Saturday 24 May 2014

CALON BN PRK PARLIMEN P076 TELUK INTAN ... ANTARA ILUSI DAN REALITI???


MAH SIEW KEONG HORMATI WANITA MUSLIM ... Secara peribadi, sudah byk kali saya bertemu secara berdepan dgn Dato Mah dan satu perkara yg saya perasan, dia tdk prnh menghulurkan tgn utk bersalam dgn saya sbg tanda hormatny kpd saya sbg p'puan Muslim. Cukup sekadar anggukan kecil tanda hormat .... Rosniza Ismail.

Begitulah bunyi ayat ampu bodek melangit sampai berjalan tidak pijak bumi ... bukan tujuan nak mengaibkan atau main politik gutter .. tetapi sekadar pelik ngeleng kepala sampai begitu sekali ada wanita UMNO sanggup buat kerja ampu bodek .. Realitinya?????

Biar gambar berbicara .. lihat .. fikir dan nilai.

65 comments:

  1. Berkenaan kaum Cina.. Saya sudah perasan lama.. Sekitar tahun 2006 saya bekerja pasang antena.. Seluruh semenanjung saya pusing.. Tiba hari kemerdekaan Malaysia 31/8, di kawasan perumahan Cina, satu rumah pun tidak menggantung bendera Malaysia.. Berbeza di perumahan Melayu dan India.. Saya mula terfikir, kaum Cina ni tak sambut Merdeka ke!!! Dan berkenaan passport palsu.. Kaum Cina juga yang paling ramai memalsukan passport.. Mereka licik menipu.. Takkan tak pernah dengar pepatah,, tak tipu bukan Cina lah!!! Mereka jadi kaya raya juga dari hasil perniagaan penipuan.. Mereka mana kenal erti halal dan haram!!! Kaum Cina juga tidak hairan siapa banyak duit.. Tetapi yang mereka kejar apa yang boleh dilakukan dengan duit.. Tidak kira bawah tanah, atas angin, dalam air dan sebagainya.. Yang penting untung membukit!!! Pegangan kaum Cina juga sangat kuat!!! Saya bukan mahu melaga-lagakan rakyat Malaysia.. Kaum Cina dan India juga rakyat Malaysia, kerana mereka dilahirkan di Malaysia.. Tetapi kita perlu sedar lebih awal dengan agenda kotor untuk menjatuhkan kaum Melayu!!! Mahu orang-orang Melayu merempat di tanah sendiri?? Orang Melayu harus mengikuti perinsip orang Cina, iaitu pegangan kuat sesama Melayu!!! Ini yang saya nampak Melayu sama Melayu pula bertikam lidah..Adoiii.. Laksanakan jer hukum HUDUD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu pendedahan baru yang agak menarik dan mempunyai fakta untuk membuktikan bahawa Calon DAP PRK Teluk Intan, Dyana Sofya bukanlah seorang peguam secara profesionalnya seperti yang diberitahunya kepada pengundi-pengundi Teluk Intan.

      Dari hasil carian oleh beberapa pihak didalam Laman Malaysia Bar, Dyana Sofya tidak pernah berdaftar sebagai pengamal undang-undang selama ini dan ianya tidak melayakan Dyana Sofya mengelar dirinya sebagai seorang peguam.

      Delete
    2. Cer kaji balik,berapa banyak tanah rizab melayu hilang kepada taukeh cina.dan siapa yg berkuasa mengubah status tanah rizab melayu.cer kaji tanah lot pemberian kerajaan negeri.berapa luas milikan satu lot cina.siapa yg berkuasa meluluskan semua ini.dan apa bangsa nya.

      Delete
    3. Semenjak PKR nampak mampu memerintah negara kini nampak pemimpin2 parti PKR berlumba2 rebut jawatan tertinggi dlm parti sampai sanggup menipu dalam pemilihan parti dan menuduh team lain pula main kotor. Kita tolak pemimpin yg tamak kuasa. Lihat sikap team pengikut Tan sri khalid ibrahim paling banyak buat aduan pada JPP tapi merekalah yg paling main kotor. Aku memang selalu malam pergi rumah MB terpaksa dedah sebab tak tahan dgn yg kaki pengampu dan talam dua muka.

