Monday 12 May 2014

APAKAH BENAR PARA PEMUDA UMNO TERENGGANU AKAN MOGOK LAPAR SEMINGGU MULAI HARI INI????????




" KAMI PEMUDA UMNO TERENGGANU AKAN MOGOK LAPAR SEMINGGU SEKIRANYA DATO' AHMAD SAID DITURUNKAN .... KAMI SENANG KERANA DATO' AHMAD SAID"

Sungguh bagai dikata ke????? .. atau hanya ugut dan gertak seperti biasa gred peluru kapur jer ...

MB Terengganu telah pun turun takhta dengan meletakkan jawatannya hari ini jadi mulai esok selama 7 hari semua Pemuda UMNO Terengganu yang menyokong taksub Daro' Seri Ahmad Said kenalah kotakan gertak dan janji ini.

24 comments:

  1. Silap-silap, Malaysia pon ada PM baru... ha..ha..ha...
    Nahjipngok hgan Kak Rossak boleh balik Dubai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. INI RISALAH TIPU PIHAK MUSUH:

      SIAPA MANUSIA BERNAMA AZMIN ALI

      (ugutan dia sakiranya pemilihan di selangor ditangguhkan...)
      dia berani kerana vincent tan dan danny tan sponsor atas arahan/monitor dari madey melalui daim gapurna yg dah bagi upfront atas satu projek diselangor...
      dia kata akan dedahkan siapa Anwar sabenarnya dan juga dedahkan Anwar terlibat dalam kutipan wang yg dituduh dia buat diselangor.. malah dia akan buktikan Anwar lah yg minta dia buat kerja tu...dia dah sediakan bukti yg lengkap dengan syarikat yang berkenaan...itu ugutan dia sakiranya pemilihan di selangor ditangguhkan...dia berani kerana vincent tan dan danny tan sponsor atas arahan/monitor dari madey melalui daim
      Apabila diambil kira kecurangan Mahathir terhadap orang Melayu barulah kita sedar kenapa dia meletakkan Azmin Ali menjadi Setiausaha Sulit Anwar. Hinggalah Anwar dipecat kerana enggan mengeluarkan cek untuk menyelamatkan bisnes Mirzan Mahathir.

      Sesungguhnya segala tindakan Anwar Ibrahim untuk menyanggah Mahathir Mohamed satu ketika dahulu dapat dihidu oleh Mahathir melalui Azmin Ali. Apa sahaja yang Anwar buat Mahathir sudah tahu terlebih dahulu.

      Mahathir dapat bukti yang kukuh lengkap dengan rakaman kamera jarak jauh setiap pergerakan dan tindakan Anwar Ibrahim satu ketika dahulu, walaupun dia kerap berada di luar negara untuk melalak sebagai jaguh dunia ketiga.

      Drama kejatuhan Anwar Ibrahim di mana Azmin Ali memainkan peranan besar adalah satu drama yang amat baik dijadikan epik filem Hindustan. Terlalu banyak sub-plotnya seperti peranan Umi Hafilda Ali yang terbang ke luar negara menghadiri ceramah Mahathir mengenai Anwar Ibrahim kepada rakyat Malaysia di luar Negara. Kemudian ada pula kisah Anwar yang terkena racun arsenik ketika dalam tahanan di penjara.

      Begitu juga dengan penubuhan Keadilan yang banyak melibatkan peranan golongan muda seperti Ezam Mohd Nor, Roslan Kassim dan lain lagi. Tetapi ketika itu tidak pun tersebut peranan Azmin Ali. Malahan ketika Mahathir sudah jatuh dan muncul Abdullah Ahmad Badawi, segala urusan tolak-ansur untuk membebaskan Anwar Ibrahim telah dilaksanakan oleh Ezam Mohd Nor dengan Khairi Jamaluddin. Tidak pula disebut nama Azmin Ali ketika itu.

      Sebagai kesimpulannya, peranan Azmin Ali untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim daripada tampuk kuasa dalam UMNO dalam kabinet Malaysia adalah amat besar. Ini disedari sendiri oleh Wan Azizah. Yang amat penting lagi, segala gelagat Azmin Ali sejak dahulu sehingga sekarang amat disedari oleh Nurul Izzah.

