Monday 26 May 2014

PARA KEPARAT YANG UGUT NAK BAKAR BANGUNAN DAP KINI DILEPASKAN DENGAN JAMINAN POLIS TANPA KEHADIRAN DAN SOKONGAN MORAL AHLI-AHLI UMNO YANG LAIN??????


Beginilah nasibnya jika jadi macai UMNO buat kerja bodoh lagi bahlol melanggar undang-undang negara semata-semata nak tunjuk hero konon sebagai mau menarik perhatian pimpinan atasan UMNO dan juga para ahli UMNO peringkat bawahan.

Berarak sambil menjerit baru-baru ini dengan mengeluarkan kata-kata ugutan nak bakar bangunan DAP jika ulangi kata-kata yang UMNO ni Celaka... punyalah bersemangat tinggi menjerit sampai nak putus urat kentut dan pecah anak tekak.

Lepas itu beberapa penyangak Pemuda UMNO robohkan papan tanda Ibu Pejabat DAP Jalan Pudu.

Dia punya Ketua Pemuda UMNO Kuala Lumpur boleh siap cakap besar lagi sedikit pun tidak takut jika dihumban kepenjara semata-mata nak pertahankan UMNO dari terus dituduh Celaka.

Masa itu ada macai-macai UMNO yang tersilau dan terpukau dengan gelagat biadap dan tidak bertamadun serta  berakhlak yang ditunjukan oleh mereka... siap beri kata-kata semangat pinjam kata-kata keramat DSAI ... lawan tetap lawan.

Bila tiba masanya mereka yang bertanggung jawab dibawa ke Balai Polis untuk tujuan siasatan dan rakam percakapan ... muka masing-masing pucat lesi tidak bermaya lemah longlai .. kalau ditarah muka mereka dengan pisau silap-silap hari darah pun tidak mengalir.

Paling malangnya .. tidak ada seekor pun macai UMNO yang puja puji julang perangai celaka mereka ini memberikan sokongan turun kebalai polis Wangsa Maju untuk berikan sokongan moral .. mungkin takut kena heret sekali kot bila datang kebalai polis nanti.

Inilah realiti semangat juang para macai UMNO .. bila kena hal dengan para penguat kuasa undang-undang kena tanggung sendiri sebab bertindak guna kepala lutut bercakap ikut saluran kentut.

Negara kita negara hukum .. ada perlembagaan, undang-undang dan peraturan.

Setinggi-tinggi tahniah kepada PDRM kerana menjalankan tugas, amanah dan tanggung jawab mencari kebenaran demi menentang kemungkaran.

22 comments:

  1. Saya adalah bekas ketua cabang di Pahang tetapi tidak bertanding pada kali ini. Saya nak ulas dari hati saya bahwa jangan cakap tentang refomasi, jangan cakap korapsi, kroni, jangan cakap tentang SPR dan jangan cakap tentang penyelewanan Najib atau menteri serta kerajaan jika parti PKR tidak boleh laksanakan pemilihan yang baik untuk tunjuk pada rakyat.

    Team TSKI adalah dalang di selindungkan oleh presiden DSWA. Azmin di kambing hitamkan, kalau memerintah tak tahu lah macam mana. Cabang digantung tetapi dalang semua kejadian di bebaskan. Mungkin ada yang di kambing hitam tetapi dalang tetap bebas sebebasnya.

    Bila kita nak buat baik dan pembaharuan politik walau pun sikit kesalahan kita tetap menyerang demi kebaikan sebab PKR tak nak jadi macam UmnoBN.

    JPP dipersalahkan oleh Chegu Bard dengan perlindungan DSWA. Kita tak nak sejarah 2001 hingga 2010 di ulang lagi. Kalau ahli dan pemimpin jujur dalam perjuangan kalah atau menang tidak lari dalam perjuangan jika permilihan bersih drp semua segi itu lah perjuangan rakyat dan negara sebenar.

    Sepanjang tahun ini Azmin menjadi budak belasahan sebagai bodoh politik, tidak peduli politik dll; Dia tidak peduli semua itu sebaliknya terus fokas kepada pembinaan parti yang sentiasa hendak dimusnahkan oleh BN. Azmin berjaya mengintepretasi "Keadilan Raya".

    Agak ironis sekali Azmin turut di asak oleh TSKI dan SN tetapi beliau berjaya menepisnya. Kejayaan di Keadilan Selangor layak menjadi SAMPLING ATAU PERCONTOHAN yang melayakkan PR menduduki Putrajaya.

    Sekali lagi saya tekan kan, ini zaman Rakyat Menguasai Kerajaan, bukan politik atau parti menguasai kerajaan.

    Asalnya Khalid melangkah kekancah politik kepartian dengan bantuan Azmin. Manusia seperti Khalid tidak berterimakasih pada Azmin.

    Hati-hati permainan politik TSKI lempar batu sorok tangan...ada agenda tersembunyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tertarik dengan komen anon 21:24 bekas ketua cabang di pahang, malangnya tidak berani mendedahkan identiti diri. Porahhhhhhhhhhhh.................

      Delete
    2. Citpodah haktuiihhh ketua cabang pungkoq mak hang bnumngok

      Delete
    3. Umno baru memang celaka kini dan selamanya.. punah ranah melayu dibuat olih umno baru ni...

      Delete
    4. hasil ajaran LORD REID ini lah jadinya penganut ugama umno, pemimpin/pm 1malaysia pun pernah kata kat 'orang teroka tanah' dengan perkataan HARAM JADAH, 2 (DUA) KALI DIA UCAPKAN, TAPI tak da teguran dan nasihat dari MUFTI SELURUH MALAYSIA.....!!!!
      ingatan dari totok umno kg medan...!!!!

      Delete
    5. Saya pulak bekas Presiden PKR...kah kah kahhh....

      Delete
  2. hamno memang celaka..............celaka sungguh

    ReplyDelete
  3. Tubuh jer parti keadilan raya tu..abis cerita

    ReplyDelete
  4. blah lah lu anon 21:24..apahal nak salahkan presiden pulak..yang ko tu knp x bertanding untuk pertahankan jawatan? sebab ahli dah tak sokong ko sbg ketua cabangkan?..sembang lebat bnyak retorik tapi x buat kerja buat apa..kalau hebat sangat pertahankanlah jawatan..sendiri banyak kelemahan nak tuding jari pada orang..puihh

    ReplyDelete
  5. Hang ni anonymous26:04..x letih ke posting benda yg sama.aku dh cukup meluat baca cerita hang.

    ReplyDelete
  6. UMNO mmg CILAKO
    UMNI mmg CELAKA
    UMNO mmg CILAKA

    ReplyDelete
  7. 21:24 seekor lembu.. lembu sakit...lembu gila babi tak payah layan.. bodoh tu jgn tunjuk sgt..

    ReplyDelete
  8. Macai kat sini lak cakap banyak...sikit2 'Hak tuihhh'

    LOL!

    Gi la beri sokongan pada puak2 UMNO Celaka tu.

    Bising kat sini buat apa?

    Pengecut yang celaka bertingkat-tingkat dan bertindih-tindih,

    LOL!

    ReplyDelete
  9. sumbat dalam lokap 2,3 hari baru dia tau mana 'pejuang melayu' yg nak tolong mereka?????

    ReplyDelete
  10. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
  11. macai umno pondan

    ReplyDelete
  12. Kita pinda perlembagaan...bangsa UMNO samseng...bukan lagi termasuk dalam golongan bangsa MELAYU..kerana bangsa MELAYU bukan keturunan gsngster macam bangsa UMNO...

    ReplyDelete
  13. Ini lah dia BERUKA-BERUK JALANAN seperti dikatakan oleh KHAIRY JAMALUDIN.

    Dah beruk....sapa nak kisah.....
    Beruk dalam hutan bebas menggayut di dahan. Beruk dibanda kenalah KANDANG seperti beruk di Zoo Negara.....

    Semoga segera masuk kandang......
    Dapat belajar agama dan bertaubat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu pun beruk gak....beruk macai PR....wakakakakakakaka

      Delete
  14. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  15. Dia org ni mmg 6 Jahanam. Dah la jahanam, campur celaka la..

    ReplyDelete
  16. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...