keje korang, serang salah, x serang pon salah..sume nk x puas ati..glah perintah negare sendiri camtu..hak3..suke suki je ckp..nk kate bodoh meme bodoh...lagi2 menangkan anwar guan eng anwar guan eng, dah bute ke ape x npk ape yg dorg buat, da bute x npk ape issue yg sengaje dbgkitkn utk bg pcah blah...kalo dah taksub jgnla jd bodoh sampai tgk sume bende salah..yg soh ATM polis selidik btol2 jgn maen serang tu harap maklumlahh yg polis dgn tentera ni bkn bodoh mcm yang ko gambrkn..kalo die bodoh dr awal dah serang babi bute...xde dah kepong2 bg kcik kepongan x bg dorg kua kwsn...pelik aku korg ni..komen mcm ko yg bijak..org laen sume bodoh ke ape...mmg korg bijak kot, tpp dklagn org yang letak otak di kepala lutut..keh3..igt, jgn sampai ketaksuban membutakan anda...jangan taklid bute pecaya sume org ckp..ade otak pk tp jgn pk babi bute..

    ReplyDelete
  6. jgn taksub mana2 lagi baik.umno pun x PR pun x.Allah saja yg maha tau.kita ni mendengar/membaca saja. free2 kita dapat dosa klu yg kita ckp tu x btl.fitnah.waktu2 sukar bgini lebih afdal kita doakan saja polis/tentera supaya dapat settle hal ni...dan bukan mengada2 buat demo kat tugu negara.x membantu apa2 pun, buang masa adelah...wartawan2 pun jgnlah provok keluarga mangsa kat kubur,dah mcm perangai setan, asyik melaga2kan org

    ReplyDelete
  7. Semua sudah kasi mampos.
    Last thing they saw this morning was Malaysian Sibmas storming in with 90mm machineguns blazing, blowing retarded Tausug brains to bits.
    Well done ATM.

    ReplyDelete
  8. Rundingan telah dijalankan, tp mereka enggan mengalah dan bincang secara baik. Sebab itu kita serang sebelum ramai lagi pasukan kita terkorban..baca kronologi dulu sebelum komen..

    ReplyDelete
  9. poliktik tiada yang betul kembalikan zaman SYIAH....islam yang adil dalam pemerintahan bukan umno,pkr atau pun pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taubat la mat syiah oooii.....balik le k pangkal jalan...

      Delete
    2. Taubat la mat syiah oooii.....balik le k pangkal jalan...

      Delete
  10. dari aku kecik aku tinggal di sandakan ...lama sudah aku dengar semua ini tntang tuntutan sabah tapi belum ada tidakan ini semua di sebabkan mereka sudah siap selama berapa tahun yang lalu...dulu ketika sabah diserang oleh british... tiada pula pahlawan sulu ini yang ada orng2 iban dayak dan semua orng sabah dulu2 yang mempertahankan sabah...sudah merdeka dan maju baru mahu tuntut...... sudahlah nenek moyang kamu semua pasti tidak setuju dengan tindakan kamu..... wahai jamallul kiram 3 hanya lah sepupu sultan bukan nya anak sultan.....

    ReplyDelete
  11. sepatutnya waktu mcm nie x timbul isu UMNO, PKR atau yg sewaktu dengannya... nyawa dan kedaulatan kita lebih penting... cuba kita bayangkan perasaan semua anggota polis dan ATM yg terpaksa menggadai nyawa... hidup belum tentu mati sudah pasti... mgkin kita x mampu berfikir sb mereka bkn keluarga kita... bergetar jiwa dan seluruh tubuh mendengar berita kematian.. nyawa manusia bkn kecil nilainya.. wpn kita x mampu turun padang, adalah wajar kita berdoa memanjatkan pertolongan dr YG ESA.. agar semuanya kembali pulih dan saudara kita selamat..

    ReplyDelete
  12. betul tu tak baik tuduh menuduh dan menunding jari..setiap yg terjadi ada hikmah nya..kerajaan malaysia ada strategi mereka sendiri..kita hanya mampu berdoa agar semua nya selamat seperti sedia kala..jangan mengata ikut sesuka hati..perwira yang berjuang sanggup tinggal kan anak bini..kita yg dok mengata ni sanggup ker tinggal kan anak bini untuk berjuang..jadi jgn lah mencari silap org sahaja kalau diri sendiri menghadapi situasi tersebut..x kan la kita nak tengok generasi akan dtg perperang sesama sendiri..generasi akn dtg generasi ank cucu kita taw..semaikan nilai kasih syg antara kita bukan dgn memporak perandakan negara kita sendiri..

    ReplyDelete
  13. Setuju dgn pendpt mohaina.. skrg ni ramai mulut busuk cuma tau komen.. saudara2 pejuang kita bergadai nyawa di medan perang.. si mulut busuk asyik berpolitik.. ini tak kena itu tak kena.. buat ini buat salah itu salah.. tanya tentang protokol negara haram tak tau..

    ReplyDelete
  14. Sura jeti..phmkn kronologi btol2..jgn bt andaian sndri..

    ReplyDelete
  15. Hanta je org suka komplen n busuk hati ni prgi barisan hadapan baru dorg tau....ckp pndai stakat dok dlm rumah siap dgn aircond byk bunyi plak...kalo tak suka jgn dok malaysia..pegi joint zultan sulu nun...

    ReplyDelete
  16. PIC edit pun percaya ya .. buat fitnah saja yang edit pic nehh .. tak takot dosa kah ..? laahaaii umat akhir zaman ..

    ReplyDelete