KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 8 March 2013

KENYATAAN BERTULIS BAPA SAIFUL BUKHARI, AZLAN LAZIM MENGAKU DENGAN NAMA ALLAH PERTUDUHAN LIWAT 11 DSAI ADALAH KONSPIRASI JAHAT TERANCANG MEREKA YANG RAPAT DENGAN NAJIB RAZAK!!!!!!


Sekarang semunya sudah terbongkar terlondeh dan terkantoi terbarai terburai..

DSAI sah kena fitnah dalam satu konspirasi jahat dan jijik yang dikepalai sendiri oleh orang yang paling rapat dengan Najib Razak.

Itu kenyataan bapa Saiful Bukhari, Sdr Azlan Lazim dalam kenyataan bersumpah dengan nama Allah.

Malas nak ulas dan komen panjang-panjang sebab yang mustahak dan lebih penting kebenaran akhirnya menyinar dan berada ditempat sepatutnya.

35 comments:

  1. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.

    Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.

    Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .

    Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.

    Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.

    Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:

    "bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"

    Perlu diingatkan adalah ini:

    Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.

    Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.

    DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat. Fikir2lah...

    -Zas-

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah terang lagi bersuluh?!!!!
      tak payah nak back up la brooo. . . dekat blog CG pun hang dok canang benda yg sama.
      Oiii. . .takkan najib@mah nak biar kes ni tersebar . . . sumpah2 dah tak main bro.
      Lu la pikir2 sikit, aku dah lama pikir benda ni tak logik.

      Delete
    2. Zas..zas...pnjg tul karangan lu bro...tp pointless....epic failed!

      Lu g men guli ptg2 nih lg bgus la bro.. zzzzaaaaasss.

      Delete
    3. standard otak pencacai bawahan umno....nak kene sumpah kene kt masjid...woi bahalul...kalau nak makan kene kt restoran jela...belajar kt sekolah jela...solat kt masjid je la...hah???

      Delete
    4. Zas zas zas bangang

      Delete
    5. وأنا أدْعُوْ مَنْ خَالَفَنِيْ إلى أحَدِ أرْبَع: إمَّا إلى كتاب الله، وإما إلى سنة رسوله، وإما إلى إجماع أهل العلم، فإن عاند دعوته إلى المباهلة
      Maksudnya: “Dan aku menyeru kepada sesiapa yang menentangku kepada salah satu dari empat perkara: samaada kembali kepada Kitab Allah, atau kembali kepada Sunnah RasulNya, ataupun kembali kepada ijma’ para ulama atau jika dia degil juga aku menyeru dia kepada Mubahalah.”

      Syarat-Syarat Mubahalah
      (Disusun oleh al-Syeikh Ibrahim bin Soleh al-Humaidhi (Kuliah Syariah dan Usul al-Din di al-Qasim) dalam tulisannya bertajuk Hakikat Mubahalah menyebut 5 syarat yang perlu dipenuhi sebelum sesuatu mubahalah dilaksanakan.)

      1. Mengikhlaskan niat kerana Allah S.W.T. tidak boleh tujuan mubahalah ini dilakukan kerana hendakkan kemenangan dan memuaskan hawa nafsu. Sebaliknya ia dilakukan bagi tujuan menegakkan kebenaran, membela orang yang berada di atas kebenaran, menzahirkan kebenaran dan berdakwah kepada Allah

      2. Berilmu. Mubahalah hendaklah dilakukan setelah adanya penjelasan dan dailog.

      3. Orang yang menuntut Mubahalah itu terdiri dari orang soleh dan takwa.

      4. Dilakukan selepas tertegaknya hujjah dan menzahirkan kebenaran dengan bukti-bukti yang jelas.

      5. Mubahalah itu dilakukan dalam perkara yang penting dari urusan agama, diharapkan dengan terlaksananya mubahalah tersebut terhasilnya maslahah kepada Islam dan Umat Islam, atau bagi menolak mafsadah.

      Kesan Mubahalah

      1. Ibn Hajar al-‘Asqallani berkata: “Berdasarkan pengalaman, sesiapa yang bermubahalah sedangkan dia berbohong, dia tidak akan dibiarkan lebih dari satu tahun dari hari mubahalah. Telah berlaku mubahalah antara ku dengan seorang taasub kepada golongan Mulhid, dia tidak dibiarkan selepas mubahalah itu melainkan dua bulan.”

      2. Seorang ulama India, al-Syeikh Abi al-Wafa’ Thana’ al-Amritsari (الشيخ أبوالوفا ثناء الأمرتسري) telah melakukan mubahalah dengan Mirza Ghulam Ahmad al-Qadyani yang mendakwa dirinya seorang Nabi. Lalu Allah S.W.T. membinasakan Mirza Ghulam Ahmad selepas setahun dari hari mubahalahnya. Manakala al-Syeikh Abi al-Wafa’ terus dipanjangkan umurnya hampir 40 tahun selepasnya. (Sila lihat al-Qadyaniyyah Dirasaat wa Tahlil oleh Ustaz Ihsan Ilahi Zahir. m.s. 154-159)

      Wallahu a’lam.
      al-ahkam

      Delete
    6. Kenalah bersumpah kerana Allah. Berani kerana benar, takut kerana salah. Dan takut nanti seksaan yang maha berat di akhirat nanti..ni sebab yang tak berani nak bersumpah. Apa yang susah sangat? Kat dunia ni kan senang nak bersumpah..berani buat berani tanggung le.

