KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 9 March 2013

SAIFUL BUKHARI ANAK TANGGANG!!!!...SANGGUP HINA BAPANYA SENDIRI!!!!!!


SAIFUL SANGGUP HINA DAN MALUKAN BAPANYA SENDIRI APABILA MEMBERITAHU BAPANYA TELAH DIPENGARUHI DSAI!!!!

Bapa Saiful cari saya untuk dedahkan konspirasi, kata Johari

Datuk Johari Abdul mendakwa bapa Saiful Bukhari Azlan yang mencarinya untuk membantu pendedahan “konspirasi politik” berkenaan aduan liwat anaknya terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ahli Parlimen Sungai Petani itu mengaturkan sidang akhbar Azlan Mohd Lazim yang mendakwa semalam terdapat konspirasi oleh pegawai di Jabatan Perdana Menteri akan tetapi Saiful kemudiannya menafikan dakwaan tersebut.

“Salam, bapa Saiful (yang) cari saya.


“Beliau yang meminta kita untuk dedahkan semua ini, tidak mungkin bapa beliau begitu bodoh sehingga boleh dipengaruhi,” kata Johari kepada The Malaysian Insider selepas Saiful menafikan konspirasi tersebut.


Anggota parlimen itu mengatakan penafian Saiful adalah satu penghinaan kepada bapanya.


Beberapa jam selepas sidang akhbar bapanya, Saiful dan peguamnya Zamri Idrus bercakap kepada media mengenai pertuduhan Azlan.


Saiful mencadangkan Anwar dibelakang kenyataan bapanya mengenai pertuduhan liwat kedua, memberi amaran kepada pemimpin pembangkang itu agar tidak menggunakan Azlan untuk mencapai matlamatnya.


Saiful tidak memberikan apa-apa bukti untuk menguatkan dakwaannya tetapi hanya menunjukkan kehadiran Johari untuk dalam sidang akhbar dimana ayahnya memohon maaf kepada Anwar dan keluarganya diatas penderitaan yang mereka lalui untuk mengukuhkan kenyataannya.


Akan tetapi Azlan semasa sidang akhbarnya memberitahu beliau melakukan perkara tersebuat secara “sukarela”.

KALAU BAPA KANDUNG SENDIRI SANGGUP DIHINA DAN DIMALUKAN NAK MALU DAN HINAKAN DSAI KIRA PERKARA ENTENG DONG!!!!!... SAP SAP SUEY!!!... MO MANTAI!!!.. NO HAL PUNYA!!!!...EASY EASY!!!!


BAPA KANDUNG MANA NAK HANCURKAN HIDUP ANAKNYA...



13 comments:

  1. Listen!Listen!Listen!
    Dunia!Dunia!Dunia!
    Sbb org lain,anak ngn bapak jd bermasalah..politik mmg kotor!!!!
    ABU!!!!!
    TAKBIR!!!!!

    ReplyDelete
  2. mcm ni lah baru di kata hamba allah yg bertakwa dan sabar. salah tetap salah. berani kerana benar.
    syabas saiful. teruskan istiqamah dan berpegang teguh.
    bukan cam si nurul izzah. bapak berzina dgn bini org make donnooooo je, bapak main bontot jantan di buat derggggggg je. sepatut nya tegur, ubahkan tabiat bapak tu. sebaliknya disokong, dikatanya tu hak privasi seseorang.
    keluarga apa ni ?
    nampak sgt anwar anak beranak hidup menipu diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana bukti??

      Delete
    2. Salam FULAMAK.... Maaf nak tanya... yg ko marah kt nurul izzah dn anwar tu ada bukti ker... Tuduh anwar brzina dgn bini orang... Emak ko bini orang tu. Tuduh anwar main bontot.. Bontot ko sendiri ke dia sondol. Nampak konfiden jer tuduh anwar. Klu betul emak ko dgn bontot ko kena sondol... Wat laporan polis la. Tidak pun panggil utusan...tv3... Klu bukti ikut ...dengar cakap org... X payah ler sibuk2.

      Delete
    3. inilah tanda akhir zaman...anak derhaka pd bapa...sdgkan pertuduhan gagal dibuktikan mengikut hukum Allah dgn 4 saksi Islam dan gagal dibuktikan melalui mahkamah ciptaan dunia...manusia semakin bongkak mencabar larangan Allah swt...maka jika mereka yg difitnah bersabar...besar ganjaranNya di dunia kekal nanti(in syaa Allah)yg buat fitnah, eloklah bertaubat nasuha n mohon maaf kpd yg difitnah...krn itu antara dosa besar...

      Delete
  3. fulamak hidup kau mcm mane..... ulama pun kau sebat...

    ReplyDelete
  4. menurut papagomo saiful telah diugut untuk menentang bapanya sendiri. ha ha ha papagomo tersilap beri keterangan. tu lah aleh2 konon nak spin tapi termakan diri sendiri.

    ReplyDelete
  5. Agak agak hampa la puak umno bodo ni juboq depa belengas x..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah....kah...belengas...lamaxdengau perkataan tu...wa tambah...penyapu bughokk

      Delete
  6. Berapa hinggit dia dpt ya?....

    ReplyDelete
  7. Puak2 PKR byk duit.....jolok jer duit,,smua bolih bertukar...

    ReplyDelete
  8. kah.kah.kah... belengas.... denir r puok ni... jgn cium jilat pulok.. kih.kih.kih... PTR... hidup rakyat

    ReplyDelete
  9. engkau ni buat main2 dgn sumpah, kerana aku dah ragu2 dgn permaianan kau ini aku harap ALLAH akan tunjukkan MAHA BERKUASANYA, utk manusia lain didunia ini.

    ReplyDelete