KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 8 March 2013

BERITA TERPANAS DARI PALING PANAS!!!!!...KANTOI TERLONDEH TERBARAI TERBURAI TERBUNGKANG!!!!.. BAPA SAIFUL MENGAKU SECARA TERBUKA KISAH ANAKNYA KENA LIWAT ADALAH FITNAH DAN MINTA RAKYAT SOKONG PAKATAN RAKYAT PADA PRU 13 NANTI!!!!!


Bapa Saiful mohon maaf pada Anwar, dakwa anaknya dipergunakan

Bapa Saiful Bukhari hari ini memohon maaf kepada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan mendakwa bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.

Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini.
"Dengan ini saya  memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan famili beliau. Beliau dan familinya telah banyak menderita dan sangsara akibat fitnah ini," tambahnya

Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari tahun lepas daripada tuduhan meliwat Saiful, yang merupakan pembantunya pada 26 Jun 2008 di sebuah kondominium di Kuala Lumpur.

Jabatan Peguam Negara telah merayu terhadap keputusan itu dan Mahkamah Rayuan akan mendengar kes pada 22 Julai.

Dalam kenyataannya, Azlan, 60, mendakwa semua kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anaknya dan beliau sendiri, telah dirancang dan disediakan pegawai perdana menteri itu dan seorang peguam.

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap YB Datuk Seri Anwar, yang melibatkan anak saya."

Menurut Azlan, beliau mengetahui mengenai hal anaknya terlibat dan dituduh cuma melalui akhbar milik kerajaan kerana anaknya tidak langsung pernah menceritakan tentang kejadian dan pertuduhan tersebut kepadanya.

"Saya tidak pernah dihubungi oleh mana-mana pihak bagi mendapatkan keterangan dari saya sebagai bapa dari awal hingga tamat perbicaraan," dakwanya.

Walaupun beliau sentiasa dilihat berdamping dan bersama dengan anaknya, Azlan menjelaskan bahawa beliau melakukannyasemata-mata kerana kasih seorang ayah yang memberi sokongan moral kepada anaknya.

"Saya sememangnya tidak percaya kepada dakwaan-dakwaan yang dikenakan terhadap Datuk Seri Anwar."

Azlan berkata, beliau memutuskan untuk membuat pendedahan ini kerana setelah sekian lama mengumpul maklumat sama ada semasa dalam perbicaraan, mahupun yang dikirim kepadanya oleh orang ramai, "saya dapati kebenaran mula terserlah dan jelas kelihatan."

Pihak pemerintah, katanya, langsung tidak pernah menemuinya  untuk berbincang kes itu atau bertanya pendapatnya.

"Segalanya dirancang dengan begitu rapi oleh (pegawai berkenaan)," dakwa Azlan.

"Sebagai seorang Melayu dan Islam, saya mula sedar akan perancangan jahat ini. Saya tidak mahu terus bersekongkol dengan fitnah jahat ini. Saya mahu rakyat yang cintakan negara ini tahu akan niat jahat mereka.

"Jika niat jahat ini berterusan, bukan sahaja umat Melayu dan Islam hancur tetapi negara musnah. Saya tidak sanggup melihat ini terjadi.

"Saya mengambil keputusan untuk bersama Datuk Seri Anwar, Pakatan Rakyat dan rakyat Malaysia yang dahagakan kemakmuran dan keamanan bercakap benar dan menentang kejahatan ini," katanya.

Azlan merayu kepada seluruh rakyat negara ini "bangun bersatu menentang kezaliman ini dan bekerja keras agar kebenaran akan muncul".

"Marilah kita juga doakan agar Allah menangkan perjuangan Datuk Seri Anwar dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih
pemerintahan negara dalam Pilihan Raya ke-13 nanti," katanya.

SEKARANG APA CERITA WAHAI PARA PEMIMPIN DAN JUAK-JUAK UMNO SEKELIAN...

SUMPAH LAKANT DALAM MASJID SEBELUM PRK PERMATANG PAUH TERBUKTI SATU PENIPUAN DAN SANDIWARA YANG SANGGUP JUAL AGAMA UNTUK MENEGAKKAN FITNAH JAHAT LAGI JIJIK INI.

SANGGUP MENIPU DALAM BERSUMPAH DIDALAM MAHKAMAH.

UMNO SAH PARTI YANG PALING JIJIK, JAHAT DAN GAMPANG DALAM DUNIA!!!!!!

KALAU RAKYAT TIDAK TERAJANG SEPAK KELUAR UMNO DARI PUTRAJAYA AMATLAH MALANG SEKALI MENJADI RAKYAT MALAYSIA YANG BENCI PADA FITNAH PENIPUAN YANG MELAMPAUI BATAS INI.