      Kerana itu kita tahu, Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak merestui tindak-tanduk Azmin Ali terhadap Anwar Ibrahim. Adalah tidak menghairankan kenapa Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak memberikan sokongan terbuka kepada Azmin Ali menjadi Timbalan Presiden PKR.

      Delete
  2. Macai2 UMNO yg akan ugut nak mogok lapar habeh kuat tak makan sampai tengahari lepas tu depa cabut lah. Kita tunggu dan lihat setakat mana mereka sanggup lakukan mogok lapar tu. Kalau mereka boleh lakukan sehingga 7 hari spt yg dirancang aku tabek spring lah memang mereka ada semangat juang yg kuat tapi kalau dua tiga hari stop aku tonggemg ponggong siap aku kencingkan lsgi muks mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dema mogok lapar fulusssss

      Delete
    2. Tolong jangan tonggeng ponggong bro......... kang dia oreng terkam boleh belengas dibuatnya.......... nyesal bro..

      Delete
  3. Jadi menteri pengangkutan lah mad said

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi menteri? Dia MP mana ya.... atau angkat jadi senator

      Delete
    2. Hisam nak letak mana? Dia dah byk korban utk mh370. Tak kan nak serah kat mak said pulak.. Tak mungking tak mungking

      Delete
  4. Mogok lapar konon-bila jam kul 11 comfirm perut buncit tu mintak mkn-piraaahh

    ReplyDelete
  5. Mogok je x ckup... kena la demo!!
    Guling2 dpn istana... bru la namanya demo kasi...

    Dh namanya pong UMNO....
    Umat Melayu Naif Otaknya..
    Dulu kini selamanaya tipuuuuu....

    ReplyDelete
  6. Robin hood dah kena tendang

    ReplyDelete
  7. Sabor la mat said. Klu hang bersedih, ada yg lebih sedih dari hang. Kalu hang kena trajang, ada yg lebih teruk kena trajang. Bersaborlah dan berserahlah kepada Allah. Mudah2an hilang satu tambah seribu. Allah maha kaya dan sesungguhnya sabot itu separo drp iman. Sesungguhnya mat said, hang sedang diuji untuk menilai samada hang tau bersukur atau tidak. Jika hang bersyukur nescaya Allah gandakan keuntungan kepada hang.

    Insyaallah

    ReplyDelete
  8. Bior le mat apa diorang nak Kate. Demo sabor aje le. Cer demo try niage. Lagi untung besar dan kepale tak serabut. Jual kropok leko pun bole jutawan. Bakpe nak penin kepale pikir politik. Politik ni kotor mat, kawan pom bole jatuhkan kawang

    ReplyDelete
  9. Seminggu....puasa pun belum tentu tahan.....hihi

    ReplyDelete
  10. sabor aje.. mcm khalid.. azmin dah cuba macam2 nak jatuhkan.. siap nak bawak masuk DSAI.. akhirnya gagal..

    ReplyDelete
  11. Bukan kea kesenangan datangnya daring Allah? Ish..ish...ish... kalu nak mengampupun jagalah kata2 walaupun dlm tulisan banner. Mogok jangan tak mogok...

    ReplyDelete
  12. sabar ajalah.. kalau Allah dah tak bagi jadi MB tu buatlah camanapun.. tak dapat jugak.. jangan guling2 kat depan Istana cukuplah!!!

    ReplyDelete
  13. sekurang2 rasa la jugak sepenggal.. ada orang tu dah nak bertanding2 nak jd MB.. kempunanla pulak..

    ReplyDelete
  14. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beruk maarif ni.......belajar kt sekolah dulu takat ayat tu je ke...poyo

      Delete
  15. Puasa yg wajib pun dok cilok je ni kan pulak nak mogok lapar.pirahhh mabok san migeul.

    kikiki

    ReplyDelete
  16. weh mana cerita pasal pemilihan pkr yg haru biru tu? takkan senyap je kot...takda sapa nak komen ke.......hal rumahtangga org yang ko sibukkan..rumahtanga sendiri pun porak peranda..

    ReplyDelete
  17. Kalau depa sanggup mogok lapar 7 hari, wa sumpah, wa sanggup makan bagi pihak depa! hahahahahahahaha........
    -samseng kampung dusun-

    ReplyDelete
  18. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...