      Delete
    4. Kerana rasuah melayu jadi lemah & tamak.57 tahun masi nk tongkat, usaha sendiri dan jangan cemburu yg lain yg kaya.bodoh !!

      Delete
    5. Bro..aku melayu n aku pun xpasang bendera.. Sbb aku rasa mcm malaysia ni umno buat mcm mak bapak dia punya..

      Delete
    6. Nampak sangat lidah bercabang. "Cow" kata cina kuat menipu tapi "cow" sokong cina Gerakan dan bukan menyokong Melayu DAP. Melayu dalam UMNO adalah Melayu dan Melayu yang dok luar UMNO, paria belaka, itu pandang "cow" kan.
      Melayu semuanya baik terutama Melayu UMNO. Buat stadium, runtuh!!! Beli barang, 6x mahal!!!! ....
      Ketua Polis Negara, Cina. Ketua Setiausaha Negara, Cina. 99% Pengarah Jabatan Kerajaan di Malaysia, cina. Itu sebab cina ada peluang menipu dan menyeleweng. Bagai yang dikata, kalau tak tipu bukan cina namanya. Celaka punya cina. Entah-entah PM Malaysia pun cina, Atan Tuya. Bini PM pun cina juga, Ro Si Mah.

      Delete
    7. Pas wajib untuk mendidik Dyana dalam isu hudud. Segala alasan yg diberikan utk tidak melaksanakan hukum hudud adalah mengarut seperti contoh kerana masyarakat berbilang kaum. Kpd muslim yg menyatakan sekiranya hudud ini dilaksanakan keatas org Islam sahaja adalah tindakan yg tidak adil, sedarlah bahawa anda mengatakan hukum Allah itu yg tidak adil maka akidah anda telah terpesong. Bertaubat sebelum terlambat kerana mati itu pasti dan tidak mengenal usia.
      Kepada Dyana, sekiranya beliau mengaku beragama Islam maka menjadi tanggungjawab beliau untuk menuntut ilmu agama....cuba kaji sebelum memberi pendapat mengenai hudud. Tenkiu.

      Delete
    8. Entah2 ada komen yg kutuk mengutuk di blog ni di tulis oleh bukan melayu dgn tujuan saja nk laga2kan kita sesama melayu..

      Delete
    9. China boleh lepas menipu, buat kerja haram dan menipu passport kerana polis, imigresen, kastam dan segala2nya adalah ditadbir oleh UMNO..Cuba banding dengan Singapore, berani tak China sana buat kerja haram, memberi rasuah dan menipu....Jangan meludah kelangit, akhirnya jatuh ke muka sendiri

      Delete
    10. Soalan kuiz :
      Sila pilih jawapan yg paljng tepat?
      Parti politik manakah yang menyebabkan kita orang dari negeri Cina mendapatkan kerakyatan Tanah Melayu dan seterusnya ditukar kepada Malaysia?

      A) Semangat 46
      B) MCA
      C) DAP
      D) MIC
      E) USNO
      F) PAS
      G) Gerakan
      H) PKR
      I) PSR
      J) UMNO.

      Sila jawab dalam tempoh 15 saat dari sekarang.

      Kalu rasa jawapan anda betul, sila beli hadiah anda sendiri.

      Delete
    11. Ko yg sayang sgt kat parti biru karat tu eloklah jilat aje kelentit mak ko turr

      Delete
    12. Bahasa penyokong PR adalah bahasa kotor dan jijik yg menunjukkan otak pemikiran non-Islamic. Diperbodohkan oleh pemimpin mereka yg sebenarnya tak layak jadi pemimpin.

      Delete
    13. Ko jilat la kelentit mak ko tu

      Delete
    14. calon bn di teluk intan ni bangsa apa ek??

