Monday 26 May 2014

EDISI WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS a.k.a. PAPA GOMO KANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH PAKATAN RAKYAT BERDEMO DIKEDUTAAN JEPUN KERANA MALAYSIA KALAH PIALA THOMAS..



"Ni lah mentaliti pemikiran puak pembangkang. Kalah Badminton pun depa nak pi demo kat kedutaan Jepun. Bikin malu rakyat je lah puak puak ni.

Macai Al Juburi cer cerdik sikit, dah nak masuk bulan Jun ni."


Inilah perangai tegar sampai tulang sonsom seorang bekas mata-mata trafik Balai Polis Ampang yang kena hukum penjara 14 hari dan denda RM10,000 RF 142863 Wan Muhammad Azri bin Wan Deris k/p 830121-03-5019 kerana melakukan rasuah peras ugut seorang penagih tegar dadah sebanyak RM400 dan terus kena pecat dari PDRM dan kini berblog dan berFB atas nama papa gomo yang sudah 3 kali kalah kena saman malu fitnah berjumlah jutaan ringgit.

Gambar lama ketika penyerahan memorandum oleh AMK kepada Kedutaan Jepun kerana menghalang DSAI dari memasuki Jepun tempoh hari dijadikan kisah fitnah kononnya       Pakatan Rakyat buat demo kerana Malaysia kalah pertandingan Piala Thomas dengan Jepun 3-2 malam tadi di New Delhi, India.

Apa nak jadi dengan macai-macai UMNO ni .. dikatakan Celaka mengamuk dan buat rusuhan sampai nak bakar bangunan .. Tetapi kalau tidak kerja celaka nak kata kerja apa ini??????

18 comments:

  1. TERKINI: AKHIRNYA TERDEDAH
    Azmin pilihan kepada parti, kata Wan Azizah pada 26-05-2014 09.02

    SHAH ALAM: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini menyokong Mohamed Azmin Ali untuk menerajui parti itu sekiranya berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai Timbalan Presiden dalam pemilihan parti itu kali ini.

    Wan Azizah berkata sebagai peneraju parti sudah tentu beliau amat perlu bekerjasama dengan Azmin sekiranya Ketua Umum PKR yang juga suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipenjarakan sekali lagi kelak.

    Katanya, keputusan parti juga pastinya akan dimuktamadkan bersama-sama dengan Azmin selain bekerja sebagai satu pasukan.

    Dalam masa yang sama, Ketua Umum dan DSWA juga tidak boleh menerima Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menduduki kerusi nombor dua parti itu.

    Atas sebab itulah Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga Setiausaha Agung parti diletakkan sebagai calon pilihan kedua sekiranya Azmin kalah.

    Namun kini, Azmin terus berada di depan dengan mendapat undi terbanyak, meninggalkan Khalid di tempat kedua dan Saifudin ketiga di kalangan tiga calon yang bertanding jawatan timbalan presiden.

    Keputusan sehingga 11 Mei dikeluarkan PKR menyaksikan penyandang, Azmin mendapat 12,250 undi manakala Khalid memperolehi 8,123 undi dan Saifuddin pula 6,997 menjadikan Azmin hanya mendapat sokongan tidak sampai 45% untuk jawatan itu.

    Bagaimanapun, keputusan tersebut masih tidak rasmi memandangkan keputusan 27 cabang yang dibatalkan sebelum ini. -Media PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semenjak PKR nampak mampu memerintah negara kini nampak pemimpin2 parti PKR berlumba2 rebut jawatan tertinggi dlm parti sampai sanggup menipu dalam pemilihan parti dan menuduh team lain pula main kotor. Kita tolak pemimpin yg tamak kuasa. Lihat sikap team pengikut Tan Sri Khalid ibrahim paling banyak buat aduan pada JPP tapi merekalah yg paling main kotor. Saya memang selalu tiap malam pergi rumah MB masa minggu pemilihan tetapi terpaksa dedah sebab tak tahan dgn yg kaki pengampu dan talam dua muka.

      Delete
    2. Saya adalah bekas ketua cabang di Pahang tetapi tidak bertanding pada kali ini. Saya nak ulas dari hati saya bahwa jangan cakap tentang refomasi, jangan cakap korapsi, kroni, jangan cakap tentang SPR dan jangan cakap tentang penyelewanan Najib atau menteri serta kerajaan jika parti PKR tidak boleh laksanakan pemilihan yang baik untuk tunjuk pada rakyat.

      Team TSKI adalah dalang di selindungkan oleh presiden DSWA. Azmin di kambing hitamkan, kalau memerintah tak tahu lah macam mana. Cabang digantung tetapi dalang semua kejadian di bebaskan. Mungkin ada yang di kambing hitam tetapi dalang tetap bebas sebebasnya.

      Bila kita nak buat baik dan pembaharuan politik walau pun sikit kesalahan kita tetap menyerang demi kebaikan sebab PKR tak nak jadi macam UmnoBN.

      JPP dipersalahkan oleh Chegu Bard dengan perlindungan DSWA. Kita tak nak sejarah 2001 hingga 2010 di ulang lagi. Kalau ahli dan pemimpin jujur dalam perjuangan kalah atau menang tidak lari dalam perjuangan jika permilihan bersih drp semua segi itu lah perjuangan rakyat dan negara sebenar.

