KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 7 March 2013

TERLATEST!!!!..BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT DIBALING DENGAN OBJEK KERAS OLEH SAMSENG UMNO DI CERAMAH MERDEKA RAKYAT DIBUKIT KATIL, MELAKA... SERPIHAN CERMIN MENGENAI DSAI KETIKA BELIAU SEDANG BERUCAP!!!!!


Terlatest berita panas mendidih!!!!. Cermin bas Jelajah Merdeka Rakyat di baling objek keras dipercayai batu,oleh samseng umno di Bukit Katil,Melaka sebentar tadi 7hb Mac 2013 jam 10 malam.....cermin yang pecah berselerakan kena pada badan DSAI yang ketika itu sedang menyampaikan ucapan.. ADA PERCUBAAN UNTUK MENCEDERAKAN DSAI.

Pihak UMNO juga dikatakan sedang membuat ceramah dengan tujuan ganggu kacau yang dikepalai Ummi Hafilda.

Nak katakan ceramah pun tak boleh sebab dari awal Ummi Hafilda buka beliau asyik memaki hamun, mencarut memfitnah DSAI saja. Butiran caci maki hamunnya adalah jenis sterotype dari dulu, kini dan samapi dia mati.

Ingatkan sudah berumah tangga dengan warga Pakistan dia akan berubah, tapi malangnya semakin teruk!!!!!

Beginilah cara UMNO Melaka dibawah Ali Rustam berpolitik. Kebetulan UMNO Bahagian Bukit Katil diketuai oleh Ali Rustam sendiri.

Nak berdebat dan berhujah secara masyarakat sivil, beradab dan berilmu dia tidak mampu sama sekali.

Sedar yang UMNO diMelaka bukanlah kuat mana pun..

UMNO kalau kuat dia tak ganggu kacau.. Mereka akan buat kerja-kerja samseng tidak bermoral, berakhlak, kurang ajar dan biadap melampau hanya apabila merasakan kekuatannya kini tergugat.

Perangai babarian tidak bertamadun yang ditunjukkan oleh samseng taik kucing UMNO ini semakin menajdi sebab dipercayai kegagalan pihak polis bertindak keatas mereka semasa bas ini pernah dilontar dengan cat merah suatu ketika dulu.

UMNO IS DEAD!!!!!!

9 comments:

  1. I saman u tapi ni kan SANDIWARA !

    ReplyDelete
  2. tanya sama china doll, apa sebab kangkang
    nanti jawab china doll, nuar nak tunggang

    he.. he..

    ReplyDelete
  3. three.......four.......

    tanyaaaaa sama anwar, apasallllll suka belakang,
    nantiiiii jawab anwar, kotek nya teganggggg.

    sila ulang.

    U tak ulang, i saman u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencacai-pencacai berotakkan budak sekolah...cerca orang dgn mengulang2 perkataan...kan ke keje budak sekolah rendah tu....ape la nak jadi...

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. sya lihat mentality macai2 umngok melaka ni adalah yg pling teruk...depa langsung x dpt nk berhujah dgn fakta yg bernas/logik tindakan depa jerit2 makihamun mngambarkn mentality depa yg kebudak-budakan..mereka langsung xfaham apa tu demokrasi...

    ReplyDelete
  6. klu nnti dtakdirkn ALLAH pr ambil alih kerajaan... ke mana la macai-macai umgok ni pi brkelana... ada yg trpaksa minum racun rumput kut....xdpt nk terima hakikat....

    ReplyDelete
  7. puak-puak macai umngok ni tau melucah je..nak berhujah ngn fakta takut..hanya itulah depa tau..dah xde modal sgt daa..harini pun bapak sayfool dah dapat hidayah dan cakap benar..macai-macai semua bila lagi,jangan sampai hati hampa smua jadi hitam dan keras..renung2 kanlah caicai semua terutama utk fulamak,keza reza kera dan sewaktu dengannya

    ReplyDelete
  8. Dulu aku kecik2 dari dari selangor amik air perigi hang tuah katanya bolih sembohkan penyakit..kan kurafat tu..tu yg org melaka terkinja2 mcm siamang laut tu..dosa woi..tangkap udang kepai dapat pahala bolih wat cencalok..drpd jadi macai umgok

    ReplyDelete