Monday 11 March 2013

UMNO DAN PERKASA SUDAH MELAMPAU!!!!!...MEREKA SERANG IBU PEJABAT PKR DENGAN BALINGAN TELUR DAN MEMECAHKAN HARTA BENDA PARTI!!!!!!



Lebih kurang 30 ekor samseng UMNO dan PERKASA melakukjan perbuatan biadap kurang ajar melampau sertat kecoh di hadapan Ibu Pejabat KeADILan di Petaling Jaya petang tadi, menyebabkan seorang kakitangan cedera dan harta benda kepunyaan PKR rosak.

Kakitangan yang cedera, S Balakumaran berkata, lehernya terkena kayu, manakala dadanya dibaling batu dan telur.

“Pada mulanya, mereka bakar bendera parti. Kemudian, mereka patahkan kayu bendera dan baling sehingga terkena leher saya dan luka. Mereka juga baling telur dan batu ke arah dada saya,” katanya.

Beliau memaklumkan kekecohan yang bermula kira-kira jam 5 petang itu berlangsung selama sejam.

Mereka buat kecoh dan baling telur, batu dan kayu. Kira-kira 4 kakitangan ibu pejabat terkena telur. Logo parti di pintu utama pecah dan tiang tempat letak kereta Setiausaha Agung KEADILAN (Datuk Saifuddin Nasution Ismail) patah.

Turut kelihatan bersama samseng itu adalah Pengerusi Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin dan Yang DiPertua GAPS Shah Alam, Wan Indra Putra Ahmad.

Mereka mendakwa kononnya datang untuk membantah kenyataan Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua berhubung pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu.

KEADILAN telah pun membuat laporan di Balai Polis Tropicana, Petaling Jaya bersebelahan dengan Ibu Pejabat PKR berhubung insiden itu.


NAMPAKNYA UMNO DAN PERKASA SUDAH MELAMPAU DALAM MENGAMALKAN POLITIK SAMSENG.

SEMAKIN HARI SUDAH SEMAKIN GANAS TANPA ADA RASA HORMAT KEPADA PIHAK POLIS YANG KEBETULAN BALAI POLIS BERSEBELAHAN DENGAN IBU PEJABAT PKR.

TIDAK MUNGKIN MEREKA BERANI MELAKUKAN KEGANASAN INI JIKA TIDAK MENDAPAT RESTU DAN PERLINDUNGAN DARI PEMIMPIN UMNO ATASAN.

UMNO JANGAN INGAT CARA POLITIK BIADAP MELAMPAU INI AKAN MENARIK HATI DAN JIWA TERUTAMANYA ANAK-ANAK MUDA MENYOKONG UMNO PADA PRU 13 NANTI.

ANAK-ANAK MUDA BENCI POLITIK SAMSENG GANAS YANG TIDAK BERADAB DAN BERTAMADUN.

MEREKA AKAN AJAR UMNO CUKUP-CUKUP NANTI DENGAN MENTERJEMAHKAN LUAHAN HATI MEREKA DALA BENTUK UNDI.

MUNGKIN INILAH BUDAYA POLITIK KEBANGGAAN NAJIB DAN UMNO.

9 comments:

  1. Satu peluru di hantar isreal kepada umat Islam Palestin? Lihat sini

    ReplyDelete
  2. bodoh nk mampos. dh rs hebat sgt.pergi la serang sultan sulu. bangang nak mampos.

    #BANkami


    ReplyDelete
  3. mana polis,xdatang keje ker aritu?atau semua dh naik airasia ke sabah.kalu pej umno kena mcmtu?pakat semua nak jadi amok tok nadim.budaya samseng taik kucing+umno=perkasa(wak brahimmm bacul)

    ReplyDelete
  4. kempen PRU13 cara BN...
    Be End soon...:)

    ReplyDelete
  5. memang bangang orang yg buat kerja bodoh ni. membazir amalan syaitan. goreng makan telur tu lagi baik

    ReplyDelete
  6. Eh eh siannya..elok kita bako aje.

    -Zas-

    ReplyDelete
    Replies
    1. bako engko la Zas pengecut lagi bacul..patut xde telor sebab puak2 engko smua dah baling kat dinding..kah kah kah

      Delete
  7. Sian perkasa dan umno. Terdesak ye bang. .haha

    ReplyDelete
  8. Perkasa ngn umno ni perlu di ajar...melayu dlm pr lagi ori melayunye...dlm umno ada apa...ada mamak kutty..tu la yg melayu melayu bangang ikut...mmg kurang ajar...dh nk mampus kot..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...