      Kita kalau nak buat perkara baik..niat kerana Allah.

      -Zas-

      Delete
    7. Betul jugak kata2 Zas tu..sumpah aje la kerana Allah. Apa yang susah..tak berani sumpah mgkin takut kena seksa kat akhirat nanti.

      -Sulu PKR kini PUDAR-

      Delete
  2. hari tu masa bapa si saiful ni ckp nuar liwat saiful percaya pulak.....bila menafikan tak pecaya pulak...jenis lanun sulu tul la budak zas ni.

    ReplyDelete
  3. semua saja je... duit.. politik.. akhir zaman... puii

    ReplyDelete
  4. Utk Zas, sekiranya bapa Saiful dibayar pihak ketiga (siapa lagi, Anwar la tu), dan dia banyak hutang, sekelip mata saja pihak berkuasa (Najib la tu) dapat tahu. Contoh transaksi bank semua dikawal kerajaan. Kalau kita deposit sekupang pun deme dah tahu. Hutang tu dah langsai ke belum, semua deme tahu. Tak pe lah masih awal lagi, patutnya bapa Saiful buat SD 1 lepas boleh buat SD 2 jika ada tawaran baik punya.

    -Lapompopo 3-

    ReplyDelete
  5. ape lah sgt beza lubang berak, berbanding lubang nonok.
    kan azmin kaya raya pasal sewa nonok bini kat anwar.
    ni kan pulak lubang taik.
    dah Azlan Mohd Lazim terdesak nak pakai duit. u-turn je lah cara nya. diri org tak bermaruah, tak beriman, mmg cam tu.
    anwar sedap2 meliwat bontot anaknya, bapak sanggup u-turn pasal duit.
    macam2 org pkr ni yer.




    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaga2 bang ful...serban haji nak terjatuh tu..
      Kan ke bang ni buang f dah tentu ulam....
      Alim dalam segala hukum.....

      Delete
    2. Ni baru boleh dikatakan SANDIWARA PKR. Jual Beli Lendir Anuwar.
      U Ulang, I Saman U....KAH KAH KAH.

      Delete
    3. fulamak! ko bagi la sewa nonok & lubang taik bini ko kat anwar, leh dpt pitih banyak! pencacai umngok cam ko tak tolak pitih kan!!!

      Delete
  6. nmpk gaya en. Zas dan Fulamak tak senang duduk...harap Zas dan Fulamak lebih b'tenang, yakin je hak kebenaran dan keadilan itu pasti mengatasi kebatilan...
    sokong perjuangan Islam, amal ma'ruf nahi munkar...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa aje..sentiasa tenang. Sokong Islam tapi bukan sokong Islam acuan PAS. PAS Islam ke? Perjuang Islam ke?...isu pecat HAsan Ali, Nasha, kalimah Allah, murtad, arak, doa hancurkan sesama Islam, gelar sesama Islam nate..ayam..lembu, bersengkongkol dgn DAP tetapi muzakarah sesama Islam ditolak...Islam ke?

      -Zas-

      Delete
  7. saya percaye Anwar meliwat. Sebab mahkamah pun percaya anwar meliwat. Saya juga percaya Saiful diliwat oleh Anwar.

    Untuk saya mempercayai ayah Saiful, dia perlu membuktikan lebih dari itu. Dia perlu menyatakan dengan jelas Saiful tidak diliwat oleh Anwar dan memberikan sebabnya. Contohnya dia kata Saiful kata kepadanya dia sebenarnya tidak diliwat.

    kenapa selama itu dia sebagai bapa tidak pernah bertanya kepada Saiful? Susah ke nak tanya anak tu walaupun duduk sebelah dalam mahkamah. Ini kes seorang bapa yang menncurigakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni seko lagi spisis bebal, (belum akil baligh lagi kut) . . .susah nak terima kenyataan!!!
      hellooooo . . . 1 malaysia dah tau . . . itu fitnah!!!!!

      Delete
    2. 'sebab mahkamah pun oercaya anwar meliwat'??ni sah nko reka ni...nko baca pertuduhan die ape,then nko bace penghakiman die ape?baru nko bg konklusi...jgn pepandai je buat terjemahan sendiri...takut nko lak kene sue..carefull..

      Delete
    3. sapa percaya yg anuar ni kaki liwat memanag dia bodo + bahlol + bengong....

      Delete
  8. Berikut adalah kenyataan Media Saiful Bukhari...

    Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita bapa saya. Saya sedih bapa saya jadi mangsa kerasukan politik makhluk bernama Anwar Ibrahim.

    Demi Allah, agama, bangsa, negara tercinta saya tegaskan tidak sama sekali berganjak dengan dakwaan saya.

    Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya dan segala keterangan saya di mahkamah juga sumpah lakhnat yang telah saya lafazkan sehingga akhir hayat.

    Anwar Ibrahim bertaubatlah. Saya telah lima tahun bertahan dan berdiri teguh walau sukar, saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan.

    Sungguh terdesak dan jijik sekali. Saya beri amaran pada Anwar, jangan babitkan bapa saya untuk putar-belit keadaan.

    Saya percaya isu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu pengkhianat negara yang sedang berlaku.

    Saya berdoa Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali ke jalan Allah, pertahankan anak kandungnya yang menjadi mangsa.

    Sebagai anak, kasih sayang dan hormat kepada ayah akan kekal sehingga akhir hayat.

    Pada rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar.

    Kedaulatan negara sedang diancam musuh, ditambah pengkhianat musuh dalam selimut membantu. Sudah ramai perwira kita yang terkorban, marilah berdoa dan pertahankan.

    Didalam sidang media tersebut juga Saiful berharap Anwar Ibrahim bertaubat dan jangan pergunakan keluargannya demi kerakusan untuk menjadi Perdana Menteri.

    "Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya" kata saiful.

    Allah Hu Akhbar...Allah Hu Akhbar...Allah Hu Akhbar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanda2 org munafik, sanggup bersumpah palsu dan akan pertahankan sumpahnya hingga keakhir hayat. Sama jugk dgn perangai syaitan/iblis dia bersumpah dgn nama ALLAH akan menyesatkan anak cucu Adam hingga ke kiamat.

      Delete
  9. Barang siapa yg memiliki 'analytical mind' , sudah pasti mereka tidak akan mempercayai pencerobohan Lahad Datu didalangi oleh Anwar. Sama juga kes Liwat 2 yg mana fakta-fakta dikemukakan oleh pendakwa melepasi kekarutan yg mampu difikir oleh orang biasa. Mujur mahkamah membebaskan Anwar, kalau tidak mahkamah negara ini menjadi pentas raja lawak yg tiada tolok bandingnya.

    -Lapompopo 3-

    ReplyDelete
  10. nampaknye mkin jelas la UMNO akan jadi ketua pembangkang pasni..ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... super like!

      Delete
  11. Khairil Annas graduan undang-undang Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) , sekarang menjadi ahli lembaga pengarah UIAM. Gelaran Professor yand dia pakai tu dia dapat percuma je, mana ada research atau academic writing pun. Dengar cerita ramai orang UIAM tahu tentang sifat dan kehendak nafsu (terlarang dan songsang?) Professor ni. Fikir-fikirkanlah, jika tiada angin, masakan pohon bergoyang...

    ReplyDelete
  12. Satu demi satu bala menimpa UUUMNO. Itu tanda UUUMNO nak tengelam. Lambaikan tangan untuk memberi isyarat selamat tinggal UUUMNO buat selama lamanya.

    ReplyDelete
  13. habislah umno kali ni...mana nak pergi mangkuk 2 macai umnongok

    ReplyDelete
  14. Whatever.... yang pasti...PAS tak rasuah. PKR tak rasuah DAP tak rasuah. Manifesto PR sangat menarik untuk diteleasasikan! Ini kali la!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana kau tau semua nya tak ada rasuah..ada scanner ke? Selagi dia tu namanya manusia, rasuah boleh diterima @ tidak diterima. Hanya Tuhan yang tahu..

      -Zas-

      Delete
  15. Knp umno/bn,perkasam dan ngo2 umno yang lain takut sangat2 dengan anwar.?...hari2,bertahun2..duk main isu fitnah anwar...mereka2semua seolah2 seperti cacing kepanasan...dari situ kita semua nmpk ada sesuatu tak kena pada mereka semua..padahal media2 bersama mereka. TETAPI mereka tetap fitnah anwar. mereka2 seperti syaitan yang takut akan kebenaran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab Anuar ni bersengkongkol dgn Israel/Yahudi. Penyokong LGBT. Penyokong kalimat Allah boleh digunakan oleh bukan Islam di Malaysia ni (ganggu gugat akidah umat Islam, sedangkan PAS pun buat u-turn). Sokong DAP yang terang2 anti Islam/Melayu (bukti trajedi 13 Mei 1969, baca le sejarah)..dan lain2 lagi..

      -Zas-

      Delete
  16. Mim vs mim:- che. Alif ------- ENJOY!!!, chan mali chan.
    J. cena vs r. orton:- khali------ ENJOY!!, jgn lupa sksikn WWE Malaysian Version

    ReplyDelete
  17. taik umno zas & fulamak.

    ReplyDelete