KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 7 March 2013

BERITA TERBARU PANAS MENDIDIH!!!!...CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT, BUKIT KATIL, MELAKA.... BATU YANG DIBALING TUJUAN UNTUK MENCEDERAKAN DSAI TERKENA KEPALA SEORANG PENYOKONG YANG HADIR!!!!


Seorang pendengar di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Bukit Katil, Melaka telah cedera dikepala kerana dibaling dengan objek keras dipercayai batu oleh para samseng upahan UMNO sebentar tadi.

Balingan batu itu sebenarnya bertujuan untuk mencederah parahkan DSAI yang sedang berucap.

Penyokong Pakatan Rakyat telah mendapat luka parah dibahagian kepala dan kini sedang dibawa ke klinik berhampiran untuk menerima rawatan. Dipercayai menerima beberapa jahitan dikepala.

Inilah UMNO parti paling bacul dan brengsek dalam sejarah dunia moden.

Budaya samseng sudah sebati abadi sampai ke tulang sonsom.

Belum pernah kedengaran Najib Razak maupun mana-mana pemimpin UMNO mengutuk politik samseng lagi.. BELUM PERNAH!!!!!

SIAP KAU UMNO!!!!!..... RAKYAT AKAN AJAR KAMU PADA PRU 13 NANTI...KEBIADAPAN KAMU SUDAH AMAT MELAMPAU!!!!

14 comments:

  1. Hahaha...ni ade berita lawak...lidah biawak, Utusan Malaysia, pulak siarkan berita yang anggota polis yg kena baling kat ceramah tu...http://utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130307/dn_49/Anggota-polis-cedera-dibaling-objek-keras-dalam-ceramah-pembangkang

    ReplyDelete
  2. 'penceroboh' yang wajib dibenteras.... kena panggil pascal 69 dan jet pejuang bom 'penceroboh' ni....

    ReplyDelete
  3. Cucu Tok Perak8 March 2013 01:39

    Kalau nak tau UMNO dan segala pecacainya adalah pengganas yang sebenar dalam negara. Kalau pemberontak Sulu penganas dari luar, UMNO dan pecacai2nya adalah pengganas dalam negara. Makin hari makin aku benci dan meluat dengan UMNO jahanam ni. Semoga orang yang membuat keje ini dilaknat Allah.

    ReplyDelete
  4. x dpt gambarkn manusia jenis apa depa ni....mungkin trkeluar dari ketigery xdh hati perut kut...tapi rasanya ni lebih kepada kebodohan sbb merasa kuasa dn kemewahan nk hilang...

    ReplyDelete
  5. Aku pun sama, makin hari makin meluat dgn pakatan ni, tunggulah sikit hari lg rakyat akan menghukum puak-puak ni..

    ReplyDelete
  6. adoi la,,,,ngapa la korang ni pecaya sgt dengan kaki pungkoq ni....negara sendiri pon sanggup gadai,,ni kan penyokong bongoknya..takat nk cari kes..upah baling kt penyokong sendiri sa,
    mpai nk mampos bgnya pekara enteng je...

    ReplyDelete
  7. ni lah korang tau...minta derma je pandai kerja korang...cri duit sendiri x tahu ker..pastu duit derma kau buat kerja maksiat menfitah besar2an....apakebenda islam la korang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..orang dah tak suka jgan la datang kampung orang. Rakyat makin membenci pkr (parti kencing rakyat). Meraka datang masuk kanpung hanya nak pecah belahkan rakyat.

      -Zas-

      Delete
  8. inilah anak beranak SETAN IBLIS UMNO KETURUNAN DAJAL Di KENALI . Ayuh kita Lawan BN BACUL Sampai Tumbang... Berjuang sampai MENANG...PTR. Tentera rakyat. Hidup Pakatan. Senang Rakyat.

    ReplyDelete
  9. jangan lah nak kata bohong .... siasat lah dulu. memang ada anggota polis yang cedera malam tadi. ada korang kisah. tak percaya pergi cek buku kat kecemasan tu. jangan nak sedap cakap semua pembohong...

    ReplyDelete
  10. Anggota polis tu cedera kerana samseng UMNO yg baling objek. Nak ikut akal lojik buat apa orang PR nak gaduh dgn polis bukan PR yg mulakan provokasi tapi UMNO/BN yg mulakan. Tanya balik ada ke puak2 samseng yg cedera kena pukul malam tu. Kalau lah sungguh puak2 PR nak gadoh hancur samseng UMNO malam tu. Bayangkan kehadiran diceramah PR melebihi 8,000 orang sedangkan ceramab UMNO baru 500 orang kena ludah pun dah lemas tapi kalau kena pijak lumat dan hancur. Tak yah nak suport sangat lah samseng ini depa tu dapat upah dapat makan kau orang yg gila2 beri superter kat depa dapat apa. Jadi lah rakyat Malaysia yg cerdik bukan jadi rakyat MLaysia yg bodoh dan diperbodohkan. Suruh pi mengaji/belajar hangpa pi.ponteng ini lah jadinya taraf pemikiran gred E (hampeh).

    ReplyDelete
  11. aku nak betol kan ape yang salah... sebab aku sendiri berdiri dlm barisan PR. dan menyokong perjuangan DSAI. dan objek yang mencederakan anggota itu dtg drarah belakang aku... Puak2 samseng BN hanya pandai melalak dan buat kecoh sahaja.

    ReplyDelete
  12. UMNO buat ceramah, panggil Umi Hafilda... tak ada orang lain lagi ke... Khemah pulak dibuat di tanah orang, orang dah buat report, dah diruntuhkan khemah tu,.... lepas tu dinaikkan balik khemah tu.... pundek la UMNO... mcm negara ni mereka yg punya... blah..la

    ReplyDelete
  13. Punya pasai depa la depa nak wat kat mana pun... aman jgk malaysia ne.. otak hang kena basuh ne...

    ReplyDelete