      Delete
  2. Tajuk lain ko cerita lain betul betul bangang macai umno ni

    ReplyDelete
  3. Saya mohon maap kat semua penduduk malaysia. sebenarnya saya bukanlah lah loyar. belajar kat uitm pun cuma ambik Diploma in Law je.

    tapi sya dpt jugak jadi Ahli parlimen. Dan akan jadi pemimpin kamu wahai ahli pakatan rakyat teruitama untuk mengajar melayu melayu dlm pakatan dari pkr teluk intan.

    pkr parti kampung.senang je..nak ajar.

    huahuahuaahua!


    Dyana Sofiak

    ReplyDelete
  4. dyana ttp pujaan abg..

    ReplyDelete
  5. Hoooiiii......Celaka punya Mah mud bin Siew Keong ko geselkan 'anu' ko kat belakang pompuan tu ye...atau ko mmang peliwat!

    ReplyDelete
  6. Isteri dan anak Anwar, model wanita2 melayu PR terbaek.
    Bertudung, berbaju kurung...sentiasa pakai glove M Jackson bila bersalam.
    Tak kesah Anwar liwat bontot jantan ke, tutoh bini org ke, kongkek pelacur cina ke, janji suami / papa dpt jadi PM.
    Hebat wanita2 melayu PR kan. Sporting.

    ReplyDelete
  7. Omakkau....
    Malware Ahead !

    ReplyDelete
  8. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo? Ko jilat la kelentit mak ko tu

      Delete
  9. Babi baju putih tu memang CELAKA dan SIAL nilah bakal pemimpin pujaan UMNO ikut perangai jibtuya...gesel bklg pompuan muslim...mamat gemok kat teluk intan tu tak nampak ke...babi tengahsondol belakang tu....



    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 22:40, babi dan DAPpigs berpisah tiada...

      Delete
  10. Hebatnya anak dan isteri Ah jib Altuya ...tak kisah pun bapak pembunuh ke peliwat tuya ke pengorek ziana ke, perasuah ke...yg penting jadi pm ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 22:50, Bang Non Al Juburi Wal Liwati Ad Dajal, babi dan DAPpigs berpisah tiada....

      Delete
  11. Jenayah PATI di Malaysia,

    1. Gadis dibawa lari ke lombok jadi hamba sex.
    2. Amah sembelih anak majikan.
    3. Guard warga asing tembak mati pegawai bank.
    4. Siswi dirogol beramai2 oleh buruh warga asing.
    5. Bangla jahanam rogol rakan sekerja rakyat tempatan.
    6. Polis maut seorang cedera diserang sekumpulan warga asing.

    Jangan bersubahat. Undi PR sekarang. Kembalikan keadilan sosial. Semua orang berfungsi dalam masyarakat mengikut taraf kepandaian masing-masing.

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am )

    ReplyDelete
  12. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo? Ko ludah la kelentit mak ko tu

      Delete
  13. Perhatian kepada semua ahli pas dan PKR kawasan teluk intan. Sila kerahkan tenaga anda untuk oanjat pokok pasang bendera DAP sempena prk Teluk Intan. Ingat...semua ini adalah jihad.

    Pihak DAP kesal kerana kurangnya penyertaan ahli pas dan pkr dalam kempen DAP kali ni. Upah takde ye. semua ni jihad jalan Allah. Beri kemenangan terhadap calon melayu kami dari DAP bermajna syurga.

    Tan Boon Leong
    Pemuda DAP Teluk Intan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami Pas dan PKR memang boikot calon Melayu DAP ni. Walaupun pemimpin kami hadir ceramah tapi orang bawahan diarah boikot. Kami tak mahu Melayu penuh dalam DAP pulak. Sekian.

      Delete
    2. Hahahah....ye ke cai...kesiannnn....ramailah melayu umngok undi melayu gerakan ya....kah...kah...kah...

      Delete
    3. Melayu teluk intan, klu rasa diri tu Islam, janganlah undi calon kapir. Undi calon Islam.