      Sepanjang tahun ini Azmin menjadi budak belasahan sebagai bodoh politik, tidak peduli politik dll; Dia tidak peduli semua itu sebaliknya terus fokas kepada pembinaan parti yang sentiasa hendak dimusnahkan oleh BN. Azmin berjaya mengintepretasi "Keadilan Raya".

      Agak ironis sekali Azmin turut di asak oleh TSKI dan SN tetapi beliau berjaya menepisnya. Kejayaan di Keadilan Selangor layak menjadi SAMPLING ATAU PERCONTOHAN yang melayakkan PR menduduki Putrajaya.

      Sekali lagi saya tekan kan, ini zaman Rakyat Menguasai Kerajaan, bukan politik atau parti menguasai kerajaan.

      Asalnya Khalid melangkah kekancah politik kepartian dengan bantuan Azmin. Manusia seperti Khalid tidak berterimakasih pada Azmin.

      Hati-hati permainan politik TSKI lempar batu sorok tangan...ada agenda tersembunyi.

      Delete
    3. Blogger UG kottt, Alahhhhhh mamat dalam video dalam blog ni lah kat Telok Intan nuuhhhh

      UG Blogger meroyan. UG kampung pakai kain pelikat naik C70, rambut kerinting mengamuk kat petugas kempen:

      Pret! Pret ! Bolei Menang kerr, Pret! Pre!!!!! sayerrr tanye ni bolei menang kerrr

      Ha Ha Ha, kalau mamat UG ni mai naya TB@ Deraman Malaysia Waves, kena mai Telok Intan sebab mau selidik UG terlepas kat sini.
      Soalan pertama Deramang kat UG bermotor:
      a. Adakah anda unity?
      b. Kao ni meeting senyap senyap ka?


      UG = Urang Gilerrr

      Where R U Deramang@ TB@ Malaysia Waves. Terbuktilah UG dalam definasinya tak wujud macam tak wujudnya bigfoot. Janganlah percaya cerita2 paranormal dalam blog Malaysia Waves

      Yang Benerrr
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiii

      Delete
    4. Kat Jepun pu ada UG. Alamakkkkkkkkk naya Malaysia Waves.

      Delete
    5. Celaka maner punya cerpen nie.ketua cabang?cabang lastik ker.kah.kah.kah.blue film army beraksi selaku barua Gerakan dan mca.celaka sungguh papagomol ni.celaka tahap gaban.barua Gerakan yg sedia maklum ketololan nyer bole ler hang kincing.he.he.he.he...ader hati lg nak bikin fitnah.ops.sori lupa plak.barua barua cina gerakan dan mca nie mana ada maruah.hidup penuh dengan celaka sepanjang hayat.kih.kih.kih.sian.sinonim dgn trade mark....UMNO CELAKA.

      Delete
  2. Macai UMNO dari dulu dah tak cerdik

    ReplyDelete
  3. Macai UMNO bukan tak cerdik tapi BODOH dan yang paling BODOH 47% rakyat berotak kangkung yg undi BN.

    ReplyDelete
  4. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo mak bapak kau..lahanat..

      Delete
  5. Oiii japun ghuponyo pemimpin suci x suka kalu chinadoll ok leh sondol sondol

    ReplyDelete
    Replies
    1. deepak sondol RM40 juta Bank Rakyat woh !!

      Delete
  6. Mmang penghak melayu2 umngok ni....

    ReplyDelete
  7. macai UMNO yg bersemangat pertahan kan maruah UMNO dgn berdemo menjerit jerit depan pejabat DAP sehingga sanggup di tahan Polis krn mengugut membakar pejabat DAP tak dpt pun layanan mcm Azri papagomo.

    Pejuang Maruah konon nya tp pefitnah yg lebih di sanjung oleh pemimpin UMNO Kena hamun dan kutuk oleh hishamuddin adalah .. Tak sedar sedar jugak lagi tu

    ReplyDelete
  8. papagomo tu mengusik aje
    ya lah org nak berubah dr liwat ke demo
    bagi lah dia masa Dah selalu buat sesekali terbuat jugak tp harap lepas ni jgn lah buat lagi Tinggalkan terus kerja kerja fitnah nie .

    ReplyDelete
  9. Luahan hati seorang rakyat Msia atas kekalahan pasukan Msia menjuarai Piala Thomas
    sekadar utk menghibur hati yg keciwa

    ReplyDelete
  10. Rakyat 53% tidak akan berdemo setakat Malaysia kalah badminton,kalah hoki atau kalah bola tapi akan buat demo kalau harga barang naik,minyak naik,tol naik nak laksanaian GST. Kalau geng 47% akan demo bila Kelantan nak laksanakan hudud,buat demo bila raiyat 53% bantah kenaikan harga barang. Mereka lebih suka GST dilaksanakan,lebih suka minyak naik harga,lebih suka PTPTN tidak dimansuhkan,lebih suka harga kereta tidak diturunkan. Apa jenis makanan lah agaknya puak 47% ini kengkedarah tak tahu menilai mana baii dan mana yg tak baik. Memang CELAKA puak 47%. nyusahkan orang je kalau kaya tak apa juga ini miwkin nak mampos belagak kaya. Hoiii skg kita hidup dalam dunia realiti bukan dunia ilusi tau tak. Dah lah bodoh sombong pula.

    ReplyDelete
  11. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...