Friday 8 March 2013

JOM KITA KESAN, JEJAK DAN TANGKAP MACAI UMNO YANG BALING BATU SEMASA CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT, DI BUKIT KATIL MELAKA BERTUJUAN MAU MENCEDERAKAN DSAI TETAPI CERMIN BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT YANG PECAH!!!!!!



Inilah muka macai samseng upahan UMNO pakai jeket yang berjaya dirakam ketika sedang nak baling batu kearah bas Jelajah Merdeka Rakyat di Bukit katil, Melaka semalam.

Ditangannya beliau sedang menggengam seketul batu.

Percubaan mau mencederakan DSAI tetapi lontaran mengenai cermin bas sehingga serpihan bas mengenai tubuh badan DSAI.

Perbuatan samseng ganas dan biadap melampau ini mesti dihentikan segera.

Jom bantu pihak PDRM, kesan, jejak dan tangkap serta serahkan kepada pihak berwajib untuk tindakan selanjutnya.

KATAKAN TIDAK PADA BUDAYA POLITIK SAMSENG GANAS AMALAN UMNO... NAK TAMATKAN POLITIK SAMSENG KENA TAMATKAN RIWAYAT UMNO PADA PRU 13 NANTI.

4 comments:

  1. Muka telah di kenal pasti, saya mencadangkan failkan saman kepada penganas pembaling batu, mintak ganti rugi kerosakan bas jelajah merdeka biar jadi pengajaran kepada seluruh pencacai umno

    ReplyDelete
  2. Yang mana satu...pakai jaket kulit, muka hitam tu ke..

    ReplyDelete
  3. Inilah contoh terbaik yg dilakukan olih BN kerana mereka akan BE End nanti.Saya bersyukur Be End buat begitu untuk kepentingan PR.

    ReplyDelete
  4. oleh kerana polis dah tak boleh diharapkan dan berat sebelah mari ramai2 kita belasah je penjenayah bn ni. kita cari dia sampai dapat. dimana saja. bila jumpa nanti kita belasah dia ramai2. jom cari lahanat ni. sebarkan berita ini keseluruh negara.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...