Friday 8 March 2013

INILAH RAHSIANYA MENGAPA ALI RUSTAM NAIK MINYAK SAMPAI KERAH MACAINYA SERANG BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT SAMPAI MENCEDERAKAN PENYOKONG PAKATAN RAKYAT!!!!


Patutlah Ali Rustam naik minyak satu badan...Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat DSAI di Bukit Katil, Melaka mendapat sambutan hangat diluar jangkaan sama sekali.

UMNO Bahagian Bukit Katil dikepalai beliau sendiri...Bila melihat ribuan rakyat Bukit Katil turun untuk pencerahan minda dan mencari kebenaran maka meroyanlah Ali Rustam..Bas dibaling dengan batu sampai pecah cermin dan serpihan cermin kena pada badan DSAI.

Seorang penyokong PR cedera dikepala.

UMNO juga buat pesta maki hamun, caci cerca dan mencarut dilokasi yang berhampiran yang dikepalai pencaramah mterunggul UMNO kini seorang isteri kepada warga Pakistan, Ummi Hafilda.

Yang hadir dengan hampir 100% para samseng UMNO yang bertugas untuk ganggu kacau ceramah DSAI.

Rakyat buat tak ambil kisah lansgung intimidasi dan provakasi murahan budak-budak tak berakal Ali Rustam.

Yang pasti PRU 13 nanti, rakyat sudah bertekad mau ajar UMNO yang terlampau kurang ajar ini. TUNGGGUUUUUU.. . DAH TAK LAMA LAGI DAH!!!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...