21 comments:

  1. Alhamdulillah..Maha Suci Allah

    ReplyDelete
  2. Gua masih reserve utk berasa gembira dgn cite ni. Dah dekat pru ni, mcm2 bole jadi. Mana tau just nak main tarik tali....bila rm dah masuk, u turn la plak. Pendapat gua la. Jgn kutuk gua plak...pengalaman yg buat gua 'buruk sangka' kat hati perut umno ni. Lebeh2 lgi cite2 yg timbul sebelum ni berkait dgn bapak saiful ni yg di keluarkan di blog2 pr. Tapi kalau benar dia dah insaf, syukur alhamdullillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Delete
  3. Tiba tiba dahi hitam tanda banyak sujud pada Illahi dah tak dak lagi pada dahi nya...kebetulan atau kesalahan

    ReplyDelete
  4. so, tunggu apa lagi? bersumpah lah dengan nama Allah bahawa kamu berkata benar. saiful sendiri sudah bersumpah bahawa dia bercakap benar. so... pak azlan bila lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang munafik je suka bersumpah..banyakkan lagi menelaah ilmu agama..kalau dia dah bercakap benar alhamdulillah sebab dia takutkan azab Allah swt..

      Delete
  5. U kona baring, i bayar 1 juta.
    anwar sedap2 liwat bontot saiful, azlan mohd lazim dpt 1 juta.
    sebijik cam azmin.
    anwar sedap2 kongkek Samsidar, azmin ali kaya raya.
    perghhhhhh !
    pasal lendir pun boleh buat duit yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit punya pasal beb. anak sendiri kene liwat pun takde hal

      Delete
    2. pakcik tu dah insaf dan mungkin terbayang azab memfitnah..hampa berdua ni bila lagi..semoga cepat dapat hidayah sebelum di "jemput"

      Delete
  6. Nampaknya Krisis Lahad Datu yang berpunca dari DS Anwar Ibrahim ingin disenyapkan dengan kononnya mengeluarkan berita sensasi sebegini.

    Perkiraan waktu untuk bapa kepada Saiful ini keluar memberikan kenyataan sebegini amat dicurigai. Apanya tidak kerana baru sekarang inilah hendak membuka mulut kononnya.

    Sewaktu Saiful bersumpah laknat tempoh hari, tidakpun beliau selaku bapa kepada Saiful melarang atau memberhentikan sumpah tersebut .

    Azlan Mohd Lazim merupakan seorang penyokong kuat PKR dan DS Anwar Ibrahim. Tambahan pula, beliau dan Saiful sebelum inipun mengalami krisis kekeluargaan menyebabkan mereka sudah lama tidak berhubung.Dan diketahui lagi bahawa sememangnya Azlan Mohd Lazim ini mempunyai masalah kewangan.

    Dengan masalah-masalah yang melanda bapa Saiful ini menyebabkan beliau cenderung dan terdedah untuk dipergunakan oleh pihak ketiga.

    Saiful sendiri dengan tenang dan tidak melatah telah menjawab di dalam inbox Facebook beliau yang menyatakan:

    "bapak dipergunakan. Sy tetap istiqamah. Tgh fikir tindakan balas selanjutnya. Sy tak mahu melatah. Salam buat rakan2 lain"

    Perlu diingatkan adalah ini:

    Yang diliwat adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang bersumpah adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang membawa kes ke mahkamah adalah Saiful, bukan bapanya.
    Yang dianiaya adalah Saiful, bukan bapanya.

    Sekiranya benar Azlan ingin menidakkan anaknya sendiri, maka beliau perlulah bersumpah laknat di dalam masjid bahawa ini adalah benar konspirasi politik UMNO.

    DS Seri Anwar Ibrahim sampai sekarang pun tidak berani untuk bersumpah laknat. Fikir2lah...

    -Zas-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap citer ko..kah kah..sama macam pak-pak montori ko..kah kah..macam ni la balaci umngok..memfitnah dan mereka cerita memang keturunan ko lah..bertaubatlah saudara sebelum di "jemput"..renungkanlah azab pemfitnah macam mana saudara..

      Delete
    2. وأنا أدْعُوْ مَنْ خَالَفَنِيْ إلى أحَدِ أرْبَع: إمَّا إلى كتاب الله، وإما إلى سنة رسوله، وإما إلى إجماع أهل العلم، فإن عاند دعوته إلى المباهلة
      Maksudnya: “Dan aku menyeru kepada sesiapa yang menentangku kepada salah satu dari empat perkara: samaada kembali kepada Kitab Allah, atau kembali kepada Sunnah RasulNya, ataupun kembali kepada ijma’ para ulama atau jika dia degil juga aku menyeru dia kepada Mubahalah.”

