Monday 11 March 2013

PERGH!!!! KEBERANIAN ANAK-ANAK MUDA PALESTINE TENDANG ASKAR-ASKAR ISRAEL YANG LENGKAP BERSENJATA MENGEMPARKAN SATU DUNIA!!!!!!


Lihat dengan mata kepala sendiri betapa anak-anak muda Palestine tanpa rasa gerun, cuak, gentar dan takut tanpa sebarang senjata ditangan terus menyerang askar-askar Israel yang lengkap bersenjata.

Keberanian yang berjaya dirakamkan ini mengemparkan dunia.

Omak kau salute melantun kepada wira-wira muda ini..Bukannya macam macai-macai UMNO yang dapat upah RM20 seorang sekadar berani ganggu kacau ceramah DSAI dan Pakatan rakyat dengan membaling batu dan lempar cat merah.

Malulah sikit wahai pemuda-pemuda UMNO.

Lebih teruk lagi di ceramah Pakatan Rakyat di Bukit Katil, Melaka, baru-baru ini anak-anak muda upahan RM20 UMNO menyerang polis sehingga 2 anggota polis cedera.


4 comments:

  1. Pemuda palestin sama mcm unit amal..smangat kental ikhlas kerana Allah
    .pemuda. Umno jgn harap la..nak buat keja dua ringgit pun sapu..kesian sungguh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib pi palestin berdoa tepi kereta ketua briged yang kena bom (ada gambar lagi)..anuar apa ada..sumpah dalam masjid pun tak berani buat..ayah saiful pun sama..tapi diri sendiri yang kena berani & dh buat sumpah laknat kat masjid. Yang takut & saja buat cerita fitnah memang tak berani pun bersumpah atas nama Allah.

      -Zas-

      Delete
    2. Apa ko merepek ni zas...ckp berbelit cam ular umporno...hehehe

      Delete
  2. hanya yang buta tuli jahil bodoh. tentang ajaran islam yg ckp mcm zas.. mahafiraun dulu pn da ngaku yg liwat terhadap anuar hanya satu fitnah.. skrg nak ulang lagi? umno ni dipimpim oleh golongan bodoh n bangang.. nak menipu si cerdik.. umno mengira pn x pandai.. tapi ada lagi yang lebih banghal dari lembu.. p sokong.. bagus jd banghal dari jadi org... kalu jenis cmni..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...