Monday 26 May 2014

PERGH!!!! .. PENYOKONG BN KINI SUDAH ANGGAP MUHYIDDIN YASSIN PERDANA MENTERI MALAYSIA?????


I LOVE PM ... ketika menyambut kedatangan Tan Sri Muhyiddin Yassin di Teluk Intan sempena PRK Parlimen P076 Teluk Intan baru-baru ini.

Apakah sudah ada gerak kerja dari individu-individu tertentu dalam BN mau menolak Najib dari kerusi PM dan nobatkan TSMY untuk ambil alih?????

Dulu ada juga terdengar desas desus mau menolak Najib dan ganti dengan TSMY .. tapi kali ini sudah semakin jelas nampaknya ...

Rakaman gambar ini ketika Muhyiddin Yassin mengumumkan Mah Siew Keong sebagai calon mewakili BN yang ditunjangi UMNO di PRK Parlimen P 076 Teluk Intan lawan calon Melayu DAP/PR.

10 comments:

  1. Sepatutnya ISMA bertanding kat Telok Intan sebab kat sana yang ada adalah UG jugak tapi UG (Urang Gilerrr) jenis Prettttt Prettt bolei menang ke Pret Pret Bolei Menang kerrr, Sound orang pakai kain pelikat ha ha ha. Refer kat video youtube

    Diatas adalah takrifan sebenar apakah itu UG. Jangan ikut Malaysia Waves....... UG takrifan TB tak wujud, sama dengan tak wujudnya Bigfoot.

    Deraman Malaysia Waves...... lu tak pi Telok Intankerrrr. Mintak autograph UG naik motor kat sana

    Yang Benerrr

    TiBi (Tinta Biru)
    Malacca Waves
    Umbai Mareiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabuk todi kerrr? Tak faham lah..kejab Urang Gilerr kejab Bigfoot..alih2 sakit Tibi pulak. Cakap takde ilmu langsung. Buat habis space jerr..

      Delete
    2. TERKINI: AKHIRNYA TERDEDAH
      Azmin pilihan kepada parti, kata Wan Azizah pada 26-05-2014 09.02

      SHAH ALAM: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini menyokong Mohamed Azmin Ali untuk menerajui parti itu sekiranya berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai Timbalan Presiden dalam pemilihan parti itu kali ini.

      Wan Azizah berkata sebagai peneraju parti sudah tentu beliau amat perlu bekerjasama dengan Azmin sekiranya Ketua Umum PKR yang juga suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipenjarakan sekali lagi kelak.

      Katanya, keputusan parti juga pastinya akan dimuktamadkan bersama-sama dengan Azmin selain bekerja sebagai satu pasukan.

      Dalam masa yang sama, Ketua Umum dan DSWA juga tidak boleh menerima Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menduduki kerusi nombor dua parti itu.

      Atas sebab itulah Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga Setiausaha Agung parti diletakkan sebagai calon pilihan kedua sekiranya Azmin kalah.

      Namun kini, Azmin terus berada di depan dengan mendapat undi terbanyak, meninggalkan Khalid di tempat kedua dan Saifudin ketiga di kalangan tiga calon yang bertanding jawatan timbalan presiden.

      Keputusan sehingga 11 Mei dikeluarkan PKR menyaksikan penyandang, Azmin mendapat 12,250 undi manakala Khalid memperolehi 8,123 undi dan Saifuddin pula 6,997 menjadikan Azmin hanya mendapat sokongan tidak sampai 45% untuk jawatan itu.

      Bagaimanapun, keputusan tersebut masih tidak rasmi memandangkan keputusan 27 cabang yang dibatalkan sebelum ini. -MEDIA

      Delete
    3. Ahli PKR kena tipu oleh pemimpin tengok la kerajaan Selangor ramai semua ketua business GLC negeri bagi pada kroni yg dulu kerja sama dia. Pemimpin dapat sapu duit ahli dapat sapu ubat sebab gaduh sesama sendiri. Ini pemimpin sama jugak takda improve untuk lawan UMNO.

      Delete
  2. Ini sumer poyo....haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  3. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  4. Mmang penghak melayu2 dan macai2 umngok ni.....

    ReplyDelete
  5. Kalau bab politik aku sokong Azmin jadi Tim Presiden tapi kalau bab mengurus ekonomi aku sokong TSKI 200% sebab itu bidang dia. Aku tabek lah dengan ahli2 PKR yg mengangkat Azmin jadi Tim Presiden. Memang ahli2 PKR cekap dalam berpolitik tak macam ahli UMNO bodoh dalam berpolitik main angkat sehaja peminpin janji ada nama ada duit dan bagi duit orang kata sokong membabi buta.

    ReplyDelete
  6. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...