Saturday 9 March 2013

INILAH MUKA PEGUAM ZAMRI IDRUS KHAIRIL YANG DIKATAKAN BAPA SAIFUL ANTARA DALANG YANG MERANCANG KONSPIRASI LIWAT II!!


Semalam kita dunia digegarkan dengan kebongkaran dari bapa Saiful Bukhari, Azlan Lazim betapa kes Liwat II adalah satu cerita rekaan konspirasi pihak tertentu yang membabitkan nama Pegawai Khas Najib Razak dan seorang peguam sebagai dalang dan perancang utama.

Nama peguam terlibat seperti dilaporkan ialah Zamri Idrus Khairil.

Inilah rakaman gambar menunjukkan dari awal penglibatan beliau. Menjadi peguam pemerhati bagi Saiful Bukhari sepanjang perbicaraan..Menjadi penbasihat dan penyedia segala skrip ucapan Saiful dan juga bapa saudarnya dikenali dengan nama Uncle Pet saja.

KITA MERANCANG , ALLAH JUGA MERANCANG TAPI PERANCANGAN ALLAH ADALAH TERBAIK

11 comments:

  1. inii paria yahudi.eluk fikiran anak ha4ram ni pun macam yahudi.ya allah ya tuhan ku lakhanatlah mereka ini semua

    ReplyDelete
  2. Tengok muka tau dah...haram jadah punya spesis

    ReplyDelete
  3. Mereka ni semua ni tak ambik subjek pngetahuan Agama Islam ker semasa sekolah menengah dulu?Saya kelulusan SPM jer tapi saya ada belajar apa hukumnya menuduh org begini.Pendapat saya lebih baik buat dari menuduh. Kalau buat (main jub*r) sedapa dapat dosa dapat.Kalau tuduh saja dapat dosa.Rugi.....

    ReplyDelete
  4. Bro TT, ini sekor lagi daripada puak-puak Eeeeee ke? Kasi selidik sikit laaa!

    ReplyDelete
  5. kita ramai2 kalau jumpa paria keling peguam laknat ni kita pakat jentik buah pelir dia tangkap humban ke laut india biar dia berenang balik negeri. kalau dapat kita kelarkan seluruh badan dia tarok garam dan kunyit biar sedap sikit ikan jerung makan dia di laut india. jangan lupa cari paria ni sampai dapat.

    ReplyDelete
  6. ini pun mamak kerala tajaan madey kutty agaknya....

    ReplyDelete
  7. Kalo dak mamak tu mamak lah jui ga. Orang yg pertama akan ditanya diPadang Masyar nanti ialah PEGUAM ....hai mamak ko jawablah nanti..

    ReplyDelete
  8. TENGOK MUKA MACAM GANG MADEY KUTTY. PENGKHIANAT NO.1 NEGARA.

    GANG NI BANYAK MEMBUAT ONAR DALAM MALAYSIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari zaman kesultanan Melaka lagi!!! Melayu je yang bodoh tak gheti berfikir. Tak macam bangsa China. Sekarang mereka bangun!!! Barat pun dah mengelabah!!!!

      Delete
  9. Pasal tu banyak loyar join UMNO. Semua penyangak.
    Muka takde cahaya keimanan. Rentong je.
    Cacing rawit dalam jubo Sepol menyumpah nyumpah Sepol pasal dok heboh habitat mereka di cerobohi Anwar. Padahal mereka hidup harmoni dalam rukun damai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu buat malu kat melayulah bai!!! Cacing kat jubo sepol boleh hidup harmoni. Mengalahkan melayu pulak tu!! Bangsa yang tak hilang didunia. Lawak betul!!!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...