Friday 8 March 2013

PERGH!!!!!! PENYOKONG DAN PENDOKONG UMNO TUNJUK ISYARAT LUCAH SEBAGAI PENYEMARAK SEMANGAT SEBELUM MENYERANG BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI BUKIT KATIL, MELAKA MALAM TADI!!!!!!



LIHAT DENGAN MATA KEPALA SENDIRI RAKAMAN GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA.
Inilah dia perangai dan gelagat para penyokong UMNO didikan Ali Rustam.

Gelagat biadap dan kurang ajar melampau ini dirakam di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat DSAI malam tadi di Bukit Katil, Melaka.

Apakah mereka ingat, anak-anak muda akan tertarik, terpikat, terpesona, kagum dan tersilau cara biapab melampau mereka?

Adakah Ali Rustam dan keseluruhan pimpian UMNO inagt cara ini anak-anak muda terutamanya yang atas pagar akan berikan sokongan kepada UMNO/BN pada PRU 13 nanti?

Hujah lawan hujah bukan dengan terjah...Politik samseng sudah berlalu.. Hanya sesuai zaman batu saja.. Kini zaman politik guna otak bukannya guna otot.

Politik guna otot sesuai pada mahluk yang duduk dalam hutan.. Kerana disana politik ikut Undang-Undang rimba diterima pakai.

Adakah para penyokong dan pendokong UMNO mau samakan dirinya setaraf haiwan buas dan liar didalam hutan?

Tepok dada tanya iman.. Cuitkan minda tanya akal logik.

8 comments:

  1. Saya pura-pura hairan dan tertanya-tanya ni..

    Mengapa ramai pulak anak-anak muda yang berminat hal politik, lagi-lagi bab mempertahankan BN ni.

    Sedarlah wahai puak BN sekalian, anda mempergunakan anak-anak muda yang macam tak cukup akal begini, sangat-sangat menjejaskan kredibiliti anda sebagai BN yang menguasai Kerajaan. Sedarlah.. malulah dan cukuplah.

    Lihat dan kajilah berapa peratus anak muda yang menjadi pewaris Malaysia selepas ini. Bukan maintain menjaga hati warga veteran sahaja.

    ReplyDelete
  2. Yaaa...inilah generasi anak muda melayu yg telah berjaya dilahirkan UMNO selama lebih 55 thn memerintah yg bakal menerajui negara serta mwmperjuangkan kalimah Allah dan agama suci Islam pd suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  3. Lagi teruk samseng2 upahan UMNO mengganas maka lagi jatuh lah kredibaliti UMNO/BN. Majoriti rakyat Malaysia tidak suka dengan keganasan dan perilaku samseng. Kenapalah agaknya pemimpin2 BN buat tak nampak dan tidak mahu menasihatkan kepada kepimpinan bawahan supaya tidak bertindak samseng kepada perti lawan. Dalam berpolitik kita kena smart bukan jadi cawkia. Apa makna domokrasi berpelimen. Apa makna kebebasan bersuara. Saya berpandangan BN/UMNO akan kecundang dalam PRU 13 nanti kalau gejala2 samseng seperti ini tidak dikawal. Sanggup kah rakyat menerima pemimpin yg perangai jahat,tiada kribeliti,lemah,takut untuk bersuara,tidak patuh kepada ajaran agama. Rakyat akan berfikir kalau inilah caranya pemimpin2 yg akan mentadbir Malaysia maka negara akan hancur. Rakyat sedang menilai kepimpinan UMNO/BN. Nasihat saya kepada peminpin UMNO/BN hentikanlah budaya samseng ini dan tunjukan kepada rakyat bahawa kita boleh mentadbir negara dengan baik. Kepada PDRM bersikap adil lah dalam tugas yg diamanahkan oleh rakyat jgn berat sebelah. Tanamkan sifat dan perinsip berana kerana benar kerana teras PDRM menjaga keamanan dan kenteraman negara dan rakyat

    ReplyDelete
  4. KALAU TAK LUCAH, TAK SEX, TAK TUNJUK BONTUT, BAIK LELAKI, BAIK PEREMPUAN, BAIK MENDEDAH AURAT ATAU BERTUDONG BUKAN UMNO

    UMNO MUSTI LUCAH, WAKIL WANITA PERAK DALAM PERHIMPUNAN AGUNG, BERTUDUNG MCM USTAZAH CAKAP ADA UNSUR LUCAH.....

    LUCAH ITU - UMNO - ITU LUCAH
    SAMSENG ITU - umno - ITU SAMSENG

    ReplyDelete
  5. bendala korang ne... korang ta da kat tempat tu..korang nak bising.. mcm korang pula yg ahli parlimen... jgn sdap ktuk bai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah ada disana, tengok saje gambara-gambar yang bersepah sana sini gelagat budak-budak umno, semua peringkat sama saja, anak tambi chik umur dah mencecah 70masih jaja video sex...eh lupa orang Melaka juga orang tua ni.....
      Kalau kamu ada disana.... Tunjuk bukti......

      Delete
  6. ni jenis BARUA umno... kih.kih.kih.. PTR.. Tentera Rakyat

    ReplyDelete
  7. Tgkla sape pemimpin die... Sian pemimpin they olls. Masak kene jwb kt sane kelak. Bini pn susah nk jage..apetah lagi. Nasihat kn kt diri sy jgk sbnrnye..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...