      Delete
    4. Kepda pemuda pemudi orang tua umno, anda dikehendaki bekoban jiwa bini n anak anda untuk kemenagan gerakan. Demi brim tahun depan.

      Macai gerakan je

      Delete
    5. pr is dead....dead dlm kegelapan.

      Delete
  14. tak dapat anak dara
    Mak Dara pun jd lah



    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak dara byk air. Kerja jadi senang

      Delete
    2. harap2 makcik yg kena sondol tu bukan org kuat wanita umno

      Delete
  15. Perempuan parti cina MCA suka peluk lelaki UMNO
    Lelaki parti cina Gerakan suka mengeleseh perempuna UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dyana suka jadi PA dan gundik LK Sial....Anon 00:22, babi dan DAPpigs berpisah tiada,,,

      Delete
  16. Sebelum ini calun Gerakan itu menang kawasan Perlimen TK Intan dua penggal. Apa dia buat sekadar memenuhkan saku anak beranak dan kroni dia je. Lebih baik kali ini undi Dyana tak dapat apa pun tak apa janji Melayu yg menang. Bagi kat Cina Gerakan itu buat apa mereka ini orang BN dah tahu perangai BN sapu kiri kanan atas dan bawah kirim salam lah dia nak bantu Melayu Tk Intan. Calun BN Tk Intan dah pasang niat kalau menang kali ini dia nak buat kaw kaw lepas tu kalah pun tak apa sebab dah ada duit. Mana2 Melayu bangang yg nak undi calun Gerakan itu fikir 10 kali. Orang cina pun tak mahu calun cina camana pula orang melayu sokong calun cina. Kalau aku kata melayu tak ada otak kau orang marah tapi sah lah memang tak ada otak ada ke nak angkat calun cina kerana dia calun BN.

    ReplyDelete
  17. Perkataan UMNO itu sudah memberi makna UMAT MELAYU NO OTAK. Itu lah makna sebenarnya UMNO.

    ReplyDelete
  18. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo? Ko ludah la jubor mak ko tu

      Delete
  19. gerakan ..
    gerakan.
    gerakan.
    perlaaahan laaaahan
    (ulang 3x)

    yg bagus tu org masak dia ambil spot dr belakang ..
    ada ke suami yg bini sedang masak buat kerja gerakan perlaaahan laaahan belakang bini ?
    jgn bro buat bini melatah tak senduk naik kat muka ..minyak panas kena simbah kat 'anu',

    ReplyDelete
  20. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo? Jilat aje la kelentit mak ko tu

      Delete
  21. Tak nak sokong cina dap buat apa nak kecoh2 sangat marilah kita sokong melayu mca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita sokong dyana utk PR.
      Jom berubah ke arah lebih baik

      Delete
    2. Dyana tak boleh buat apa pun. Dia hanya boneka DAP.

      Delete
    3. Mah tu gelakan. Lia moneka kapir

      Delete
    4. Gelakan boneka umno boneka melayu. Mcm kate anwar mca gerakan tumpang saje.

      Delete
  22. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  23. Sokong melayu pr dap bos, sokong cina bn melayu bos, mudahnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suara Anak Muda Suara Keramat !
      Sokong PR - RAKYAT JADI BOS !

      Delete
  24. Apa la org BN ni,tak baik la main belakang cam tu....ahahahaha....

    ReplyDelete
  25. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  26. Makcik ooii, Mmg la dia tak mau salam dengan kome. Kome tu sapa..apa kelas dia nak salam dengan kome. Dia salam dengan tokey pasir jer...sbb ada masyuk...salam dengan kome buat hampeh jer.. Sedar la sikit makcik ooiii...

    ReplyDelete
  27. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  28. Tua2 dia tu boleh lagi. Ikan haruan tak dapat, ikan gempal pun jadilah. Asalkan boleh syiok.

    ReplyDelete
  29. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  30. Celaka punya cina klu ko nk balas dendam anwar hentam china doll pun agak2 la... crilah hanisya abd halim ke

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...