KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 5 March 2013

TINDAKAN KURANG CERDIK BEKAS-BEKAS PEGAWAI KANAN POLIS BERPANGKAT BEKAS KETUA POLIS NEGARA DAN BEKAS TIMBALAN KETUA POLIS NEGARA!!!!!


Inilah dinamakan ada otak tapi tak reti nak pakai...niat baik tapi tak kena pada tempatnya...bertindak mengikut hati dan bukan dengan akal..Bikin malu kepada dunia walaupun pernah menjawat pangkat dan kedudukkan yang amat tinggi dalam PDRM.

Itulah pandangan ikhlas dan jujur dari Omakkau bila melihat telatah dan gelagat beberapa bekas pegawai kanan polis yang dikepalai bekan Ketua Polis Negara sendiri, TS Norian Mai, dan beberapa bekas Timbalan Ketua Polis Negara dan beberapa bekas Pengarah PDRM.

Berdemo depan tugu negara dengan membawa beberapa plakad mengutuk YB Tian Chua kononnya biadap.

Maklumat yang mereka perolehi bukannya sahih pun.. Sekadar cilok dan cedok dari lidah biawak rasmi UMNO, Utusan dan TV3.

Mereka bukannya tidak tahu dan arif akan perangai jijik Utusan dan TV3. Tetapi sekadar mungkin nak bodek ampu Najib Razak.

Dulu masa berkuasa bukan main lagi tentang habis-habisan budaya demo. Sekarang ini depa buat lagi teruk. Siap terjerit terlolong lagi.. AMAT MEMALUKAN SEKALI...MEREKA TELAH HINA KEMULIAN INSTITUSI POLIS DIRAJA MALAYSIA.

KALAU NAK BERDEMO SEKALI PUN BERDEMOLAH DEPAN KEDUTAAN FILIPINA MENGENAI PENCEROBOHAN BERDARAH LAHAD DATU.

TERFIKIR PULA OMAK KAU.. SEMASA MEREKA BERKUASA DULU.. ADAKAH SEGALA TINDAK TANDUKNYA TEPAT DAN BENAR?

19 comments:

  1. POLIS BODOH MACAM LEMBU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak kaitkan polis dengan lembu!!! Lembu pakcik aku dua puluh ekor semua baik baik. Tak pernah pun mintak rasuah . Cakap baik baik sikit!!!

      Delete
    2. that's why larh pencerobohan d lahad datu sgt lambat ditangani.. sedarlah wahai manusia (aku pun manusia), anda sepatutnya tahu kebenaran dan keadilan itu pasti ada. x d dunia, d akhirat la. cinta sangat pada dunia sedangkan pasti akan mati satu hari nanti. lembu lebih baik = mereka lebih hina dariapda binatang

      Delete
    3. I hate cops....

      Delete
  2. Demo b'motifkan politik...Tak m'bantu lngsung meredakan kes di lahas datu...bai...

    ReplyDelete
  3. TAK PUAS HATI DGN MAMAT TU, BAWAK MASUK KES MAHKAMAH...
    BUKAN SUSAH PUN...
    LPAS TUH BICARA, SELESAI MSLH...

    ReplyDelete
  4. KesianSiLuncaiBaghaLMelayumkun05 March 2013 at 11:17

    ITU BKN NAK NAK BODEK NAJIB ALTANTUYA TU BANG..
    TU NAMA NYA DAH TUA NAK MAMPOS TAK SEDAR DIRI DAN OTAK SIMPAN KAT BONTOT!!

    Hulur jer la br1m 5rat tu setel arr ..

    KESIAN.... MELAYU SAJA EK... kuikuikuikuiki

    ReplyDelete

  5. Nasib baik tuan-tuan hanya mengenalinya melalui demonstrasi. Kalau mengenalinya secara dekat tentu sekali dia akan mencadangkan agar Perlembagaan Malaysia dimansukhkan saja kerana terlalu cerewet untuk dipatuhi. Pengalaman demikian telah kami lalui disurau kami hingga timbul kacau bilau. Dia tanpa segan silu akan bersedia menerajui protem committee yang terpengaruh dengan daayahnya.

    ReplyDelete
  6. Sepatutnya geng2 pakatan join sekaki perhimpunan ni... biadap tian chu dah melampau batas kemanusian... bukan semua perkara boleh dipolitikkan.

    ReplyDelete
  7. Eja 'Pengkhianat' pun salah, jadi 'Pengkianat'. Bodoh punya lahanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....LAMBAT SIYANG NAK DEMO...KAHHHH...3X UNTUK bekas polis haramjadah...

      Delete
  8. Zaman aku kecik dulu thn 70han ada org gelar polis konyel asik mengepau jer kejanya..satu pekan Dengkil tau 20 sen pun jadi..hari2 kat kakilima kedai..kehulu kehilir..dah masuk liang lahad aku rasa

    ReplyDelete
  9. anjing anjing pencen ni dh nk mampus buknnya brtaubat sbb bnyk buat niaya kt rakyat lgi nk bodek buat dosa....

    ReplyDelete
  10. dh tua nk mampus pn masih lgi nk jadi macai macai umgok

    ReplyDelete
  11. anonymous juga,

    dari berdemo di depan patung, baik sholat hajatlah!, sedang di Filipina diorang berdemo di Depan kedutaan MALAYSIA..., utusan pun siarkan gambar operasi... pun boleh lepas ini berdemo di depan k.kraf... berdemo kerana seseorang dikatakan biadap lebih mulia atau berdemo menentang khianat terhadapt Negara lebih baik?

    ReplyDelete
  12. All truth will prevail and nothing can be hidden . Its a matter of time & that is called " Nature Law ". Just see what our neighboring country have . No natural resources . Practically they have even less people and our population is larger but they can manage their country well ? We are far backward 20 yrs behind Singapore in term of development and many other major field . But our leaders knows only know how to dig our wealth ?? This is where the difference is . Stop and start to make a Good or remain the same and worsen its all in yr BIG DECISION AND ACTION !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry brother. To them development means more money for their families only. Development has nothing to do with comprehensive health care (includes clean water and environment), affordable high standard of education, housing for ordinary folks, crime free environment, better wealth distribution and equal opportunity for all citizens. We are catching up fast to be with Somalia, Afghanistan and Mali.

      Delete