      Syarat-Syarat Mubahalah
      (Disusun oleh al-Syeikh Ibrahim bin Soleh al-Humaidhi (Kuliah Syariah dan Usul al-Din di al-Qasim) dalam tulisannya bertajuk Hakikat Mubahalah menyebut 5 syarat yang perlu dipenuhi sebelum sesuatu mubahalah dilaksanakan.)

      1. Mengikhlaskan niat kerana Allah S.W.T. tidak boleh tujuan mubahalah ini dilakukan kerana hendakkan kemenangan dan memuaskan hawa nafsu. Sebaliknya ia dilakukan bagi tujuan menegakkan kebenaran, membela orang yang berada di atas kebenaran, menzahirkan kebenaran dan berdakwah kepada Allah

      2. Berilmu. Mubahalah hendaklah dilakukan setelah adanya penjelasan dan dailog.

      3. Orang yang menuntut Mubahalah itu terdiri dari orang soleh dan takwa.

      4. Dilakukan selepas tertegaknya hujjah dan menzahirkan kebenaran dengan bukti-bukti yang jelas.

      5. Mubahalah itu dilakukan dalam perkara yang penting dari urusan agama, diharapkan dengan terlaksananya mubahalah tersebut terhasilnya maslahah kepada Islam dan Umat Islam, atau bagi menolak mafsadah.

      Kesan Mubahalah

      1. Ibn Hajar al-‘Asqallani berkata: “Berdasarkan pengalaman, sesiapa yang bermubahalah sedangkan dia berbohong, dia tidak akan dibiarkan lebih dari satu tahun dari hari mubahalah. Telah berlaku mubahalah antara ku dengan seorang taasub kepada golongan Mulhid, dia tidak dibiarkan selepas mubahalah itu melainkan dua bulan.”

      2. Seorang ulama India, al-Syeikh Abi al-Wafa’ Thana’ al-Amritsari (الشيخ أبوالوفا ثناء الأمرتسري) telah melakukan mubahalah dengan Mirza Ghulam Ahmad al-Qadyani yang mendakwa dirinya seorang Nabi. Lalu Allah S.W.T. membinasakan Mirza Ghulam Ahmad selepas setahun dari hari mubahalahnya. Manakala al-Syeikh Abi al-Wafa’ terus dipanjangkan umurnya hampir 40 tahun selepasnya. (Sila lihat al-Qadyaniyyah Dirasaat wa Tahlil oleh Ustaz Ihsan Ilahi Zahir. m.s. 154-159)

      Wallahu a’lam.
      al-ahkam

      Delete
  7. untuk penjilat umno bn,ingat sampai bila nak bertongkatkan dunia. Akhirat sedang menanti. Tak takut mati ke?

    ReplyDelete
  8. Berita ni punya pasal ... unifi terus xde line...ape nak mereka nak cover lagi lepas ni...

    ReplyDelete
  9. aku tak kisah saifool sumpah ke, bapak saifool sumpah ke..aku tetap berbegang kpd fakta kes... flow kes...dan prosedur mahkamah...keputusan mahkamah..MAKA ANWAR IBRAHIM TELAH DIFITNAH DAN SAIFOLA DALAH PEMBOHONG.. sumpah SAIFOL DUSTA...

    ReplyDelete
  10. kenyataan akbar di sediakan oleh orang lain atau peguam adalah perkara biasa.. it a common practice.. so jika hanya itu yang dijadikan alasan utk mendakwa ia fitnah... ternyata azlan terlalu jahil tentang undang2...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...kemenangan untuk pakatan rakyat....Hidup Pakatan....Hancur Barisan....

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...Takbir!!
    Allahuakbar...Teruskan, Istiqamah dlm perjuangan...
    Jangan lupa solat b'jemaah 5 waktu dimasjid...okep...:)

    ReplyDelete
  13. Iblis dah sumpah laknat tipu masa Nabi Adam dalam dlm syurga lg...nak heran pa kalau puak umno yg sumpah..kahkah..bodo punya puak umno..puak ni pun jenis tu juga..sapa setuju..

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Minah oh Minah, Bapak Saifol tu mana bole percaya punya orang - jangan dok melompat syok sangat nanti jatuh tertiarap atas taik sendiri pulak. DNA dalam Jubur Saifol pun forensik sudah sahkan kepunyaan AlJuburi dan hakikat ni tak laeh nak ubah. Samada Najib suruh Saifol buat kes tu cerita keduay yang penting nya Anwar Peliwat tua bangsat tu memang gemar meliwat

    ReplyDelete