Tuesday 13 May 2014

EDISI BONGKAR SAMPAI TERBURAI ... CALON BEBAS MESRA BN PRK BUKIT GELUGOR PERNAH TUTUP KESEMUA 8 PUSAT KHIDMAT PARTI CINTA MALAYSIA (PCM) YANG DIKETUAINYA HANYA DISEBABKAN KALAH DALAM PRU 13 LALU!!!!!




PCM Tutup Pusat Khidmat Di Pulau Pinang

BUTTERWORTH, 8 Mei 2013 (Bernama) -- Parti Cinta Malaysia (PCM) akan menutup lapan pusat khidmatnya di Pulau Pinang kerana kecewa dengan kekalahannya pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13).

Naib Presiden PCM, Huan Cheng Guan berkata selama lebih tiga tahun PCM memberi khidmat kepada rakyat Pulau Pinang termasuk memberi rawatan kesihatan percuma, namun ia langsung tidak dihargai.

"Selama ini PCM memberi perkhidmatan lebih baik berbanding DAP dan kita juga menggunakan wang sendiri untuk membantu penduduk, tetapi usaha ini tidak dihargai.

"Jadi mulai hari ini, kita akan serahkan ribuan borang aduan masalah rakyat yang diterima PCM kepada DAP untuk tindakan lanjut kerana parti itu yang dipilih rakyat," katanya pada sidang akhbar di sini Rabu.

PCM yang dikatakan mempunyai anggota lebih 5,000 orang di seluruh negara kalah dan calonnya hilang wang pertaruhan di empat kerusi di Pulau Pinang iaitu kerusi Parlimen Bagan dan Batu Kawan serta kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Dalam dan Komtar.

Huan turut menyaran supaya Barisan Nasional (BN) tidak melantik atau mewujudkan penyelaras Parlimen dan DUN di kawasan yang BN kalah kerana tugas itu kini perlu diambil alih wakil rakyat Pakatan Rakyat.

"Sebelum ini jika ada masalah, rakyat tidak pergi ke pusat khidmat DAP, sebaliknya berjumpa dengan penyelaras DUN atau Parlimen BN untuk meminta bantuan. Namun apabila mengundi, mereka memihak kepada pakatan pembangkang," katanya.

Beliau juga kecewa dengan sikap pengundi Cina yang menolak BN dan PCM tanpa menyedari bahawa komponen Pakatan Rakyat terutama DAP tidak pernah menawarkan khidmat kepada rakyat.

Katanya pemikiran kaum Cina telah diracun DAP dan mereka juga terpedaya dengan janji kosong Pakatan Rakyat.

"Kita kecewa dengan sikap rakyat terutama pengundi Cina yang menolak BN pada PRU13 sedangkan banyak perkara dan tranformasi dilaksanakan kerajaan BN untuk golongan itu.

"PCM juga tidak faham apa sebenarnya yang mereka mahukan. Kita sudah mempunyai Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) yang baik dan mampu mentadbir negara dengan cekap dan adil," katanya.



-- BERNAMA

Adakah ini macam punya pemimpin masih lagi mau diberikan sokongan oleh macai-macai UMNO?????

Kalah PRU terus tutup pusat khidmat ... ini bukannya jenis nak berkhidmat tetapi jenis nak pangkat!!!!

11 comments:

  1. Bukan Parti CINA Malaysia ker???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talibarut ariel sharon dah lama perintah malaysia! .... hooray utk ulang tahun hanookah umno!

      Delete
  2. PCM ni jd NGO je la mcm Perkasa Jati
    Kerja bodek Najib

    PCM dah tutup pusat khidmatnya Skg nak bertanding Masa ada pusat khidmat pun kalah ini kan pulak dah tak ada pusat khidmat Tutup pun bukan jd masalah pada pengundi PCM kena mintalah satu dua kerusi dr UMNO BN yg ada peluang menang Ini tak kat kubu DAP yg dia bertanding bila kalah salahkan pengundi. Padahal BN saja je bagi PCM bertanding di tempat yg BN tak boleh menang.

    ReplyDelete
  3. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keturunan poyo.....horeyyyyyyyyyy....sia2 mak ko lahir ko kuar2 ckp ini smua poyo..xmbantu langsung..poyo..mse skolah xnk blaja..dh besar poyo je..

      Delete
    2. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

      Delete
  4. Nasib baik kalah, klu mng pon lom tentu pcm tu aktif semula. Biasalah pemimpin umno lps dpt ape yg dia angankan terus lupe asal usul. Majoriti berkhidmat bkn ikhlas utk rkyt. Semua pikirkan diri dan keluarga sendiri.

    ReplyDelete
  5. Akibt mesra BN srta kehancuran bn trenggnu merupakn stu hadiah yg amt brhrga kpd calun DAP bkt glugr, ibrt hujn emas turn kebumi.

    ReplyDelete
  6. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  7. UMNO dah tau tak boleh menang so depa taruhlah cina ni jadi bahan ujikaji. Nanti bolehlah bagitau: rakyat tak undi PCM kerana masih setia menyokong UMNO/BN. Pigidah!

    -ahli Puki da-

    ReplyDelete
  8. Ini sumer poyo..... horeyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...