KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 9 March 2013

DULU WAJAH SAIFUL ADA TANDA DIDAHI...TERKINI TANDA-TANDA ITU DAH LESAP HILANG!!!!!!


Dulu semasa kemuncak perbicaraan kes Liwat II, saksi utama yang tak berak 3 hari, tak mandi 3 hari, seluar dalam disimpan dirumah tunang, selepas kena liwat boleh makan karipap dan minum kopi bersama-sama dengan DSAI, kena liwat boleh lambat-lambatkan buat laporan polis,didahinya ada kesan lebam seolah-olah digambar sebagai orang yang kuat solat.

Kesan lebam ini sering keluar disemua media lidah biawak rasmi UMNO terutamanya Utusan, Berita Harian, TV3 dan RTM.

Namun semalam ketika beliau mengeluarkan kenyataan menerusi sidang media dari pejabat peguamnya  Zamri Idrus Khairil,yang juga dikenali sebagai salah seorang dalang utama seperti didedahkan bapa Saiful Bukhari sendiri, Azlan Lazim...mukanya nampak bersih licin..KESAN LEMBAM DUA DIDAHI TERUS HILANG GUYUP LESAP....Mengapa ek????

Sepatutnya jika sesorang itu ada kesan lebam didahi disebabkan sentiasa sujud disejadah sudah pasti akan kekal malahan bertambah tebal dan keras lebamnya.  Ini tidak makin lama makin menghilang.

Tak mau berburuk sangka.. Sekadar mengajak rakyat mencuit minda berfikir sejenak dan menilai demi pencerahan minda.

9 comments:

  1. Mereka ni semua ni tak ambik subjek pngetahuan Agama Islam ker semasa sekolah menengah dulu?Saya kelulusan SPM jer tapi saya ada belajar apa hukumnya menuduh org begini.Pendapat saya lebih baik buat dari menuduh. Kalau buat (main jub*r) sedapa dapat dosa dapat.Kalau tuduh saja dapat dosa.Rugi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMK tak tuduh pun...cuma mengajak berfikir..tapi ada yg rasa pedasnya...hahaha

      Delete
  2. Salam...tanyalah ustaz sblum komen yg ntah ape2...didalam islam, spatutnya dihukum qazaf seseorang menuduh org lain b'zina walhal tidak...search shj ape yg dimaksudkan dgn hukum qazaf, balasan alam kubur dan hari pembalasan...semoga kita dijauhkan drpd keje fitnah dan b'dosa...amal makruf nahi munkar...Insha Allah...:)

    ReplyDelete
  3. yela...dulu makcik2, nenek2 kt kampung lepas tgk dahi saiful yg lebam tu kat tv3, rtm, terus percaye cakap si saiful ni kene sontot...skrang cmne plak...??? Allah Maha Besar...

    ReplyDelete
  4. oiii Anonymous11:02 - Taik AMENOR karat biru jgn duk melalak besyarah agama yer... puak2 hang lah yg suka sngat Fitnah...hang bukak mata pakai otak bfikir, jgn jd lembu lah..Kalu kor manusia bkn lembu kor dah tau pihak mana yg Fitnah dan yg mana kna Fitnah.
    Bodoh.....

    ReplyDelete
  5. Tengok muka pn dh tau...
    Tanda2 hitam kat dahi tu tanda solat ke??
    Setahu aku ..wajah org yang solat sangat suci berseri tanpa perlu ada cacat hitam...

    ReplyDelete
  6. tahi lalat pun boleh dibuang dan ditambah, mata sepet boleh dibesarkan dan ditambah pelepet, dagu boleh diruncingkan, hidung boleh dimancungkan dan wajah boleh diubah atas NAMA kecanggihan teknologi kosmetik...inikan pula tanda di dahi...semua bisa diatur andai duit jadi taruhan...zaman la ni jgn terpedaya...semua FAKE...

    ReplyDelete
  7. kiter jgn menilai seseorg dgn lebam di dahi sebagai tanda org tu baik atau kuat solat.hanya allah yg maha mengetahui.aku pernah bertanya pada org yg alim dan warak ttpi bkn jenis menunjuk2 dia kata org yg hitam di dahi tu adalah tanda neraka kerana solatnya tidak ihklas hanya semata2 ign menunjuk pada manusai yg dia kuat solat dgn menenyeh dahinya kuat2 supaya lebam.Nabi kita Muhammad solat batu pun tembus kerana cahaya di dahinya.jadi kepada mereka2 yg berdahi hitam aku nak pesan x kira Pas atau Umno renti2kanlh.jgn sampai kiter bersolat tetapi pada maser yg sama mensyirikan allah taala.asal niat solat kerana allah biarlah kerana allah semata2 bkn utk di pandang oleh manusia.yg tdk mendtgkn sbarang manaafat.jadi biler aku tgok gmbar saiful berdahi hitam ni aku hanya ketawa dn rasa kasihan.sbb tu kena fhm betul2 islam itu aper.Cian bapak ko saiful oii di pandang hina oleh masyarakatkeper buatan krana perbuatan kamu.

    ReplyDelete
  8. Kalu dah hilang xlama la tu ...... dengan dia2 sekali kena hilang......cash in hand.....kah...kah...kah....................ABUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete